- Факультет філології та журналістики - https://ff.udpu.edu.ua -

Настановча конференція з фольклорної практики

[1]

22 квітня викладачі кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання (завідувач – канд. пед. наук, проф. Наталія Петрівна Сивачук) провели настановчу конференцію з фольклорної практики для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня (освітні програми: Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська)), Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська)), Середня освіта (Українська мова і література). Психологія) факультету української філології.

[2]

Заступник декана факультету з педагогічної практики,  доцент Любов Петрівна Пархета наголосила на важливості фольклорної практики у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів та відзначила високий рівень проведення її на факультеті під керівництвом викладачів кафедри.

[3]

Ініціаторка пошукової українознавчої роботи, експедиційних досліджень у нашому університеті, завідувач кафедри, професор Наталія Петрівна Сивачук у своєму вступному слові закликала здобувачів вищої освіти любити Україну не тільки словом, а й ділом:  стати філологами, які будуть «стояти на сторожі рідного слова, яке джерелює з маминого слова, з бабусиної казки, з переказів, із героїчного минулого нашого народу».

[4] [5]

Керівник фольклорної практики Валентина Гончарук окреслила здобувачам вищої освіти мету фольклорної практики – збереження нашої фольклорної пам’яті, дослідження фольклорно-етнографічної спадщини,  літературного краєзнавства кожного регіону України і, в першу чергу, історичної Уманщини. Вона також ознайомила  їх з основними завданнями практики: побачити сучасний стан усної народної творчості, усвідомити її значення у житті людини; визначити специфіку побутування фольклору у певному регіоні; встановити причини, що впливають на деформацію нашої фольклорної традиції.

[6]

Під час конференції керівники обговорили з першокурсниками організаційні моменти, ознайомили з методикою записування фольклорних творів різних жанрів, поділилися з ними тонкощами збирацької роботи й дали відповіді на їхні питання щодо змісту, структури, звітних  матеріалів фольклорної практики.

[7] [8] [9]