Факультет української філології

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Друк Друк
Поділитися новиною

Науково-методичний зміст підготовки студентів-філологів

Після затвердження у 2002 році «Концепції літературної освіти у 12-річній загальноосвітній школі» Міністерством освіти і науки України було передбачено, що «в основу її побудови покладені найголовніші принципи державної політики України в галузі освіти: фундаментальності, науковості та системності знань, врахування культурологічного та національного аспектів, а також найкращих надбань вітчизняної та зарубіжної літератури».

Визнання на державному рівні вагомості літературної освіти підтверджує необхідність ґрунтовної підготовки фахівців, які могли б на високому професійному рівні забезпечити виконання суспільно значущих завдань. Обізнаність студентів – майбутніх учителів – з методикою викладання літератури, зокрема зарубіжної, є стрижневим чинником, що повинен сприяти вирішенню цієї проблеми.

У контексті окреслених завдань гуманітарної політики держави організовано роботу викладачів кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури. 14 травня 2019 року кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри В. В. Черевченко провела лекцію на тему «Методичні аспекти аналізу епічного твору».

На занятті було розглянуто низку ключових питань щодо композиційних та жанрових особливостей епічного твору, традиційних та інноваційних підходів до його аналізу, процедури самого аналізу.

Розширенню літературно-методичної компетентності студентів-філологів сприяли цікаві методичні знахідки викладача щодо особливостей аналізу тексту постмодерністського та абсурдистського характеру.

Ознайомлення з особливостями змісту й форми епічних творів некласичного характеру викликало жваве обговорення серед студентів.

Було висунуто цікаві версії  та обґрунтування відмінностей між епічними творами класичного та некласичного характеру.

Активну участь  в обговоренні результатів проведеного заняття взяли колеги, викладачі кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури

Заняття мало продуктивний навчально-методичний характер, що сприяло ефективному вивченню  жанрово-композиційних  аспектів аналізу епічного твору та методики його аналізу.

22.05.2019