Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська)) та ОП Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська)) ОС Бакалавр мали можливість спостерігати та проаналізувати урок української мови у 6 класі на тему: «Зміна при творенні слів за допомогою суфікса -ськ-», проведений Валентиною ОСТРОВСЬКОЮ, заступницею директора з навчально-виховної роботи, учителькою української мови і літератури вищої категорії, із використанням інноваційних підходів, що сприятиме розвитку їхніх професійних навичок і здатності працювати з учнями на різних етапах навчання.

      Основна мета такої діяльності – забезпечення практичного поєднання теоретичних знань здобувачів вищої освіти з реальним освітнім процесом, демонстрація інноваційних методів викладання відповідно до вимог НУШ та застосування новітніх технологій у навчанні. Важливим аспектом цієї взаємодії є підготовка майбутніх учителів української мови до роботи в умовах освітніх реформ, зокрема НУШ, що вимагає від педагогів не тільки володіння традиційними методами навчання, але й здатності інтегрувати новітні технології в освітній процес

      Відвідування уроку стало цінним досвідом для майбутніх педагогів, оскільки вони змогли спостерігати за впровадженням сучасних методик викладання, спрямованих на розвиток критичного мислення, комунікативних навичок й активну участь школярів у процесі навчання. Студенти також мали змогу оцінити організацію уроку, структуру заняття та ефективність застосування інформаційно-комунікаційних технологій, що підвищує якість викладання та сприяє кращому засвоєнню матеріалу.

      Тетяна ПІСАРОГЛО відзначила високий рівень підготовки та проведення уроку української мови, а також акцентувала увагу на доцільному використанні вчителем прикладів із оточення учнів, що сприяло кращому розумінню матеріалу. Зокрема, було відзначено:

      «Урок був добре організований, а Валентина Іванівна вдало наводила приклади, пов’язані з місцевим контекстом, такі як «уманський» та «зошит з української мови». Це допомогло учням краще зрозуміти правила використання суфікса -ськ- під час творення прикметників, зважаючи на те, що приклади були близькі й зрозумілі у повсякденному житті. Загалом, урок сприяв розвитку мовленнєвих навичок, зокрема у правильному використанні суфіксів».

      Анна ДОЦЕНКО відзначила важливість програми НУШ та її вплив на розвиток критичного мислення й комунікативних навичок учнів:

      «Навчальна програма НУШ з української мови для 6 класу спрямована на розвиток ключових компетентностей, таких як критичне мислення і комунікаційні навички. Валентина ОСТРОВСЬКА вдало поєднала сучасні методики з традиційними підходами, що створило комфортне навчальне середовище та сприяло ефективному засвоєнню матеріалу».

      Ірина СТАРИНЩУК наголосила на важливості спостереження за взаємодією учнів і вчителя, а також на дружній атмосфері, що сприяє успішному засвоєнню знань:

      «Атмосфера на уроці була дуже дружньою й мотивуючою, що сприяло активній взаємодії учнів та вчителя. Подача матеріалу була зрозумілою, а спостереження за процесом навчання стало важливим досвідом, який допоможе мені у майбутній професійній діяльності».

      Після завершення уроку здобувачі вищої освіти мали можливість безпосередньо поспілкуватися з учителем, що створило умови для обміну думками та отримання детальних відповідей на запитання, що виникли під час спостереження. Така взаємодія дозволила здобувачам освіти поглибити свої знання щодо специфіки викладання, а також отримати практичні рекомендації щодо застосування новітніх методик і технологій в освітньому процесі.

      Отже, відвідування уроку української мови стало для студентів важливим етапом у професійній підготовці, оскільки дозволило побачити поєднання теоретични знань із практичними навичками, а також ознайомитися з інноваційними методами викладання, що відповідають вимогам сучасної освітньої реформи НУШ.

      Валентина КОВАЛЬ,

      Інна ЛУКІЯНЧУК

      " data-title="Майстер-клас, який поєднує інноваційні технології навчання з теоретичними знаннями та практичним досвідом">

      Майстер-клас, який поєднує інноваційні технології навчання з теоретичними знаннями та практичним досвідом

      У рамках співпраці між Уманським державним педагогічним університетом імені Павла Тичини та Уманським ліцеєм № 2 Уманської міської ради Черкаської області 11 листопада 2024 року під час вивчення курсу «Методика навчання української мови» (викладачі: Валентина КОВАЛЬ, докторка педагогічних наук, професорка кафедри української мови та методики її навчання, декан факультету філології та журналістики, та Інна ЛУКІЯНЧУК, старша викладачка кафедри української мови та методики її навчання) студенти ІІІ курсу 31 та 32 груп ОП Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська)) та ОП Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська)) ОС Бакалавр мали можливість спостерігати та проаналізувати урок української мови у 6 класі на тему: «Зміна при творенні слів за допомогою суфікса -ськ-», проведений Валентиною ОСТРОВСЬКОЮ, заступницею директора з навчально-виховної роботи, учителькою української мови і літератури вищої категорії, із використанням інноваційних підходів, що сприятиме розвитку їхніх професійних навичок і здатності працювати з учнями на різних етапах навчання.

      Основна мета такої діяльності – забезпечення практичного поєднання теоретичних знань здобувачів вищої освіти з реальним освітнім процесом, демонстрація інноваційних методів викладання відповідно до вимог НУШ та застосування новітніх технологій у навчанні. Важливим аспектом цієї взаємодії є підготовка майбутніх учителів української мови до роботи в умовах освітніх реформ, зокрема НУШ, що вимагає від педагогів не тільки володіння традиційними методами навчання, але й здатності інтегрувати новітні технології в освітній процес

      Відвідування уроку стало цінним досвідом для майбутніх педагогів, оскільки вони змогли спостерігати за впровадженням сучасних методик викладання, спрямованих на розвиток критичного мислення, комунікативних навичок й активну участь школярів у процесі навчання. Студенти також мали змогу оцінити організацію уроку, структуру заняття та ефективність застосування інформаційно-комунікаційних технологій, що підвищує якість викладання та сприяє кращому засвоєнню матеріалу.

      Тетяна ПІСАРОГЛО відзначила високий рівень підготовки та проведення уроку української мови, а також акцентувала увагу на доцільному використанні вчителем прикладів із оточення учнів, що сприяло кращому розумінню матеріалу. Зокрема, було відзначено:

      «Урок був добре організований, а Валентина Іванівна вдало наводила приклади, пов’язані з місцевим контекстом, такі як «уманський» та «зошит з української мови». Це допомогло учням краще зрозуміти правила використання суфікса -ськ- під час творення прикметників, зважаючи на те, що приклади були близькі й зрозумілі у повсякденному житті. Загалом, урок сприяв розвитку мовленнєвих навичок, зокрема у правильному використанні суфіксів».

      Анна ДОЦЕНКО відзначила важливість програми НУШ та її вплив на розвиток критичного мислення й комунікативних навичок учнів:

      «Навчальна програма НУШ з української мови для 6 класу спрямована на розвиток ключових компетентностей, таких як критичне мислення і комунікаційні навички. Валентина ОСТРОВСЬКА вдало поєднала сучасні методики з традиційними підходами, що створило комфортне навчальне середовище та сприяло ефективному засвоєнню матеріалу».

      Ірина СТАРИНЩУК наголосила на важливості спостереження за взаємодією учнів і вчителя, а також на дружній атмосфері, що сприяє успішному засвоєнню знань:

      «Атмосфера на уроці була дуже дружньою й мотивуючою, що сприяло активній взаємодії учнів та вчителя. Подача матеріалу була зрозумілою, а спостереження за процесом навчання стало важливим досвідом, який допоможе мені у майбутній професійній діяльності».

      Після завершення уроку здобувачі вищої освіти мали можливість безпосередньо поспілкуватися з учителем, що створило умови для обміну думками та отримання детальних відповідей на запитання, що виникли під час спостереження. Така взаємодія дозволила здобувачам освіти поглибити свої знання щодо специфіки викладання, а також отримати практичні рекомендації щодо застосування новітніх методик і технологій в освітньому процесі.

      Отже, відвідування уроку української мови стало для студентів важливим етапом у професійній підготовці, оскільки дозволило побачити поєднання теоретични знань із практичними навичками, а також ознайомитися з інноваційними методами викладання, що відповідають вимогам сучасної освітньої реформи НУШ.

      Валентина КОВАЛЬ,

      Інна ЛУКІЯНЧУК

      11.11.2024

      Переглядів 95