Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      Практику, першу в житті студентів, від якої  залежить успішність наступних, довелося проводити в неординарних «ковідних» умовах. Проте вчитель завжди знайде вихід із будь-яких екстраординарних ситуацій. Це довели студентки 42 групи (спеціальність 014.01 Середня освіта (Українська мова і література). Англійська мова), які проходили практику в ЗОШ І – ІІІ ступенів №14 м. Умані та за місцем роботи. І хоч до школи дорога для студентів зараз закрита, та студентки провели час, відведений на практику, досить змістовно: ознайомилися з документацією вчителя української мови та літератури ЗОШ №14 Лариси Василівни Позднякової, навчальною програмою, календарним плануванням, планами-конспектами, уклали по одному конспекту уроків  мови та літератури й апробували їх на одногрупниках.

      30.11.2020 відбулося підбиття підсумків цієї незвичної практики у форматі онлайн-конференції, у роботі якої взяли участь заступник декана факультету української філології з педагогічної практики, викладач методики навчання літератури Любов Петрівна Пархета, учителька Лариса Василівна Позднякова, груповий керівник Тетяна Миколаївна Тищенко та студентки 42 групи.

      Прикметно, що окремі практикантки уклали конспекти уроків з української літератури за творчістю Григорія Сковороди у 9 класі, провели їх фрагменти та проаналізували фрагменти уроків одногрупниць. Сьогодні студентки мали можливість перевірити на собі, як працює «ідея сродної праці»,  поділилися враженнями від роботи в школі та від такого формату проведення практики:

       

      Анна Колпінська: Робота в школі непередбачувана. Ніколи не знаєш, чого очікувати від нового робочого дня, зокрема від учнів. Педагогічна практика – це шлях до пізнання всіх тонкощів нелегкої, але такої захопливої професії. Для майбутніх учителів важливо не лише продукувати власні ідеї та думки про  організацію і проведення уроків, а й почути нові, «свіжі» ідеї. Добре, що з нами працюють досвідчені викладачі та вчителі, побажання яких є дуже слушними. Постійне самовдосконалення, освоєння нових знань на практиці – запорука професіоналізму вчителя.

      Катерина Тицькун: Життя вносить свої корективи у наш освітній процес, а ми попри все мусимо їх приймати. Захист практики в такому форматі є досить незвичним, але не менш цікавим. Можливо, це ускладнює завдання, проте стає певним викликом для кожного студента-практиканта. Після онлайн-конференції залишилися приємні враження. Кожен слухав і був почутим, без винятків. Сподіваюся, що наступне проходження практики буде більш зручним та успішним.

       

      " data-title="Практика – запорука професіоналізму">

      Практика – запорука професіоналізму

      Завершилася практика із фахових методик студентів ІV курсу факультету української філології спеціальності 014.01 Середня освіта (Українська мова і література).

      Практику, першу в житті студентів, від якої  залежить успішність наступних, довелося проводити в неординарних «ковідних» умовах. Проте вчитель завжди знайде вихід із будь-яких екстраординарних ситуацій. Це довели студентки 42 групи (спеціальність 014.01 Середня освіта (Українська мова і література). Англійська мова), які проходили практику в ЗОШ І – ІІІ ступенів №14 м. Умані та за місцем роботи. І хоч до школи дорога для студентів зараз закрита, та студентки провели час, відведений на практику, досить змістовно: ознайомилися з документацією вчителя української мови та літератури ЗОШ №14 Лариси Василівни Позднякової, навчальною програмою, календарним плануванням, планами-конспектами, уклали по одному конспекту уроків  мови та літератури й апробували їх на одногрупниках.

      30.11.2020 відбулося підбиття підсумків цієї незвичної практики у форматі онлайн-конференції, у роботі якої взяли участь заступник декана факультету української філології з педагогічної практики, викладач методики навчання літератури Любов Петрівна Пархета, учителька Лариса Василівна Позднякова, груповий керівник Тетяна Миколаївна Тищенко та студентки 42 групи.

      Прикметно, що окремі практикантки уклали конспекти уроків з української літератури за творчістю Григорія Сковороди у 9 класі, провели їх фрагменти та проаналізували фрагменти уроків одногрупниць. Сьогодні студентки мали можливість перевірити на собі, як працює «ідея сродної праці»,  поділилися враженнями від роботи в школі та від такого формату проведення практики:

       

      Анна Колпінська: Робота в школі непередбачувана. Ніколи не знаєш, чого очікувати від нового робочого дня, зокрема від учнів. Педагогічна практика – це шлях до пізнання всіх тонкощів нелегкої, але такої захопливої професії. Для майбутніх учителів важливо не лише продукувати власні ідеї та думки про  організацію і проведення уроків, а й почути нові, «свіжі» ідеї. Добре, що з нами працюють досвідчені викладачі та вчителі, побажання яких є дуже слушними. Постійне самовдосконалення, освоєння нових знань на практиці – запорука професіоналізму вчителя.

      Катерина Тицькун: Життя вносить свої корективи у наш освітній процес, а ми попри все мусимо їх приймати. Захист практики в такому форматі є досить незвичним, але не менш цікавим. Можливо, це ускладнює завдання, проте стає певним викликом для кожного студента-практиканта. Після онлайн-конференції залишилися приємні враження. Кожен слухав і був почутим, без винятків. Сподіваюся, що наступне проходження практики буде більш зручним та успішним.

       

      01.12.2020

      Переглядів 278