Скринька довіри

    Ваше ім'я (обов'язково)

    Тема

    Ваше повідомлення

    uk Українська

    Факультет української філології

    Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

    Друк Друк
    Поділитися новиною
    ФУФ УДПУ

    19 лютого 2015 року на кафедрі української мови та методики її навчання факультету української філології відбулося чергове засідання науково-методичного семінару на тему: «Наукові засади формування професійного становлення майбутнього вчителя-словесника». У роботі семінару взяли участь викладачі кафедри та вчителі-практики: Р. В. Островський (Уманський НВК «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів ім. Ю. О. Гагаріна – педагогічний ліцей»), В. І. Островська  (Уманська міська гімназія імені Івана Франка), В. В. Грещук (Маньківський НВК «ЗОШ І – ІІІ ступенів – гімназія») та ін. Колектив педагогів висловив свої міркування щодо переваг та недоліків сучасних технологій навчання комунікативних умінь і навичок студентів-філологів та щодо мовленнєвого вправляння – одного з основних чинників формування мовленнєвої компетентності майбутнього філолога.

    ФУФ УДПУ

    " data-title="«Наукові засади формування професійного становлення майбутнього вчителя-словесника»">

    «Наукові засади формування професійного становлення майбутнього вчителя-словесника»

    ФУФ УДПУ

    19 лютого 2015 року на кафедрі української мови та методики її навчання факультету української філології відбулося чергове засідання науково-методичного семінару на тему: «Наукові засади формування професійного становлення майбутнього вчителя-словесника». У роботі семінару взяли участь викладачі кафедри та вчителі-практики: Р. В. Островський (Уманський НВК «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів ім. Ю. О. Гагаріна – педагогічний ліцей»), В. І. Островська  (Уманська міська гімназія імені Івана Франка), В. В. Грещук (Маньківський НВК «ЗОШ І – ІІІ ступенів – гімназія») та ін. Колектив педагогів висловив свої міркування щодо переваг та недоліків сучасних технологій навчання комунікативних умінь і навичок студентів-філологів та щодо мовленнєвого вправляння – одного з основних чинників формування мовленнєвої компетентності майбутнього філолога.

    ФУФ УДПУ

    25.02.2015

    Переглядів 35