Студенти-філологи за медіаграмотність

Як часто ви задумуєтесь над тією інформацією, що отримуєте через телебачення, газети, соціальні мережі чи інші ЗМІ? Уміння аналізувати і критично оцінювати весь той матеріал, а не бездумне його «поглинання», можна назвати медіаграмотністю. Саме на це звернули особливу увагу студенти факультету української філології під участі в онлайн-грі-квесті «Медіаграмотна місія». Помічником у проходженні квесту був Владислав Шукайло – студент-магістрант нашого факультету і редактор місцевої газети «Рідна Умань».

Студенти мали змогу відчути себе справжніми героями, яким треба було подолати «фабрику брехні». Боротьба відбувалася шляхом вирішення завдань, що тим чи іншим чином пов’язані з медіаграмотністю. На «фабриці» філологи зустрілися з маніпуляціями і джинсою, фото- і відеофейками, різноманітними засобами впливу на свідомість читачів або глядачів. Училися відрізняти справжні інформативні статті від пропагандиських текстів, помічати ознаки маніпуляції і навіть дізналися про способи перевірки фейкових фото. Особливо цікаво те, що всі ці вміння студенти здобували на прикладі матеріалів, дібраних із реального медіапростору.

Така гра допомогла студентам-журналістам і редакторам не лише повторити деякі основи журналістики, а й підвищити свою медіаграмотность – якість, що надзвичайно корисна та важлива для сучасної людини.

Гра доступна всім охочим в онлайн-режимі, тому ви також можете у будь-який час дізнатися про неї і підвищити свій рівень грамотності в інформаційному просторі сьогодення.