uk Українська

Факультет української філології

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Друк Друк
Поділитися новиною

Засідання секції факультету української філології «Підготовка фахівця-філолога в умовах євроінтеграції»

22 травня 2018 року в рамках міжнародної конференції «Україна і Польща: минуле, сучасне, майбутнє» в читальному залі №1 УДПУ імені Павла Тичини відбулося засідання секції факультету української філології «Підготовка фахівця-філолога в умовах євроінтеграції», присвячене соціальному значенню та актуальності якісної професійної підготовки  і становлення майбутнього вчителя-філолога нового покоління.

Модератором заходу виступила завідувач кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури, кандидат філологічних наук, доцент Ріднева Любов Юріївна.

З вітальним словом до учасників секційного засідання  звернулася  радник посла Республіки Польща пані Емілія Ясюк.

У засіданні секції взяли участь науковці з партнерських навчальних закладів Польщі: представники Сілезького університету в Катовіце – доктор ґабілітований Мачєй Шарґот та доктор ґабілітований, професор Даріуш Ротт; представники Академії імені Яна Длуґоша в Ченстохові – доктор ґабілітований, професор Адам Реґевіч та доктор ґабілітований Барбара Шарґот;  професорсько-викладацький склад  факультету української філології.

Даріуш Ротт – доктор ґабілітований, професор Сілезького університету в м. Катовіце, тема виступу «WSPÓŁCZESNE POLSKIE REPORTAŻE LITERACKIE O UKRAINIE»

Мачєй Шарґот – доктор ґабілітований Сілезького університету в м. Катовіце, тема виступу «ZNIKAJĄCA UKRAINA W POLSKIEJ POEZJI ROMANTYCZNEJ»

Барбара Шарґот – доктор Академії імені Яна Длуґоша в м. Ченстохові, тема виступу: «TRZY PIĘKNE HELENY CZYLI O FASCYNACJI HENRYKA SIENKIEWICZA UKRAINĄ»

У доповідях учасників засідання розкривалися питання філологічної освіти в епоху трансформацій, доводилася необхідність розробки й обґрунтування концепції і моделі професійної підготовки майбутнього вчителя за двома спеціальностями, одна з яких «польська мова», формування високопрофесійної особистості в умовах європейської інтеграції, підвищення ефективності та якості освіти та пошук нових форм і методів удосконалення професійної майстерності майбутніх учителів у процесі навчання у ВНЗ. Визначалися вектори реалізації нової практико-орієнтованої стратегії підготовки конкурентоспроможного фахівця, осмислення і виявлення сутності діяльності вчителя-філолога, а також вивчення кращих європейських освітніх практик у вищевказаній галузі.

Гончарук Валентина Анатоліївна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання, тема виступу «ВИКОРИСТАННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ ЗИМОВОЇ ОБРЯДОВОСТІ ХР. ЯЩУРЖИНСЬКОГО ПІД ЧАС УРОКІВ І ПОЗАКЛАСНИХ ЗАХОДІВ З УКРАЇНСЬКОГО НАРОДОЗНАВСТВА»

Лопушан Тетяна Володимирівна – кандидат філологічних наук, доцент кафедри української літератури, українознавства та методики її навчання, тема доповіді «ПРОБЛЕМА ПОЛЬСЬКО-УКРАЇНСЬКИХ ВЗАЄМИН В РУСТИКАЛЬНОМУ ДИСКУРСІ УКРАЇНСЬКОЇ ТА ПОЛЬСЬКОЇ ЛІТЕРАТУР ІІ ПОЛОВИНИ ХІХ СТОЛІТТЯ»

Виступи доповідачів засідання присвячувалися також творчості польських та українських письменників, що відображає тісний взаємозв’язок та проникнення культур українського та польського народів.

Резолюція секційного засідання: основою для формування вчителя нового покоління є зміни в змісті вищої педагогічної освіти, які передбачають його фундаменталізацію, гуманітаризацію, гуманізацію і диференціацію, а також розробку і реалізацію інноваційних технологій в умовах європейської інтеграції.

Учасники секційного засідання «ПІДГОТОВКА ФАХІВЦЯ-ФІЛОЛОГА В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ»

29.05.2018

uk Українська
X