Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Безсумнівно, наявність і якість навчальних лабораторій та аудиторій є важливою складовою цілісного навчально-виховного процесу. На сьогодні факультет української філології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини має достатнє матеріально-технічне забезпечення.

      DSC_0013

      З метою об’єктивної оцінки стану цих лабораторій і аудиторій було створено комісію у складі: Павленко Марини Степанівни, Анікіної Інесси Валеріївни, Дуденко Олени Володимирівни та Савчук Наталії Михайлівни, яка й проаналізувала це питання.

      Основними критеріями оцінки були: наявність належних умов для здійснення навчального процесу; дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм; виявлення позитивної динаміки щодо самовдосконалення бази аудиторії; належна матеріальна база й супровідна нормативна документація; дотримання естетичних вимог.

      ФУФ УДПУ

      Оцінювання кожного з показників проводилося за 5-бальною шкалою.

      Паралельно було проведено відповідне опитування викладачів і анкетування студентів.

      Отже, внаслідок проведеної роботи комісія прийшла до таких висновків:

      —   аудиторний фонд факультету є досить пристойним і підтримується в належному стані, постійно ремонтується та обладнаний необхідними наочністю й технічними засобами;

      —   аудиторний фонд перебуває у стані позитивної динаміки, особливо це стосується «молодих» аудиторій на зразок 324 (науково-методичний центр «Формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти»), 313 (науково-методичний центр «Дослідження народної вишивки Східного Поділля»: всього кілька днів тому там було оновлено шпалери й декор стін), 407 (науково-методичний центр художньо-педагогічної творчості імені Степана Павленка, для якого ще готуються певні стенди і меблі) тощо.

      —   вищеперелічених критеріїв щодо наявності умов для здійснення навчального процесу, санітарно-гігієнічних норм, належної матеріальної бази, наявності супровідної документації та естетичних вимог здебільшого дотримано. Звичайно, є ряд недоліків і обставин, які поки що не вдалося подолати. Зокрема, студенти скаржаться на те, що через аудиторію 309 постійно ходять або там просто хтось присутній; що 332 аудиторія погано провітрюється (про 333 ми, як бачите, взагалі мовчимо), має погану звукову ізоляцію як з коридору, так і зі спортивного залу; що в 301, 332, 311 і 313 незручні парти, з-за яких, мовляв, важко виходити до дошки; що 324 і 311 бувають холодними; що їм часто не вистачало місця, що штори в деяких аудиторіях затіняють світло і накопичують пилюку; що по телевізору у 312 ніколи нічого не показують тощо. (Недолік, пов’язаний зі скаргами на незакріплений кабель, після втручання комісії, завдяки оперативним діям коменданта, відразу було усунено).

      —   рейтинг аудиторій згідно з вище названими критеріями та опитуванням студентів і викладачів виглядає приблизно так (від найбільшої кількості балів та схвальних відгуків – до найменшої):

      407, 312, 303, 311, 313, 113, 324, 301, 309, 332.

      За результатами роботи комісії, опитуванням викладачів та студентів найкращими є такі аудиторії, і вони, відповідно, нагороджено похвальними грамотами:

      І місце – 407 аудиторія (науково-методичний центр художньо-педагогічної творчості імені Степана Павленка);

      ІІ місце – 312 аудиторія (науково-дослідна лабораторія «Етнологія Черкаського краю»);

      ІІІ місце – 303 аудиторія (навчальна лабораторія української мови та методики її викладання).

      Отже, вітаємо аудиторії-«переможці» й зичимо нових здобутків! А також – розширення списку найкращих! А для цього потрібно систематично проводити роботу зі студентами щодо збереження аудиторного фонду, дотримання санітарно-гігієнічних умов та енергозбереження.

      " data-title="Переможці конкурсу на кращу аудиторію">

      Переможці конкурсу на кращу аудиторію

      Безсумнівно, наявність і якість навчальних лабораторій та аудиторій є важливою складовою цілісного навчально-виховного процесу. На сьогодні факультет української філології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини має достатнє матеріально-технічне забезпечення.

      DSC_0013

      З метою об’єктивної оцінки стану цих лабораторій і аудиторій було створено комісію у складі: Павленко Марини Степанівни, Анікіної Інесси Валеріївни, Дуденко Олени Володимирівни та Савчук Наталії Михайлівни, яка й проаналізувала це питання.

      Основними критеріями оцінки були: наявність належних умов для здійснення навчального процесу; дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм; виявлення позитивної динаміки щодо самовдосконалення бази аудиторії; належна матеріальна база й супровідна нормативна документація; дотримання естетичних вимог.

      ФУФ УДПУ

      Оцінювання кожного з показників проводилося за 5-бальною шкалою.

      Паралельно було проведено відповідне опитування викладачів і анкетування студентів.

      Отже, внаслідок проведеної роботи комісія прийшла до таких висновків:

      —   аудиторний фонд факультету є досить пристойним і підтримується в належному стані, постійно ремонтується та обладнаний необхідними наочністю й технічними засобами;

      —   аудиторний фонд перебуває у стані позитивної динаміки, особливо це стосується «молодих» аудиторій на зразок 324 (науково-методичний центр «Формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти»), 313 (науково-методичний центр «Дослідження народної вишивки Східного Поділля»: всього кілька днів тому там було оновлено шпалери й декор стін), 407 (науково-методичний центр художньо-педагогічної творчості імені Степана Павленка, для якого ще готуються певні стенди і меблі) тощо.

      —   вищеперелічених критеріїв щодо наявності умов для здійснення навчального процесу, санітарно-гігієнічних норм, належної матеріальної бази, наявності супровідної документації та естетичних вимог здебільшого дотримано. Звичайно, є ряд недоліків і обставин, які поки що не вдалося подолати. Зокрема, студенти скаржаться на те, що через аудиторію 309 постійно ходять або там просто хтось присутній; що 332 аудиторія погано провітрюється (про 333 ми, як бачите, взагалі мовчимо), має погану звукову ізоляцію як з коридору, так і зі спортивного залу; що в 301, 332, 311 і 313 незручні парти, з-за яких, мовляв, важко виходити до дошки; що 324 і 311 бувають холодними; що їм часто не вистачало місця, що штори в деяких аудиторіях затіняють світло і накопичують пилюку; що по телевізору у 312 ніколи нічого не показують тощо. (Недолік, пов’язаний зі скаргами на незакріплений кабель, після втручання комісії, завдяки оперативним діям коменданта, відразу було усунено).

      —   рейтинг аудиторій згідно з вище названими критеріями та опитуванням студентів і викладачів виглядає приблизно так (від найбільшої кількості балів та схвальних відгуків – до найменшої):

      407, 312, 303, 311, 313, 113, 324, 301, 309, 332.

      За результатами роботи комісії, опитуванням викладачів та студентів найкращими є такі аудиторії, і вони, відповідно, нагороджено похвальними грамотами:

      І місце – 407 аудиторія (науково-методичний центр художньо-педагогічної творчості імені Степана Павленка);

      ІІ місце – 312 аудиторія (науково-дослідна лабораторія «Етнологія Черкаського краю»);

      ІІІ місце – 303 аудиторія (навчальна лабораторія української мови та методики її викладання).

      Отже, вітаємо аудиторії-«переможці» й зичимо нових здобутків! А також – розширення списку найкращих! А для цього потрібно систематично проводити роботу зі студентами щодо збереження аудиторного фонду, дотримання санітарно-гігієнічних умов та енергозбереження.

      24.04.2015

      Переглядів 117