Початок 2024 року ознаменувався подією, важливою для отримання зворотного зв’язку від закладів загальної середньої освіти нашого регіону. Для вивчення думки потенційних роботодавців (директорів гімназій і ліцеїв територіальних громад Уманського району) про якість підготовки випускників освітніх програм факультету філології та журналістики до їхньої майбутньої професійної діяльності організовано опитування, ініційоване групою зі змісту та якості освіти (керівник – доц. Зоя Комарова), яка діє в структурі факультету.
У тісній співпраці секторів моніторингу якості освіти (керівник – доц. Галина Осіпчук), налагодження співпраці зі стейкхолдерами (керівник – доц. Оксана Циганок), за підтримки адміністрації факультету (т.в.о. декана факультету – доц. Ірина Гонца), сприяння начальників управлінь і відділів освіти територіальних громад Уманського району Черкаської області вдалося залучити до опитування зацікавлених сторін у якісній підготовці вчителів-словесників для закладів загальної середньої освіти.
Пропонована анкета для опитування містить запитання, які охоплюють різні аспекти, зокрема: визначення рівня професійної підготовки випускників факультету, виокремлення компетентностей, важливих для молодого фахівця після закінчення навчання в університеті, окреслення вагомих чинників, необхідних для прийняття на роботу випускників освітніх програм спеціальності 014.01 Середня освіта (Українська мова і література). Для організаторів опитування та колективу факультету важливими та дуже очікуваними є зауваження і пропозиції від роботодавців для підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх педагогів.
Шановні директори закладів загальної середньої освіти, запрошуємо Вас активно долучатися до заповнення форми пропонованої анкети [3], відкритий доступ до якої Вам надано із 25 січня до 01 березня 2024 року.
Пам’ятаймо, що тільки в тісній співпраці «школа–університет» ми зможемо забезпечити інноваційний освітній процес, який потребує не тільки новітніх технологій навчання, а й високопрофесійних педагогічний кадрів.
Група зі змісту та якості освіти