Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      24 березня 2016 року відбувся ІІІ Всеукраїнський науково-методичний семінар з міжнародною участю «ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ В КОНТЕКСТІ БАГАТОСТУПЕНЕВОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТИ», організований на базі науково-методичного центру з лінгводидактики.ФУФ УДПУ

      На семінарі обговорювалося наступне коло питань:

      1. Стратегічна мета сучасної неперервної мовної освіти.
      2. Особистісно орієнтоване, компетентнісне, комунікативно-діяльнісне, функційно-стилістичне спрямування мовного навчання.
      3. Формування комунікативної компетентності (мовної, мовленнєвої, соціокультурної, діяльнісної) дошкільника, учня початкової, основної й старшої школи.
      4. Методичний інструментарій сучасного педагога: форми, методи, прийоми, засоби.
      5. Ефективні технології в системі мовної освіти.

      Актуальність теми науково-методичного семінару викликала надзвичайну зацікавленість. У семінарі взяли участь 195 викладачів вищих навчальних закладів, методистів міських та районних відділів освіти, вчителів-словесників, учителів початкових класів, вихователів дошкільних установ із Житомирської, Закарпатської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської областей України. Учасниками семінару стали і представники Росії.ФУФ УДПУ

      У рамках роботи семінару обговорено змістовий і процесуальний аспект мовного навчання в умовах взаємопов’язаної системи освіти – дошкільний навчальний заклад, початкова школа, основна і старша школа, вищий навчальний заклад.ФУФ УДПУ

      Із вітальним словом до учасників семінару звернулася проректор з наукової роботи та міжнародного співробітництва кандидат історичних наук, доцент Сокирська Владилена Володимирівна.ФУФ УДПУ

      На пленарному засіданні виступили:

      − доктор педагогічних наук, професор кафедри практичного мовознавства, директор Науково-методичного центру «Формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти» Мамчур Лідія Іванівна;ФУФ УДПУ

      − доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри практичного мовознавства Кучеренко Ірина Анатоліївна; тема: «Цілевизначення сучасного уроку: сутність і концептуальні засади» ;ФУФ УДПУ

      − кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Роєнко Людмила Миколаївна; тема: «Особливості навчання письма ліворуких дітей»;

      − учитель української мови і літератури, Заслужений учитель України, учитель-методист Тальнівського НВК «загальноосвітня школа І-Ш ступенів №1 – гімназія» Черкаської області Нерубайська Любов Андріївна; тема: «Формування мовної свідомості засобами української мови»;

      − учитель української мови і літератури, учитель-методист Уманської міської гімназії Молоканова Валентина Михайлівна; тема: «Розвиток критичного мислення учнів на уроках української мови»;

      − учитель початкових класів, учитель-методист загальноосвітної школи І-Ш ступенів с. Мошурів Тальнівського району Черкаської області Штангей Вікторія Вікторівна; тема: «Урок крізь призму гуманної педагогіки»;

      − учитель початкових класів загальноосвітної школи № 11 м. Умані Мацнєва Наталія Леонідівна; тема: «Формування творчої особистості молодшого школяра»;

      − вихователь дошкільного навчального закладу ясла-садок комбінованого типу №12 м. Умані Конащук Вікторія Леонідівна; тема: «Формування мовленнєвої компетентності дошкільників»;

      − вихователь дошкільного навчального закладу ясла-садок комбінованого типу №12 м. Умані Трегубова Наталія Федорівна; тема: «Розвиток діалогічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку».ФУФ УДПУ

      ФУФ УДПУ

      Роботу семінару продовжили на засіданнях секцій лінгводидактики дошкільної та початкової освіти, основної школи та вищої освіти.

      Інформативним завершенням семінару стала презентація методичних рекомендацій щодо використання і популяризації інноваційних лінгводидактичних ідей в аспекті формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти.

      " data-title="ІІІ Всеукраїнський науково-методичний семінар">

      ІІІ Всеукраїнський науково-методичний семінар

      24 березня 2016 року відбувся ІІІ Всеукраїнський науково-методичний семінар з міжнародною участю «ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ В КОНТЕКСТІ БАГАТОСТУПЕНЕВОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТИ», організований на базі науково-методичного центру з лінгводидактики.ФУФ УДПУ

      На семінарі обговорювалося наступне коло питань:

      1. Стратегічна мета сучасної неперервної мовної освіти.
      2. Особистісно орієнтоване, компетентнісне, комунікативно-діяльнісне, функційно-стилістичне спрямування мовного навчання.
      3. Формування комунікативної компетентності (мовної, мовленнєвої, соціокультурної, діяльнісної) дошкільника, учня початкової, основної й старшої школи.
      4. Методичний інструментарій сучасного педагога: форми, методи, прийоми, засоби.
      5. Ефективні технології в системі мовної освіти.

      Актуальність теми науково-методичного семінару викликала надзвичайну зацікавленість. У семінарі взяли участь 195 викладачів вищих навчальних закладів, методистів міських та районних відділів освіти, вчителів-словесників, учителів початкових класів, вихователів дошкільних установ із Житомирської, Закарпатської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської областей України. Учасниками семінару стали і представники Росії.ФУФ УДПУ

      У рамках роботи семінару обговорено змістовий і процесуальний аспект мовного навчання в умовах взаємопов’язаної системи освіти – дошкільний навчальний заклад, початкова школа, основна і старша школа, вищий навчальний заклад.ФУФ УДПУ

      Із вітальним словом до учасників семінару звернулася проректор з наукової роботи та міжнародного співробітництва кандидат історичних наук, доцент Сокирська Владилена Володимирівна.ФУФ УДПУ

      На пленарному засіданні виступили:

      − доктор педагогічних наук, професор кафедри практичного мовознавства, директор Науково-методичного центру «Формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти» Мамчур Лідія Іванівна;ФУФ УДПУ

      − доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри практичного мовознавства Кучеренко Ірина Анатоліївна; тема: «Цілевизначення сучасного уроку: сутність і концептуальні засади» ;ФУФ УДПУ

      − кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Роєнко Людмила Миколаївна; тема: «Особливості навчання письма ліворуких дітей»;

      − учитель української мови і літератури, Заслужений учитель України, учитель-методист Тальнівського НВК «загальноосвітня школа І-Ш ступенів №1 – гімназія» Черкаської області Нерубайська Любов Андріївна; тема: «Формування мовної свідомості засобами української мови»;

      − учитель української мови і літератури, учитель-методист Уманської міської гімназії Молоканова Валентина Михайлівна; тема: «Розвиток критичного мислення учнів на уроках української мови»;

      − учитель початкових класів, учитель-методист загальноосвітної школи І-Ш ступенів с. Мошурів Тальнівського району Черкаської області Штангей Вікторія Вікторівна; тема: «Урок крізь призму гуманної педагогіки»;

      − учитель початкових класів загальноосвітної школи № 11 м. Умані Мацнєва Наталія Леонідівна; тема: «Формування творчої особистості молодшого школяра»;

      − вихователь дошкільного навчального закладу ясла-садок комбінованого типу №12 м. Умані Конащук Вікторія Леонідівна; тема: «Формування мовленнєвої компетентності дошкільників»;

      − вихователь дошкільного навчального закладу ясла-садок комбінованого типу №12 м. Умані Трегубова Наталія Федорівна; тема: «Розвиток діалогічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку».ФУФ УДПУ

      ФУФ УДПУ

      Роботу семінару продовжили на засіданнях секцій лінгводидактики дошкільної та початкової освіти, основної школи та вищої освіти.

      Інформативним завершенням семінару стала презентація методичних рекомендацій щодо використання і популяризації інноваційних лінгводидактичних ідей в аспекті формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти.

      29.03.2016

      Переглядів 159