- Факультет філології та журналістики - https://ff.udpu.edu.ua -

Підсумкова конференція з педагогічної практики

17 листопада 2020 року на факультеті української філології відбулася підсумкова конференція з педагогічної практики для здобувачів вищої освіти ОС «Магістр» ІІ курсу. В умовах дистанційного навчання конференція проводилася за допомогою зовнішньої платформи Zoom.

[1]

У роботі конференції взяли участь студенти ІІ-м курсу, (251–255гр.)  заступник декана з навчально-методичної роботи І.С. Гонца та методисти від кафедри української мови та методики її навчання Т.І. Жила, І.І. Коломієць, О.А. Молодичук, Т.М.Тищенко, О.Ю. Зелінська, В.В. Денисюк, методисти від кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Л.В. Новаківська, Т.В. Лопушан, методисти від  кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури І.В. Анікіна та Г.В. Осіпчук.

[2]

Відкриття конференції розпочала керівник з практики від факультету Л.П. Пархета, яка привітала учасників із Міжнародним днем студента. Далі наголосила на тому, що педагогічна практика є завершальним етапом професійної підготовки майбутніх учителів, який характеризується вищим рівнем самостійності й відповідальності студентів, збільшенням обсягу та поглибленням складності змісту, використанням сучасних педагогічних і нових інформаційних засобів навчання. Тим паче в умовах змішаного та дистанційного навчання.

Далі студенти Анна Савченко, Дарина Куян, Алла Байлема, Оксана Константинова, Яна Степанюк, Тетяна Пунга поділилися своїми враженнями та здобутками з педагогічної практики.

[3]

У дискусії взяла участь Т.М. Тищенко, яка поставила запитання про те, чи якісним є освітній процес у період дистанційного навчання у школах. Оскільки чимало студентів уже працюють за фахом, вони висловили своє міркування про порушене питання. Більшість шкіл у період практики не перебували на дистанційному навчанні, тому наші студенти змогли повною мірою зреалізувати програму практики.

На завершення роботи конференції методисти побажали студентам і надалі ретельно готуватися до наступних випробувань у підсумковій атестації та захисті кваліфікаційних робіт.

[4] [5] [6]