- Факультет філології та журналістики - https://ff.udpu.edu.ua -

Чи достатній рівень надання системи підтримки здобувачам на факультеті?

Достатній! І навіть кращий…

Відповідно до розпорядження в. о. декана факультету філології та журналістики № 26 від 17.02.2023 року «Про створення комісій» було реалізовано моніторинг оцінювання здобувачами  освітньої, організаційної, інформаційної, консультативної та соціальної підтримки на факультеті філології та журналістики.

Анкетування проводилося з 23 по 27 лютого 2023 р.

Анкета вміщувала питання щодо оцінки рівня системи підтримки здобувачів, а також питання пропозицій щодо її підвищення (анкету розроблено та обговорено з гарантами освітніх програм З. І. Комаровою).

В опитуванні взяло участь 85 здобувачів. Було визначено критерії освітньої, організаційної, інформаційної, консультативної та соціальної підтримки здобувачів освіти. Оцінку здійснювали за 5-бальною шкалою.

Відповідно до результатів анкетування, оцінка рівня освітньої підтримки за всіма критеріями є досить високою. Найвищі бали здобувачі поставили за критеріями «Проведення занять (зокрема дистанційних)» (на «5» і «4» оцінило 69 здобувачів), «Проведення консультацій» (71 здобувач). Дещо нижче оцінили «Забезпечення дисциплін навчальною та методичною літературою на паперових та електронних носіях» (64 здобувачі), «Робота бібліотеки» (64 здобувачі).

Своєчасність доведення інформації [1]

Оцінка рівня організаційної підтримки на факультеті виявилася також високою: питання «Розклад занять, екзаменів, дзвінків» на «4» і «5» оцінили 75 здобувачів, «Робота деканату» – 75 здобувачів, «Робота кафедр» – 73 здобувачі. Критерій «Своєчасність доведення інформації» отримав позитивну оцінку у 66 здобувачів.

Рівень інформаційної підтримки на факультеті, на думку здобувачів, виявися також високим: 74 здобувачі оцінили на «4» і «5» функціонування сайту факультету, 66 – сторінки факультету в соцмережах.

Рівень консультативної підтримки на факультеті: 72 здобувачі на «5» і «4» оцінили «Консультування в деканаті», 71 – «Консультування на кафедрах», найнижче оцінювання – «Консультування студентською соціально-психологічною службою» (60 здобувачів).

Доступність для навчання особам з особливими потребами [2]

Рівень соціальної підтримки на факультеті: «Надання гуртожитку» на найвищі бали оцінило 69 здобувачів, «Доступність для навчання особам з особливими потребами» – 69. Найнижче оцінювання – «Надання матеріальної допомоги» (58 здобувачів).

Щодо покращення форм підтримки на факультеті, на думку студентів, посилити потрібно:

Наша молодь висловила власні пропозиції щодо підвищення рівня освітньої, організаційної, інформаційної, консультативної та соціальної підтримки.  Серед них: «доводити різну інформацію завчасно (хоча б за 3 дні до події), оскільки студенти теж планують свій час», «більше освітньої інформації», «робити все для доступного навчання онлайн і офлайн», «надавати більше інформації про роботу факультету в різних соціальних мережах» та ін.

Загальний підсумок [3]

Отже, студентська молодь здебільшого задоволена рівнем освітньої, організаційної, інформаційної, консультативної та соціальної підтримки, але не зупиняємося! Керівництво факультету філології та журналістики, професорсько-викладацький склад, враховуючи побажання здобувачів вищої освіти, і надалі працюватимуть над покращенням такої підтримки!

Лариса Йовенко