- Факультет філології та журналістики - https://ff.udpu.edu.ua -

Ми лише навчаємось, але вже вчителі-філологи

5 листопада 2022 року на факультеті філології та журналістики відбулася настановча конференція з педагогічної практики з фахових дисциплін (пробні уроки). У конференції брали участь студенти ІV курсу, що навчаються за освітніми програмами «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))», «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))», «Середня освіта (Українська мова і література. Журналістика)», «Середня освіта (Українська мова і література. Українознавство)» та групові керівники з виробничої практики Л.П. Пархета, Н.І. Зарудняк, О.А. Молодичук та І.І. Коломієць.

Любов Петрівна Пархета [1]

У вступному слові факультетський керівник з практичної підготовки Любов Петрівна Пархета привітала студентів із першою фаховою практикою і наголосила, що метою практики є оволодіння здобувачами сучасними методами і формами організації навчально-виховного процесу в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану. Саме в цей складний для всієї України час місія вчителя-словесника є особливою. Бо під час практики, проводити уроки української мови і літератури маємо із надзвичайною відповідальністю і піднесенням, позаяк саме на уроках ми формуємо майбутнє нашої держави. Українська мова і література це не лише навчальні дисципліни, а, перш за все, своєрідний код нашої національної ідентичності. Пам’ятаймо про те, що ми лише навчаємось, але під час практики ми вже вчителі-словесники, україністи !

Любов Петрівна Пархета [2]

На конференції студенти були ознайомлені з технікою безпеки, з програмою педагогічної практики та особливостями її перебігу в умовах воєнного стану, коли різні навчальні заклади працюють у різних формах.  Але практика з фахових дисциплін є дуже важливою для майбутнього вчителя, бо саме вона дає перше серйозне усвідомлення себе як майбутнього фахівця, оголює проблеми підготовки до роботи за фахом і прогнозує результати майбутньої тривалої педагогічної практики.

Сподіваємося, що незважаючи на особливі складні умови, студенти впораються із програмними завданнями практики і зуміють пересвідчитися, що правильно обрали професію.