Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      Групові керівники Тетяна Лопушан, Людмила Новаківська та Ірина Гонца, узагальнено презентували особливості програми практики та якість виконання усіх завдань здобувачами кожної групи. Кожен керівник виокремив яскраві моменти комунікації з практикантами, вказавши на новітні методики та технології, які застосовували здобувачі під час викладання української мови та літератури, проведення позаурочних заходів.

      Здобувачі магістерських програм презентували детальні звіти з виробничої (педагогічної) практики, поділилися своїми досягненнями та набутими вміннями, котрі апробовувалися ними часто у складних умовах. Упродовж педагогічної практики студенти мали можливість удосконалювати свої фахові компетентності, зокрема, здатність застосовувати у власній практичній діяльності сучасні підходи (особистісно зорієнтований, діяльнісний, компетентнісний) при викладанні української мови та літератури у старших класах, ефективні методи й освітні технології навчання. Виконуючи програму практики, здобувачі здійснювали об’єктивний контроль і діагностику рівня навчальних досягнень учнів, аналізували особливості сприйняття та засвоєння учнями навчальної інформації з метою корекції й оптимізації освітньо-виховного процесу, відповідно до сучасних вимог.

       

      Звіти магістрантів засвідчили про те, що упродовж педагогічної практики у студентів формувалися та удосконалювалися нові не лише професійні уміння та навички, а й особистісні риси та якості, які необхідні у подальшій професійній діяльності. Основними проблемами, про які засвідчили здобувачі у своїх звітах, були надмірна залежність учнів закладів ЗЗСО від гаджетів, небажання читати, почасти відсутність мотивації до навчання. Однак практикантам удавалось переконувати учнів у тому, що сучасний світ потребує освічених молодих людей у багатьох галузях.

      Надзвичайно змістовними були звіти здобувачок, котрі вже не перший рік працюють вчителями, Анни Крилової, Ніки Кухаренко, Анни Рудницької, Надії Дудар, Олени Войтенко. Своїми досягненнями у роботі з учнями поділились і Денис Петренко, Дар’я Черах та Галина Карабань. Магістранти намагалися якнайповніше презентувати власні здобутки у провадженні навчальної діяльності й важливості застосування інтерактивних технологій навчання, сучасних методик та засобів стимулювання пізнавальної активності учнів на уроках.

       

      Підсумкова конференція засвідчила, що здобувачі, які навчаються за ОПП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))», ОПП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))» та ОПП «Філологія. Українська мова та література», продемонстрували різний рівень підготовки. Більшість фахово застосували  знання і навички, виявляли глибоке розуміння педагогічних концепцій та добре володіли методиками навчання мови та літератури. У деяких моментах практики були проблеми з розумінням того, як долати освітні втрати, як скомпонувати матеріал та за рахунок яких годин його вивчити.

      Більшість студентів проявили великий інтерес та позитивне ставлення до професії вчителя, виявили високу мотивацію та активну участь у всіх видах діяльності практиканта. Сподіваємось, що такі обміни враженнями від практики, дають можливість і керівникам, і здобувачам шукати нові шляхи удосконалення фахових умінь і навичок та накреслювати шляхи подолання певних труднощів у практичній підготовці.

      Любов ПАРХЕТА

       

       

      " data-title="Підсумкова конференція з педагогічної практики здобувачів ОС «Магістр»">

      Підсумкова конференція з педагогічної практики здобувачів ОС «Магістр»

      19 травня 2025 року на факультеті філології та журналістики відбулася звітна конференція з  виробничої (педагогічної) практики. У роботі конференції, що проходила у форматі Google meet, взяли участь здобувачі І курсу ОС «Магістр», що навчаються за ОПП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))», ОПП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))» та ОПП «Філологія. Українська мова та література».

      Зі вступним словом до керівників практики та здобувачів звернулась відповідальна за практичну підготовку на факультеті Любов Пархета. Привітавши студентів із тим, що у надзвичайно складний для всієї країни час їм вдалося успішно завершити педагогічну практику. У період практичного навчання більшість здобувачів продемонстрували фахові компетентності, особистісно-індивідуальний стиль поведінки, діяльнісний підхід до планування уроків. Педагогічна практика дала можливість кожному здобувачеві другого магістерського рівня апробувати новітні технології, методи і прийоми роботи з мовознавчим та літературним матеріалом у роботі зі старшими підлітками. Саме таких фахівців потребують сучасні заклади загальної середньої освіти.

      Групові керівники Тетяна Лопушан, Людмила Новаківська та Ірина Гонца, узагальнено презентували особливості програми практики та якість виконання усіх завдань здобувачами кожної групи. Кожен керівник виокремив яскраві моменти комунікації з практикантами, вказавши на новітні методики та технології, які застосовували здобувачі під час викладання української мови та літератури, проведення позаурочних заходів.

      Здобувачі магістерських програм презентували детальні звіти з виробничої (педагогічної) практики, поділилися своїми досягненнями та набутими вміннями, котрі апробовувалися ними часто у складних умовах. Упродовж педагогічної практики студенти мали можливість удосконалювати свої фахові компетентності, зокрема, здатність застосовувати у власній практичній діяльності сучасні підходи (особистісно зорієнтований, діяльнісний, компетентнісний) при викладанні української мови та літератури у старших класах, ефективні методи й освітні технології навчання. Виконуючи програму практики, здобувачі здійснювали об’єктивний контроль і діагностику рівня навчальних досягнень учнів, аналізували особливості сприйняття та засвоєння учнями навчальної інформації з метою корекції й оптимізації освітньо-виховного процесу, відповідно до сучасних вимог.

       

      Звіти магістрантів засвідчили про те, що упродовж педагогічної практики у студентів формувалися та удосконалювалися нові не лише професійні уміння та навички, а й особистісні риси та якості, які необхідні у подальшій професійній діяльності. Основними проблемами, про які засвідчили здобувачі у своїх звітах, були надмірна залежність учнів закладів ЗЗСО від гаджетів, небажання читати, почасти відсутність мотивації до навчання. Однак практикантам удавалось переконувати учнів у тому, що сучасний світ потребує освічених молодих людей у багатьох галузях.

      Надзвичайно змістовними були звіти здобувачок, котрі вже не перший рік працюють вчителями, Анни Крилової, Ніки Кухаренко, Анни Рудницької, Надії Дудар, Олени Войтенко. Своїми досягненнями у роботі з учнями поділились і Денис Петренко, Дар’я Черах та Галина Карабань. Магістранти намагалися якнайповніше презентувати власні здобутки у провадженні навчальної діяльності й важливості застосування інтерактивних технологій навчання, сучасних методик та засобів стимулювання пізнавальної активності учнів на уроках.

       

      Підсумкова конференція засвідчила, що здобувачі, які навчаються за ОПП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))», ОПП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))» та ОПП «Філологія. Українська мова та література», продемонстрували різний рівень підготовки. Більшість фахово застосували  знання і навички, виявляли глибоке розуміння педагогічних концепцій та добре володіли методиками навчання мови та літератури. У деяких моментах практики були проблеми з розумінням того, як долати освітні втрати, як скомпонувати матеріал та за рахунок яких годин його вивчити.

      Більшість студентів проявили великий інтерес та позитивне ставлення до професії вчителя, виявили високу мотивацію та активну участь у всіх видах діяльності практиканта. Сподіваємось, що такі обміни враженнями від практики, дають можливість і керівникам, і здобувачам шукати нові шляхи удосконалення фахових умінь і навичок та накреслювати шляхи подолання певних труднощів у практичній підготовці.

      Любов ПАРХЕТА

       

       

      26.05.2025

      Переглядів 75