Поділитися новиною
Фахові випробування на педагогічній практиці
Упровадження компетентнісного підходу в систему освіти сприяє підвищенню рівня професійної компетентності вчителів. По-особливому фахові компетентності формуються в здобувачів вищої освіти в процесі педагогічної практики. Саме така ідея була ключовою на настановній конференції з виробничої (педагогічної) практики, що відбулася 11 жовтня 2024 року й накреслила новий етап у навчанні студентів-філологів ОС «Бакалавр» ІV курсу 41 групи та ІІІ-у курсу 34-37 груп. У період із 14.10.2024 р. до 23.11.2024 р. здобувачі вищої освіти, що навчаються за спеціальністю 014.01 Середня освіта (Українська мова і література) освітньо-професійних програм «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))», «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))», «Середня освіта (Українська мова і література). Спеціальна освіта», «Середня освіта (Українська мова і література). Редагування освітніх видань» перебуватимуть на виробничій (педагогічній) практиці з відривом від навчання.
На настановній конференції були присутні керівники практики Ірина Гонца, Тетяна Григоренко, Інна Лукіянчук, Любов Пархета та здобувачі вищої освіти.
У вступному слові відповідальна за практики по факультету Любов Пархета привітала всіх присутніх із початком важливого етапу в навчанні студентів і зазначила про особливі умови, в яких здобуваємо освіту та практикуємося. У складний воєнний час, коли заклади освіти працюють у різних формах, ми маємо дбати про свою безпеку та безпеку наших вихованців. Зі студентами було проведено інструктаж із техніки безпеки. Любов Пархета наголосила, що важливим завданням для практикантів є реалізація програми педагогічної практики й утвердження національної ідеї на уроках та в позакласній виховній роботі. Воля і любов до рідного краю згуртовують нас для здійснення високої мети – процвітання соборної незалежної демократичної України.
Педагогічна практика має комплексні завдання, які необхідно виконати, тому на конференції були окреслені програмні вимоги до сучасних уроків української мови, української літератури та виховної роботи з класом. Професор Тетяна Григоренко проконсультувала студентів щодо завдань до уроків української мови за програмами НУШ.
Позаяк студенти виконують функції класних керівників, доцент Ірина Резніченко надала настанови з виховної роботи зі школярами, детально зупинилася на її особливостях у воєнний час та окреслила вимоги до звітної документації з цих завдань.
Сподіваємось, що фахова діяльність студентів під час педагогічної практики підвищить їхні компетентності з комплексного розв’язання проблем, критичного мислення, креативності, удосконалить уміння формувати власну думку та приймати рішення.
Присутні на конференції керівники практики побажали студентам якісного виконання програми педагогічної практики та успіхів у новій освітній діяльності.
Любов ПАРХЕТА
Переглядів 125