- Факультет філології та журналістики - https://ff.udpu.edu.ua -

Фахова практика з польської мови як важливий складник практичної підготовки майбутніх учителів-філологів

Особливе місце в системі професійної підготовки майбутнього вчителя-філолога займає фахова практика. І це цілком закономірно, оскільки формування професійних якостей філолога-полоніста  важко уявити без чіткої і глибоко продуманої системи практичної підготовки.

Наталія Цибільська [1]

Фахова практика є складовою частиною професійної підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного  ступеня «бакалавр». Навчальна (фахова) практика передбачена навчальним планом Освітньої програми «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))»  факультету філології та журналістики  на ІІІ курсі і є початковим етапом підготовки викладача з фаху(польської мови).

Олександра Можайкіна [2]

У процесі навчальної (фахової) практики закріплюються та поглиблюються теоретичні знання з польської мови та методики її навчання у школі, набуті за час навчання в університеті, виробляються навички й уміння використовувати їх практично.

Головне призначення фахової  практики полягає у вирішенні суперечностей, що виникають під час переходу студента в нову якість учителя. Практика є сполучною ланкою між теоретичним навчанням та самостійною апробацією знань, тобто сприяє адаптації студентів до педагогічної діяльності у  школі. Однією з функцій педагогічної практики є її виховний характер. Це серйозна перевірка готовності сьогоднішнього студента бути вчителем польської мови  в сучасній українській школі.

Під час проходження фахової практики, а потім протягом своєї роботи в школі студенти можуть переконатися, наскільки важким, але водночас і цікавим є обраний професійний шлях; чітко розуміють, що неодмінним атрибутом педагогічної діяльності є постійне експериментування, пошук нових ідей, креативність.