Поділитися новиною
Підсумки педагогічної практики здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр»
Виробнича (педагогічна) практика здобувачів ОС «Бакалавр» за ОПП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))», «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))», «Середня освіта (Українська мова і література). Спеціальна освіта», «Середня освіта (Українська мова і література). Редагування освітніх видань» успішно завершена.
За результатами педагогічної практики студентів 34 – 37 та 41 груп на факультеті філології та журналістики було проведено звітну конференцію.
Виробнича (педагогічна) практика здобувачів ОС «Бакалавр» за ОПП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))», «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))», «Середня освіта (Українська мова і література). Спеціальна освіта», «Середня освіта (Українська мова і література). Редагування освітніх видань» успішно завершена.
За результатами педагогічної практики студентів 34 – 37 та 41 груп на факультеті філології та журналістики було проведено звітну конференцію.
У студенток була можливість, і вони нею успішно скористалися, перевірити на практиці, як використовувати особистісно-орієнтований та компетентнісно-діяльнісний підхід у навчанні учнів, щоб вони могли глибше засвоїти програмний матеріал; з’ясувати особливості викладання української мови та літератури в класах, які навчаються за програмами НУШ; перевірити ефективність методів і форм навчання, сфокусованих на учнях, – диспутів, групової роботи, рольових ігор, проєктів, самооцінки тощо, які дають можливість успішно формувати не лише спеціальні вміння й навички, а й загальнонавчальні способи розумових дій – планувальні, мислительні, сприяючи розвиткові особистості учнів.
Звіти студенток засвідчили, що при підготовці і проведенні уроків вони дотримувалися загальнодидактичних вимог: намагалися визначити оптимальний зміст уроків відповідно до шкільної програми, ураховуючи підготовку учнів; вибирали найбільш раціональні методи, прийоми і засоби навчання, що могли забезпечити пізнавальну активність і творчий розвиток учнів. Зважаючи на психологічні основи навчання, прагнучи забезпечити активну інтелектуальну роботу учнів на уроці, вони добирали різноманітні завдання, вправи, текстовий матеріал, що становить певний інтерес для учнів, сприяє розвитку особистості школярів, їх самостійності.
Під час практики студенти проводили і виховні заходи на різну тематику, найяскравіші серед яких – традиційні для вчителів української мови і літератури саме в цей період заходи до Дня української писемності та мови, Міжнародний конкурс знавців української мови імені Петра Яцика, Міжнародний мовно-літературний конкурс імені Тараса Шевченка та інші.
Групові керівники з педагогічної практики, зокрема професор Т. В. Григоренко, доценти І. С. Гонца, Л. П. Пархета, Т. М. Тищенко та старший викладач І. В. Лукіянчук, які були присутні на конференції, засвідчили належну підготовку практикантів із мовознавчих та літературознавчих дисциплін, методик навчання української мови та літератури, педагогіки та успішну апробацію на практиці кожною студенткою набутих під час навчання фахових компетентностей – комунікативних, інформаційних, соціальних, самореалізації і саморозвитку.
Бажаємо подальших успіхів здобувачам ОС «Бакалавр»!
Любов ПАРХЕТА
Переглядів 43