Скринька довіри

Ваше ім'я (обов'язково)

Тема

Ваше повідомлення

uk Українська

Факультет української філології

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Друк Друк
Поділитися новиною
Організація активної практики розпочалася з настановчої конференції, яку провела заступник декана з педагогічної практики доц. Л. П. Пархета. До Уманського НВК № 17 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний заклад» було делеговано студентів 44 групи, а саме К. С. Волошину, П. І. Гаврилюка, І. С. Мехтюк, В. В. Опалінську, О. М. Смілянець, Ю. В. Ткачук, Ю. І. Шудру. Відповідальним за координаційну роботу серед студентів було обрано О. В. Гембарука.

Груповий керівник доц. І. І. Коломієць надала консультації щодо змістового наповнення педагогічної практики; корисні поради та цінні вказівки налаштували студентів-практикантів на плідну співпрацю з адміністрацією школи, вчителями-предметниками та учнями середньої ланки цієї  школи.

Приємне враження справила на студентів щира атмосфера шкільного життя, учительської невпинної праці з учнями. Незабутньо-позитивними залишилися два тижні підготовки до уроків, здійснення власних спроб їх проведення, відвідування уроків учителів-словесників та одногрупників.

Відмінним було і те, що вчителі української мови та літератури Оксана Василівна Прокопенко, Роман Віталійович Островський, Вікторія Марківна Кравець – випускники факультету української філології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Учителі-практики охоче ділилися своїм професійним досвідом, кожна настанова для майбутніх філологів була вкрай необхідною та цінною. Емоційне налаштування до уроку, надання цінних порад, обґрунтування власних позицій, застосування інноваційних методів проведення уроків, допомога в забезпеченні уроку дидактичним матеріалом – усе це сприяло успішному та «безболісному» проходженню практики, доланню перших труднощів під час оволодіння професійною майстерністю.

По-особливому виділимо учнів 8 класу НВК № 17 м. Умань. Усі вони позитивно налаштовані, відкриті для спілкування з учителем, значна їх частина має високий навчальний потенціал. Колектив класу діяльний, жвавий, енергійний, що надихає на працю, робить її двосторонньою та неодноманітною.

Це були особливі чотирнадцять днів у нашому студентському житті. А все тому, що вони були для нас першими днями у ролі вчителів. Спочатку було складно і водночас зрозуміло, що аудиторне навчання й апробація власних знань та вмінь на практиці – речі відмінні, хоча взаємозалежні. І якщо вчитель зумів запалити маленький вогник у допитливих очах своїх учнів, то це багато чого вартує.

На наше глибоке переконання, для того, щоб стати справжнім педагогом, потрібно любити власну справу, бути їй самовідданим, оскільки ніякі предметні «СуперЗнання» не допоможуть, якщо в тобі відсутній запал любові, довіри та відданості дітям.

Студентська когорта з нетерпінням очікує наступної зустрічі з учителями та учнями вподобаної нами школи.

" data-title="Перші кроки філологів до професійної майстерності вчителя">

Перші кроки філологів до професійної майстерності вчителя

Особливе значення для підготовки студентів-філологів до професійної діяльності має виробнича педагогічна практика з фахових методик, яка відбувається на 4-му курсі (цьогоріч упродовж 11 – 24 листопада).

Організація активної практики розпочалася з настановчої конференції, яку провела заступник декана з педагогічної практики доц. Л. П. Пархета. До Уманського НВК № 17 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний заклад» було делеговано студентів 44 групи, а саме К. С. Волошину, П. І. Гаврилюка, І. С. Мехтюк, В. В. Опалінську, О. М. Смілянець, Ю. В. Ткачук, Ю. І. Шудру. Відповідальним за координаційну роботу серед студентів було обрано О. В. Гембарука.

Груповий керівник доц. І. І. Коломієць надала консультації щодо змістового наповнення педагогічної практики; корисні поради та цінні вказівки налаштували студентів-практикантів на плідну співпрацю з адміністрацією школи, вчителями-предметниками та учнями середньої ланки цієї  школи.

Приємне враження справила на студентів щира атмосфера шкільного життя, учительської невпинної праці з учнями. Незабутньо-позитивними залишилися два тижні підготовки до уроків, здійснення власних спроб їх проведення, відвідування уроків учителів-словесників та одногрупників.

Відмінним було і те, що вчителі української мови та літератури Оксана Василівна Прокопенко, Роман Віталійович Островський, Вікторія Марківна Кравець – випускники факультету української філології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Учителі-практики охоче ділилися своїм професійним досвідом, кожна настанова для майбутніх філологів була вкрай необхідною та цінною. Емоційне налаштування до уроку, надання цінних порад, обґрунтування власних позицій, застосування інноваційних методів проведення уроків, допомога в забезпеченні уроку дидактичним матеріалом – усе це сприяло успішному та «безболісному» проходженню практики, доланню перших труднощів під час оволодіння професійною майстерністю.

По-особливому виділимо учнів 8 класу НВК № 17 м. Умань. Усі вони позитивно налаштовані, відкриті для спілкування з учителем, значна їх частина має високий навчальний потенціал. Колектив класу діяльний, жвавий, енергійний, що надихає на працю, робить її двосторонньою та неодноманітною.

Це були особливі чотирнадцять днів у нашому студентському житті. А все тому, що вони були для нас першими днями у ролі вчителів. Спочатку було складно і водночас зрозуміло, що аудиторне навчання й апробація власних знань та вмінь на практиці – речі відмінні, хоча взаємозалежні. І якщо вчитель зумів запалити маленький вогник у допитливих очах своїх учнів, то це багато чого вартує.

На наше глибоке переконання, для того, щоб стати справжнім педагогом, потрібно любити власну справу, бути їй самовідданим, оскільки ніякі предметні «СуперЗнання» не допоможуть, якщо в тобі відсутній запал любові, довіри та відданості дітям.

Студентська когорта з нетерпінням очікує наступної зустрічі з учителями та учнями вподобаної нами школи.

25.11.2019

uk Українська
X