Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      Лекція на тему «Ігрові технології та комунікативні стратегії навчання української мови» стала для майбутніх учителів чудовою можливістю зануритися у практичний аспект сучасного уроку, побачити, як відбувається освітній процес за НУШ. Студенти мали змогу не лише дізнатися про теоретичні основи використання ігор у навчанні, але й поспостерігати за уроком, де вчитель використовує такі форми роботи. Це допомогло їм краще зрозуміти матеріал лекції і те, як зробити уроки української мови цікавими та ефективними. Здобувачі відчули реалії проведення уроку під час повітряної тривоги.

      Під час уроку на тему «Зміни приголосних при творенні слів» студенти спостерігали за роботою досвідченого вчителя Валентини ОСТРОВСЬКОЇ. Вони звернули увагу на різноманітні методи та прийоми, які використовувались для залучення учнів до активної роботи. Особливо цікавим був інтерактивний формат уроку, що передбачав групову роботу, дискусії, а також вміле використання кліпового мислення, яке сприяє розвитку креативності та пошуку нестандартних рішень.

      «Мені дуже сподобалось, як учитель організував роботу в групах. Діти були зацікавлені й активно працювали. Я зрозуміла, що сучасний урок української мови – це не просто вивчення правил, а й розвиток творчих здібностей та критичного мислення. При підготовці уроку вчитель врахував вікові та психологічні особливості класу, використовував різноманітні форми роботи. Маю сподівання, що колись зможу викладати уроки так само», – поділилася враженнями студентка Софія Сафонова.

      «Урок української мови на тему «Творення слів за допомогою суфікса -ськ-» був цікавим та пізнавальним. Особливо сподобалося, як учитель пояснював правила за допомогою яскравих прикладів. Інтерактивні вправи допомогли краще запам’ятати новий матеріал. А така форма лекції – поєднання теорії і практики – дала мені змогу краще зрозуміти компетентності НУШ». Ірина Поліщук.

      Юлія АНДРІЄНКО високо оцінила методичну майстерність учительки Валентини ОСТРОВСЬКОЇ, а також ефективну організацію освітнього процесу: «Проведення уроку було на високому рівні. Валентина Іванівна продемонструвала глибокі знання матеріалу, а також змогла залучити учнів до активної участі в занятті. Атмосфера на уроці була сприятливою для навчання, учні проявляли високу зацікавленість, ставили питання та виконували завдання, що свідчить про їхнє добре розуміння теми».

       

      Юлія ПРИЖБИЛО акцентувала увагу на інтерактивних методах викладання, які використовувала вчителька, та їхній ефективності: «Урок з української мови, який ми відвідали, вразив мене високим рівнем активності учнів. Валентина Іванівна ефективно застосовувала різні ігрові методики, що сприяли залученню учнів до освітнього процесу. Це стало важливим спостереженням для мене, яке я зможу використовувати у своїй майбутній педагогічній діяльності».

      Анна ПЕРЕНЧУК підкреслила значення спостереження за уроком для майбутніх учителів у контексті практичного застосування педагогічних знань: «Відвідування уроку дало можливість побачити практичне застосування педагогічних знань і методик у реальних умовах шкільного навчання. Такий досвід дозволяє оцінити готовність до майбутньої професійної діяльності та дає змогу усвідомити складність учительської роботи».

      Учні 6 класу також із задоволенням зустріли гостей. Вони активно брали участь у всіх етапах уроку, демонструючи свої знання та вміння.

      Валентина Іванівна зазначила, що така співпраця з університетом є дуже важливою, вона є двостороньою. «Студенти приносять у школу нові ідеї та підходи, що дозволяє нам постійно вдосконалювати освітній процес», – констатувала вона.

      Візит студентів став яскравим доказом того, що співпраця університету та школи є вкрай важливою для підготовки висококваліфікованих фахівців.

       

      Тетяна ГРИГОРЕНКО

      " data-title="Партнерство університету та школи: майбутні педагоги вчаться на практиці">

      Партнерство університету та школи: майбутні педагоги вчаться на практиці

      У рамках співпраці між Університетом та Уманським ліцеєм №2 Уманської міської ради Черкаської області студенти 32 групи спеціальності 014.01 Середня освіта (Українська мова і література) ОС бакалавр факультету філології та журналістики 11 листопада 2024 року у змішаному форматі відвідали урок української мови в 6 класі Валентини ОСТРОВСЬКОЇ, заступника директора з навчально-виховної роботи, учителя української мови і літератури та мистецтва вищої категорії. У ліцеї відбулася лекція з курсу «Технології сучасного уроку української мови» (викладач – Тетяна ГРИГОРЕНКО, професор кафедри української мови та методики її навчання), метою якої було поєднання теоретичних знань студентів з практичним втіленням та ознайомлення з інноваційними методами викладання української мови.

      Лекція на тему «Ігрові технології та комунікативні стратегії навчання української мови» стала для майбутніх учителів чудовою можливістю зануритися у практичний аспект сучасного уроку, побачити, як відбувається освітній процес за НУШ. Студенти мали змогу не лише дізнатися про теоретичні основи використання ігор у навчанні, але й поспостерігати за уроком, де вчитель використовує такі форми роботи. Це допомогло їм краще зрозуміти матеріал лекції і те, як зробити уроки української мови цікавими та ефективними. Здобувачі відчули реалії проведення уроку під час повітряної тривоги.

      Під час уроку на тему «Зміни приголосних при творенні слів» студенти спостерігали за роботою досвідченого вчителя Валентини ОСТРОВСЬКОЇ. Вони звернули увагу на різноманітні методи та прийоми, які використовувались для залучення учнів до активної роботи. Особливо цікавим був інтерактивний формат уроку, що передбачав групову роботу, дискусії, а також вміле використання кліпового мислення, яке сприяє розвитку креативності та пошуку нестандартних рішень.

      «Мені дуже сподобалось, як учитель організував роботу в групах. Діти були зацікавлені й активно працювали. Я зрозуміла, що сучасний урок української мови – це не просто вивчення правил, а й розвиток творчих здібностей та критичного мислення. При підготовці уроку вчитель врахував вікові та психологічні особливості класу, використовував різноманітні форми роботи. Маю сподівання, що колись зможу викладати уроки так само», – поділилася враженнями студентка Софія Сафонова.

      «Урок української мови на тему «Творення слів за допомогою суфікса -ськ-» був цікавим та пізнавальним. Особливо сподобалося, як учитель пояснював правила за допомогою яскравих прикладів. Інтерактивні вправи допомогли краще запам’ятати новий матеріал. А така форма лекції – поєднання теорії і практики – дала мені змогу краще зрозуміти компетентності НУШ». Ірина Поліщук.

      Юлія АНДРІЄНКО високо оцінила методичну майстерність учительки Валентини ОСТРОВСЬКОЇ, а також ефективну організацію освітнього процесу: «Проведення уроку було на високому рівні. Валентина Іванівна продемонструвала глибокі знання матеріалу, а також змогла залучити учнів до активної участі в занятті. Атмосфера на уроці була сприятливою для навчання, учні проявляли високу зацікавленість, ставили питання та виконували завдання, що свідчить про їхнє добре розуміння теми».

       

      Юлія ПРИЖБИЛО акцентувала увагу на інтерактивних методах викладання, які використовувала вчителька, та їхній ефективності: «Урок з української мови, який ми відвідали, вразив мене високим рівнем активності учнів. Валентина Іванівна ефективно застосовувала різні ігрові методики, що сприяли залученню учнів до освітнього процесу. Це стало важливим спостереженням для мене, яке я зможу використовувати у своїй майбутній педагогічній діяльності».

      Анна ПЕРЕНЧУК підкреслила значення спостереження за уроком для майбутніх учителів у контексті практичного застосування педагогічних знань: «Відвідування уроку дало можливість побачити практичне застосування педагогічних знань і методик у реальних умовах шкільного навчання. Такий досвід дозволяє оцінити готовність до майбутньої професійної діяльності та дає змогу усвідомити складність учительської роботи».

      Учні 6 класу також із задоволенням зустріли гостей. Вони активно брали участь у всіх етапах уроку, демонструючи свої знання та вміння.

      Валентина Іванівна зазначила, що така співпраця з університетом є дуже важливою, вона є двостороньою. «Студенти приносять у школу нові ідеї та підходи, що дозволяє нам постійно вдосконалювати освітній процес», – констатувала вона.

      Візит студентів став яскравим доказом того, що співпраця університету та школи є вкрай важливою для підготовки висококваліфікованих фахівців.

       

      Тетяна ГРИГОРЕНКО

      15.11.2024

      Переглядів 81