Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      Метою даного семінару стало обговорення проблеми гармонізації змісту літературознавчої складової діючих освітніх програм «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська)» бакалаврського й магістерського рівнів із вимогами сучасної шкільної освіти.

      Виступи учасників семінару відбувалися за такими напрямами:

      1. Проблеми формування готовності майбутніх учителів української мови й літератури до викладання української літератури в закладах середньої освіти
      2. Теоретична та практична підготовка майбутніх філологів до викладання української літератури в закладах середньої освіти: проблеми оновлення змісту і форми
      3. Питання наступності в формуванні загальних та професійних компетентностей здобувачів освіти на різних освітньо-кваліфікаційних рівнях в ОК літературознавчого циклу.

      З привітальним словом до учасників виступила завідувач кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання професор Наталія Петрівна Сивачук, котра зосередила у своїй промові увагу на глобальних викликах, котрі постали перед національною шкільною системою в умовах військового стану та завданні формування свідомого громадянина України засобами літературної освіти.

      У процесі обговорення гарант магістерської освітньої програми «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська)», д-р пед. н, професор кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Лариса Іванівна Йовенко зосередила увагу на сучасних вимогах щодо визначення фахових компетентностей та результатів навчання здобувачів освіти, які закладаються при розробці освітніх програм. Вона зазначила, що проведений аналіз підтверджує доцільність включення до переліку дисциплін циклу літературознавчої підготовки магістрів таких курсів, які забезпечують наступність підготовки в рамках бакалаврської та магістерської програм.

      У своєму виступі канд. філол. н, доцент кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Тетяна Володимирівна Лопушан зосередилася на принципах добору освітніх компонентів освітньої програми бакалаврського рівня «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська)» та їх відповідності вимогам, поставленим новим Професійним стандартом «Вчитель закладу загальної середньої освіти».

      Любов Петрівна Пархета, канд. пед. н, доцент кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання, заступник декана з педагогічної практики, поділилася досвідом організації практичної підготовки на факультеті філології та журналістики та запропонувала більш активно впроваджувати в практику підготовки здобувачів освіти зустрічі з учителями практиками, залучати їх до проведення семінарських та лабораторних занять.

      До активної дискусії також долучилися вчителі закладів середньої освіти Уманщини.

      Тетяна ЛОПУШАН

      " data-title="Актуальні проблеми теоретичної та практичної літературознавчої підготовки студентів-філологів">

      Актуальні проблеми теоретичної та практичної літературознавчої підготовки студентів-філологів

      24 жовтня 2024 року на кафедрі української літератури, українознавства та методик їх навчання факультету філології та журналістики Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в режимі відеоконференції за допомогою платформи Google Meet відбувся Регіональний науково-методичний семінар «Літературознавчі компоненти в освітніх програмах «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська)» бакалаврського і магістерського рівня: проблеми теоретичної та практичної підготовки здобувачів і перспективи розвитку». У семінарі взяли участь викладачі кафедри, учителі-практики та здобувачі освіти.

      Метою даного семінару стало обговорення проблеми гармонізації змісту літературознавчої складової діючих освітніх програм «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська)» бакалаврського й магістерського рівнів із вимогами сучасної шкільної освіти.

      Виступи учасників семінару відбувалися за такими напрямами:

      1. Проблеми формування готовності майбутніх учителів української мови й літератури до викладання української літератури в закладах середньої освіти
      2. Теоретична та практична підготовка майбутніх філологів до викладання української літератури в закладах середньої освіти: проблеми оновлення змісту і форми
      3. Питання наступності в формуванні загальних та професійних компетентностей здобувачів освіти на різних освітньо-кваліфікаційних рівнях в ОК літературознавчого циклу.

      З привітальним словом до учасників виступила завідувач кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання професор Наталія Петрівна Сивачук, котра зосередила у своїй промові увагу на глобальних викликах, котрі постали перед національною шкільною системою в умовах військового стану та завданні формування свідомого громадянина України засобами літературної освіти.

      У процесі обговорення гарант магістерської освітньої програми «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська)», д-р пед. н, професор кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Лариса Іванівна Йовенко зосередила увагу на сучасних вимогах щодо визначення фахових компетентностей та результатів навчання здобувачів освіти, які закладаються при розробці освітніх програм. Вона зазначила, що проведений аналіз підтверджує доцільність включення до переліку дисциплін циклу літературознавчої підготовки магістрів таких курсів, які забезпечують наступність підготовки в рамках бакалаврської та магістерської програм.

      У своєму виступі канд. філол. н, доцент кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Тетяна Володимирівна Лопушан зосередилася на принципах добору освітніх компонентів освітньої програми бакалаврського рівня «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська)» та їх відповідності вимогам, поставленим новим Професійним стандартом «Вчитель закладу загальної середньої освіти».

      Любов Петрівна Пархета, канд. пед. н, доцент кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання, заступник декана з педагогічної практики, поділилася досвідом організації практичної підготовки на факультеті філології та журналістики та запропонувала більш активно впроваджувати в практику підготовки здобувачів освіти зустрічі з учителями практиками, залучати їх до проведення семінарських та лабораторних занять.

      До активної дискусії також долучилися вчителі закладів середньої освіти Уманщини.

      Тетяна ЛОПУШАН

      11.11.2024

      Переглядів 77