Поділитися новиною
1 – 2 – 4 – усі разом? Так, усі разом!
Здобувачам 3 курсу нашого факультету (31 гр., ОПП Середня освіта (Українська мова та література. Мова і література (польська)) і 32 гр., ОПП Середня освіта (Українська мова та література. Мова і література (англійська))) у середу, 4 грудня 2024 р., пощастило стати учасниками тренінгу «Інтерактивні технології в освітньому процесі», який провела доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Ольга Анатоліївна Комар. За її плечима вже сотні тренінгів, присвячених інтерактивним технологіям, які проводилися для освітян усієї України. Тому потрапити на таке заняття було для нас честю.
Третьокурсники якраз вивчають ОК «Методика навчання української мови» та курс «Технології сучасного уроку української мови», де новітнім методикам навчання приділено особливу увагу. Одна справа – вчити теорію, зовсім інше – побачити, як це працює в аудиторії. Студенти самі побули в ролі учнів – брали участь у виконанні завдань з використанням різноманітних методів: «Незакінчених речень», «Прес», «Навчаючи – вчуся», «Ротаційні трійки», «1 – 2 – 4 – усі разом» та ін.
Рухомі парти, відповідне обладнання кабінету – Центру інноваційних технологій – сприяли реалізації різноманітних інтерактивних завдань: можна було утворити загальне коло, потім об’єднатися в пари, четвірки, у великі групи. Студенти із захопленням працювали з роздатковим матеріалом, бігли до дошки робити необхідні записи. Позитивна атмосфера заняття, цікавий виклад тренера, активна участь усіх у виконанні завдань – усе це, безперечно, запам’ятається здобувачам, і вони з користю застосують набуті знання і навички у своїй педагогічній діяльності. Щира вдячність Ользі Анатоліївні Комар за проведений тренінг!
І ще додам. Коли увечері розгорнули з сином підручник з української мови для 8 класу (за авторством Олександра та Віктора Заболотніх, 2021 р.) і біля однієї із вправ стояла позначка «2 – 4 – усі разом» (потрібно було визначити синтаксичну роль виділених слів у реченні), то я вже добре знала, як треба організувати роботу учнів у класі для її виконання. Упевнена, що наші студенти теж знають, як це зробити.
Олена ДУДЕНКО
Переглядів 113