- Факультет філології та журналістики - https://ff.udpu.edu.ua -

Філологія – старт у кар’єру маркетингу

Як же давно те було… Після отримання диплому ще чотири роки навчався в аспірантурі, захистивши в 2011 році кандидатську дисертацію. Був також слухачем Школи якісної журналістики. Розвиваючись як маркетолог, хорошу базу отримав у буткемпі СОЛЬ (2017 рік). Також у 2020 році закінчив курс бренд-маркетингу Міжнародної бізнес-школи Laba. Після закінчення навчання викладав у виші. І з задоволенням працював би далі, якби не зарплати. Вже на п’ятому курсі університету почав підробляти журналістом. Далі паралельно з навчанням в аспірантурі й викладанням в університеті працював у місцевих ЗМІ.

[1]

У 2013 році отримав запрошення від агроконсалтингової компанії DYKUN приєднатися до команди інформаційного агентства Agravery. Це стало класним тестом на нові професійні виклики. Одна справа писати про новини невеликого міста, інша – брати інтерв’ю у ТОП-чиновників та СЕО компаній, готувати аналітичні огляди ринків чи вести спецтеми.

Через три роки – ще один поворот у кар’єрі: посада маркетолога в українському представництві виробника №1 у світі обладнання для промислового свинарства, американської корпорації HOG SLAT.

Чому маркетинг? Як на мене, ця професія (як і PR) є однією з трансформацій кар’єри філолога-журналіста. Коли ти можеш значно розширити використання навичок комунікації, планування, організації, умінь розбиратися в проблематиці, шукати і правильно використовувати необхідні інструменти. Маркетинг – це мікс, де є місце збиранню й аналізу інформації, гіпотезам, дослідженням, новим технологіям, творчості. При цьому роботу з текстами ніхто не скасовував.

З осені 2020 року, працюю в департаменті маркетингу та продажів компанії “БІОТЕСТЛАБ”. Це український виробник ветеринарних препаратів із власним R&D і з амбіціями вивести українську ветеринарну науку, а з нею й український ветеринарний бізнес на світовий рівень.

Сьогодні з колегами займаюся систематизацією діяльності відділу, перетворенням маркетингу в екосистему постійних вимірювань, ідей, меседжів, образів, експериментів. Починав роботу з розробки digital-стратегії компанії, зокрема підвищення brand awareness (впізнаваності, лояльності) за допомогою цифрових інструментів. З часом фокус розширився до всього контенту та його трансляції через оф- та онлайн-канали, навчальні проєкти.

 

Пилипенко Євген Михайлович, працює у ТОВ «БІОТЕСТЛАБ» менеджер з маркетингу, член Асоціації випускників факультету української філології, у 2006 році закінчив Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.