Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      22 жовтня 2025 року на факультеті проведено настановну конференцію за допомогою платформи Google meet. На конференції були присутні декан факультету професор Валентина Коваль, гарант ОПП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))» Тетяна Тищенко,  керівники практики Інна Коломієць, Оксана Зелінська, Людмила Новаківська, Наталія Зарудняк, Любов Пархета, методист Ірина Резніченко та студенти-практиканти.

      З привітально-мотивувальним словом до учасників звернулася декан факультету Валентина Коваль, яка наголосила на важливості практичної підготовки, котра мотивує майбутніх учителів до постійного самовдосконалення, відповідно до потреб часу.  Упродовж проходження практики студенти матимуть можливість ознайомитися з освітньо-виховними закладами різних типів, адаптуватися до ритму педагогічного процесу та вдосконалити фахові компетентності вчителя-філолога.

      Керівник практиками від факультету Любов Пархета провела інструктаж із техніки безпеки та познайомила із програмою педагогічної практики. Звертаючись до студентів, вона зауважила про те, що учитель української мови та літератури завжди в авангарді освіти і культури, а особливо зараз, коли в нашій країні йде війна і ми виборюємо свої кордони, зокрема, і мовні.  Тому саме під час педагогічної практики здобувачі мають можливісь удосконалювати свої фахові предметні компетентності та формувати їх у своїх учнів. Ретельна підготовка до уроків дає можливість студентам-практикантам бути мотивованими та активними, відповідно до сучасних освітніх вимог.  На уроках мають працювати усі сучасні технології на нас, учителів української мови та літератури. Бо сучасний урок це – компетентнісно-діяльнісний урок.

      На конференції чимало уваги приділялося вимогам до оформлення робочої та звітної документації з педагогічної практики, наголошувалося на програмних етапах педагогічної практики та особливостях організації самостійної та індивідуальної роботи здобувачів вищої освіти у процесі підготовки до уроків.

      Настановча конференція пройшла у діловій робочій атмосфері. Студенти отримали відповіді на всі запитання, які у них виникали.

      Керівники практикою були одностайними у тому, що головне у якісній практиці – студентське бажання, горіння справою і творче ставлення до професії.

      Бажаємо нашим здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти продемонструвати теоретичні знання і практичні вміння сучасного вчителя-словесника, отримати позитивний досвід на практиці й утвердитися у правильності професійного вибору.

                                                                       Любов ПАРХЕТА

      " data-title="Перші кроки до професії вчителя-словесника">

      Перші кроки до професії вчителя-словесника

      У здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ІV курсу денної та заочної форми навчання факультету філології та журналістики, які навчаються за спеціальністю: 014.01 Середня освіта (Українська мова і література) освітньо-професійних програм: «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))»,  Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))», розпочинається важливий етап у їхньому професійному становленні – виробнича (педагогічна) практика. Відповідно до навчальних планів за кожною освітньою програмою вона триватиме  з  27 жовтня до 6 грудня 2025 року

      22 жовтня 2025 року на факультеті проведено настановну конференцію за допомогою платформи Google meet. На конференції були присутні декан факультету професор Валентина Коваль, гарант ОПП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))» Тетяна Тищенко,  керівники практики Інна Коломієць, Оксана Зелінська, Людмила Новаківська, Наталія Зарудняк, Любов Пархета, методист Ірина Резніченко та студенти-практиканти.

      З привітально-мотивувальним словом до учасників звернулася декан факультету Валентина Коваль, яка наголосила на важливості практичної підготовки, котра мотивує майбутніх учителів до постійного самовдосконалення, відповідно до потреб часу.  Упродовж проходження практики студенти матимуть можливість ознайомитися з освітньо-виховними закладами різних типів, адаптуватися до ритму педагогічного процесу та вдосконалити фахові компетентності вчителя-філолога.

      Керівник практиками від факультету Любов Пархета провела інструктаж із техніки безпеки та познайомила із програмою педагогічної практики. Звертаючись до студентів, вона зауважила про те, що учитель української мови та літератури завжди в авангарді освіти і культури, а особливо зараз, коли в нашій країні йде війна і ми виборюємо свої кордони, зокрема, і мовні.  Тому саме під час педагогічної практики здобувачі мають можливісь удосконалювати свої фахові предметні компетентності та формувати їх у своїх учнів. Ретельна підготовка до уроків дає можливість студентам-практикантам бути мотивованими та активними, відповідно до сучасних освітніх вимог.  На уроках мають працювати усі сучасні технології на нас, учителів української мови та літератури. Бо сучасний урок це – компетентнісно-діяльнісний урок.

      На конференції чимало уваги приділялося вимогам до оформлення робочої та звітної документації з педагогічної практики, наголошувалося на програмних етапах педагогічної практики та особливостях організації самостійної та індивідуальної роботи здобувачів вищої освіти у процесі підготовки до уроків.

      Настановча конференція пройшла у діловій робочій атмосфері. Студенти отримали відповіді на всі запитання, які у них виникали.

      Керівники практикою були одностайними у тому, що головне у якісній практиці – студентське бажання, горіння справою і творче ставлення до професії.

      Бажаємо нашим здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти продемонструвати теоретичні знання і практичні вміння сучасного вчителя-словесника, отримати позитивний досвід на практиці й утвердитися у правильності професійного вибору.

                                                                       Любов ПАРХЕТА

      25.10.2025

      Переглядів 60