- Факультет філології та журналістики - https://ff.udpu.edu.ua -

Cемінар «Теорія і практика підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури»

2 листопада 2018 року було проведено шістнадцяте  засідання науково-методичного семінару «Теорія і практика підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури», на якому його учасники обговорили особливості підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання у 2019. Звернули увагу на основні чинники, що впливають на результати ЗНО випускника загальноосвітнього навчального закладу.

[1]

Під час семінару обговорювалися питання щодо проблемних аспектів підготовки до ЗНО з української мови, адже кожному учневі доведеться показати, наскільки успішно він засвоїв розділи, присвячені фонетиці, орфоепії та орфографії, опанував лексику і фразеологію, розуміє будову слів і особливості їх утворення, морфологію і синтаксис.

[2]

[3]

Питання, що стосувалися підготовки до ЗНО з української літератури, викликали особливу дискусію, оскільки програма зазнає помітних змін уже в 2020 році. Окремо звернули увагу на історію літературного процесу в Україні, на знання змісту твору та вміння його аналізувати, на характеристику літературних персонажів за характером внутрішнього світу та на творчість М. Куліша в контексті сучасності.

[4]

Запорукою успішного складання ЗНО є психологічна готовність його учасників, тому використання арт-терапевтичних технологій у процесі підготовки старшокласників є надзвичайно важливим.

[5]

[6]

За активну участь в організації та проведенні семінарів-тренінгів та експрес-курсів, спрямованих на підготовку учнів до зовнішнього незалежного оцінювання від імені ректора університету, доктора педагогічних наук, професора Безлюдного О.І. оголошено подяку вчителям Уманського та Монастирищенського міського і районного відділів освіти Черкаської області.

[7]

[8]

У подальшому плануємо продовження такої співпраці з учителями шкіл не тільки в університеті, але й у школах. Сподіваємося на результативність роботи у підготовці учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури.

[9]

[10]

[11] [12] [13]