Поділитися новиною
Інтерактивні платформи та нові горизонти для вчителів української мови та літератури: як курси підвищення кваліфікації відкривають нові можливості
На факультеті філології та журналістики проведено курси підвищення кваліфікації для педагогічних працівників із вищою освітою за програмою «Інтерактивні платформи для змішаного навчання: нові можливості для вчителів української мови та літератури» (лекторка — докторка філософії, доцентка кафедри української мови та методики її навчання Інна ЛУКІЯНЧУК).
Учасники опанували інноваційні стратегії змішаного навчання та засвоїли практичні навички використання сучасних цифрових платформ для розроблення інтерактивних завдань, тестів, відеоуроків і навчальних проєктів. Значну увагу було приділено інструментам, що забезпечують ефективну взаємодію між педагогом і здобувачами освіти у форматі дистанційного й змішаного навчання, а також підвищують мотивацію учнів до вивчення української мови та літератури.
Програму курсів побудовано з урахуванням принципів активного залучення педагогів до створення інноваційного освітнього середовища, що відповідає викликам сучасної школи. Лекційні та практичні заняття, інтерактивні вправи, обговорення кейсів сприяли глибокому опануванню змісту й розвитку професійних компетентностей учасників. У межах обговорення теми інноваційного освітнього середовища слухачі ознайомилися зі змістовим наповненням освітніх програм ОПП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))» та «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів. Слухачі відзначили їхню практичну спрямованість та відповідність актуальним потребам фахової підготовки майбутніх учителів. Особливо приємно, що серед учасниць була випускниця факультету Ірина ДРОЗДЕНКО, яка поділилася позитивними враженнями про навчання в університеті, відзначивши його вагомий внесок у її професійне становлення.
По завершенні навчання усі слухачі отримали сертифікати про підвищення кваліфікації, але справжнім результатом участі стали нові професійні орієнтири, прагнення до впровадження цифрових технологій у освітній процес і готовність модернізувати підходи до викладання рідної мови.
Курси засвідчили, що сучасний педагог — не лише носій знань, а й агент змін, здатний формувати майбутнє освіти, де інноваційність, цифровізація та інтерактивність є невід’ємними елементами.
Інна ЛУКІЯНЧУК
Переглядів 67