Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      В освітньому процесі здобувачів ВО усіх рівнів важливе місце посідає практика. Для студентів-магістрів 153 групи (ОПП «Філологія. Українська мова та література») перша виробнича (дослідницька) практика тривалістю 2 тижні розпочалася вже 28 жовтня 2024 р. Передувала практиці настановна конференція, на якій керівник практик на факультеті, кандидат педагогічних наук, доцент Любов ПАРХЕТА дала загальні настанови, наголосила на важливості дотримання правил техніки безпеки в умовах війни.

      Керівник практики, доц. Олена ДУДЕНКО, ознайомила філологів з тим, як буде організована практика, з її завданнями, критеріями оцінювання кожного. Відповіла на запитання, які виникли в ході зустрічі.

      Серед найвідповідальніших завдань, які постали перед практикантами, – вивчити наукову літературу та джерельну базу до свого магістерського дослідження, укласти бібліографію, а проаналізований зібраний матеріал узагальнити у вигляді проєкту, який презентувати шляхом публічного виступу на підсумковій конференції. Підготовлену статтю (відповідно до теми дослідження) згодом подати до студентського збірника наукових праць.

      За два тижні студенти вже звітували про виконану роботу. 20 листопада було організовано захист практики, де магістри демонстрували презентації з результатами проведених досліджень.

      На жаль, не всім практикантам і запрошеним гостям вдалося зайти на відеоконференцію (через перебої з електроживленням та інтернетом). Проте присутні відчули, як це – виступати публічно з презентацією, відповідати на запитання, коментувати тощо. Ось якими враженнями поділилися здобувачки:

      • Олена Войтенко (тема виступу: «Мовні засоби впливу на громадянську свідомість у поетичній творчості Тараса Шевченка»): «Практика проходила дуже продуктивно, я була вражена кількістю літератури, яку вдалося відшукати на сайтах бібліотек. Прекрасно, що в такий час у нас є стільки можливостей працювати з науковими джерелами віддалено. Шкода, що за 2 тижні вдалося проаналізувати лише маленьку частинку всього масиву наукових досліджень. Маю надію, що мої напрацювання під час практики і набутий досвід стануть стимулом для подальшого дослідження».

      • Дар’я Черах (тема виступу: «Звукопис як об’єкт вивчення мовознавчих досліджень»): «Проходження практики на базі кафедри української мови та методики її навчання стало цікавим і корисним досвідом. Я багато дізналася про використання звукових засобів у поезії, а також удосконалила навички укладати бібліографію для наукових статей. Мені дуже сподобалася дружня атмосфера під час практики. Це був важливий і приємний етап мого навчання. Практика стала чудовим початком для подальшого дослідження звукових засобів у поезії, зокрема у поетичному доробку А. К. Мойсієнка».

      Наснаги вам у подальших дослідженнях, наші здобувачі-філологи!

      Олена ДУДЕНКО

      " data-title="Перша (дослідницька) практика у філологів-магістрів">

      Перша (дослідницька) практика у філологів-магістрів

      В освітньому процесі здобувачів ВО усіх рівнів важливе місце посідає практика. Для студентів-магістрів 153 групи (ОПП «Філологія. Українська мова та література») перша виробнича (дослідницька) практика тривалістю 2 тижні розпочалася вже 28 жовтня 2024 р. Передувала практиці настановна конференція, на якій керівник практик на факультеті, кандидат педагогічних наук, доцент Любов ПАРХЕТА дала загальні настанови, наголосила на важливості дотримання правил техніки безпеки в умовах війни.

      Керівник практики, доц. Олена ДУДЕНКО, ознайомила філологів з тим, як буде організована практика, з її завданнями, критеріями оцінювання кожного. Відповіла на запитання, які виникли в ході зустрічі.

      Серед найвідповідальніших завдань, які постали перед практикантами, – вивчити наукову літературу та джерельну базу до свого магістерського дослідження, укласти бібліографію, а проаналізований зібраний матеріал узагальнити у вигляді проєкту, який презентувати шляхом публічного виступу на підсумковій конференції. Підготовлену статтю (відповідно до теми дослідження) згодом подати до студентського збірника наукових праць.

      За два тижні студенти вже звітували про виконану роботу. 20 листопада було організовано захист практики, де магістри демонстрували презентації з результатами проведених досліджень.

      На жаль, не всім практикантам і запрошеним гостям вдалося зайти на відеоконференцію (через перебої з електроживленням та інтернетом). Проте присутні відчули, як це – виступати публічно з презентацією, відповідати на запитання, коментувати тощо. Ось якими враженнями поділилися здобувачки:

      • Олена Войтенко (тема виступу: «Мовні засоби впливу на громадянську свідомість у поетичній творчості Тараса Шевченка»): «Практика проходила дуже продуктивно, я була вражена кількістю літератури, яку вдалося відшукати на сайтах бібліотек. Прекрасно, що в такий час у нас є стільки можливостей працювати з науковими джерелами віддалено. Шкода, що за 2 тижні вдалося проаналізувати лише маленьку частинку всього масиву наукових досліджень. Маю надію, що мої напрацювання під час практики і набутий досвід стануть стимулом для подальшого дослідження».

      • Дар’я Черах (тема виступу: «Звукопис як об’єкт вивчення мовознавчих досліджень»): «Проходження практики на базі кафедри української мови та методики її навчання стало цікавим і корисним досвідом. Я багато дізналася про використання звукових засобів у поезії, а також удосконалила навички укладати бібліографію для наукових статей. Мені дуже сподобалася дружня атмосфера під час практики. Це був важливий і приємний етап мого навчання. Практика стала чудовим початком для подальшого дослідження звукових засобів у поезії, зокрема у поетичному доробку А. К. Мойсієнка».

      Наснаги вам у подальших дослідженнях, наші здобувачі-філологи!

      Олена ДУДЕНКО

      21.11.2024

      Переглядів 33