Скринька довіри

    Ваше ім'я (обов'язково)

    Тема

    Ваше повідомлення

    uk Українська

    Факультет української філології

    Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

    Друк Друк
    Поділитися новиною
    Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів – це складний, багатогранний і тривалий процес, який здійснюється протягом усього періоду навчання студентів в університеті. Однією з основних форм професійного становлення майбутнього вчителя є педагогічна практика як органічна складова єдиного навчально-виховного процесу, психолого-педагогічної та методичної підготовки майбутнього вчителя.

    ФУФ УДПУ

    Під час  педагогічної практики студенти мають можливість певною мірою осмислити педагогічні явища і факти, закономірності і принципи навчання і виховання, оволодіти професійними вміннями, досвідом практичної діяльності. Перехід суспільства на ринкові відносини вимагає формування в студентів педагогічних університетів таких особистісних і професійних якостей, які б дозволили їм без особливих внутрішніх бар’єрів   почати трудовий шлях у постійно змінюваних умовах діяльності сучасної школи.

    ФУФ УДПУ

    Згідно з навчальним планом студенти факультету української філології виробничі практики починають на ІV курсі тижневою практикою з фахових методик у школах міста. ЇЇ ще називають пробними уроками, оскільки студенти вперше мають можливість спробувати поєднати теоретичні знання та знання фахових методик, набуті під час навчання в університеті.

    ФУФ УДПУ

    Програма практики дуже насичена: студент має вивчити клас, щоб ефективно провести урок, ознайомитися з методикою роботи вчителя-предметника,  укласти конспекти кожного уроку, провести заплановані уроки, відвідати  в однокурсників уроки і проаналізувати їх.

    Отже, така практика максимально наближає студента до стажерської практики. Тому і викладачі, і студенти надають практиці з фахових методик особливого значення.

    Цьогорічні четвертокурсники  працювали в міських школах з 9 по 13 листопада. Найбільша група студентів (14 осіб) мала можливість реалізуватися в ЗОШ № 14, учителям і адміністрації якої щиро дякуємо за допомогу в проведенні практики.

    ФУФ УДПУ

    Усі студенти успішно впоралися з поставленими завданнями. Кожен урок, відвіданий колегами-студентами, учителем-фахівцем та груповими керівниками, був ретельно проаналізований.

    Студенти на практиці перевірили свою готовність до самостійної роботи в школі. Групові керівники, а це досвідчені методисти – професори кафедри української мови та методики її навчання Зелінська О.Ю., Тищенко Т.М., констатують належний рівень підготовки майбутніх учителів і дякують своїм колегам – викладачам, які забезпечують навчальний процес на факультеті, за ґрунтовну підготовку студентів.

    ФУФ УДПУ

    Враження від першого уроку (Тетяна Левадко)

    Мій перший проведений урок – це безцінний досвід, який дав усвідомлення багатьох   важливих речей, які до цього  я не сприймала в такому світлі, в якому я  бачу це сьогодні. Навчаючись у педагогічному університеті, я розуміла, що професія вчителя – це покликання, що в собі потрібно мати «зерно любові» до школи, дітей, своєї майбутньої професії, що без власного  усвідомлення  важливості свого місця в педагогіці немає сенсу прагнути стати справжнім учителем. З кожним роком я проникала в глибини науки, намагаючись навчитись усьому, що допоможе мені стати успішним учителем. Але коли я стояла на першому уроці перед тридцятьма дітьми, для мене важливо було навіть не пам’ятати всі настанови керівників, теоретичний матеріал чи те, як варто проводити урок, а насамперед усвідомити, що тільки з любов’ю в серці до дітей і до того, чого я хочу навчити, можу стати справді хорошим учителем.

    За це я дякую кожному викладачеві, котрий дав мені не тільки нові знання,  а й уклав у мене часточку власної любові до школи та дітей. Без Вас мені б не вдалось досягнути мети, до якої я йшла всі 4 роки свого студентського життя, – успішно провести свій перший урок. Дякую  за це Вам!

    " data-title="Ще одна сходинка на шляху до професіоналізму">

    Ще одна сходинка на шляху до професіоналізму

    Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів – це складний, багатогранний і тривалий процес, який здійснюється протягом усього періоду навчання студентів в університеті. Однією з основних форм професійного становлення майбутнього вчителя є педагогічна практика як органічна складова єдиного навчально-виховного процесу, психолого-педагогічної та методичної підготовки майбутнього вчителя.

    ФУФ УДПУ

    Під час  педагогічної практики студенти мають можливість певною мірою осмислити педагогічні явища і факти, закономірності і принципи навчання і виховання, оволодіти професійними вміннями, досвідом практичної діяльності. Перехід суспільства на ринкові відносини вимагає формування в студентів педагогічних університетів таких особистісних і професійних якостей, які б дозволили їм без особливих внутрішніх бар’єрів   почати трудовий шлях у постійно змінюваних умовах діяльності сучасної школи.

    ФУФ УДПУ

    Згідно з навчальним планом студенти факультету української філології виробничі практики починають на ІV курсі тижневою практикою з фахових методик у школах міста. ЇЇ ще називають пробними уроками, оскільки студенти вперше мають можливість спробувати поєднати теоретичні знання та знання фахових методик, набуті під час навчання в університеті.

    ФУФ УДПУ

    Програма практики дуже насичена: студент має вивчити клас, щоб ефективно провести урок, ознайомитися з методикою роботи вчителя-предметника,  укласти конспекти кожного уроку, провести заплановані уроки, відвідати  в однокурсників уроки і проаналізувати їх.

    Отже, така практика максимально наближає студента до стажерської практики. Тому і викладачі, і студенти надають практиці з фахових методик особливого значення.

    Цьогорічні четвертокурсники  працювали в міських школах з 9 по 13 листопада. Найбільша група студентів (14 осіб) мала можливість реалізуватися в ЗОШ № 14, учителям і адміністрації якої щиро дякуємо за допомогу в проведенні практики.

    ФУФ УДПУ

    Усі студенти успішно впоралися з поставленими завданнями. Кожен урок, відвіданий колегами-студентами, учителем-фахівцем та груповими керівниками, був ретельно проаналізований.

    Студенти на практиці перевірили свою готовність до самостійної роботи в школі. Групові керівники, а це досвідчені методисти – професори кафедри української мови та методики її навчання Зелінська О.Ю., Тищенко Т.М., констатують належний рівень підготовки майбутніх учителів і дякують своїм колегам – викладачам, які забезпечують навчальний процес на факультеті, за ґрунтовну підготовку студентів.

    ФУФ УДПУ

    Враження від першого уроку (Тетяна Левадко)

    Мій перший проведений урок – це безцінний досвід, який дав усвідомлення багатьох   важливих речей, які до цього  я не сприймала в такому світлі, в якому я  бачу це сьогодні. Навчаючись у педагогічному університеті, я розуміла, що професія вчителя – це покликання, що в собі потрібно мати «зерно любові» до школи, дітей, своєї майбутньої професії, що без власного  усвідомлення  важливості свого місця в педагогіці немає сенсу прагнути стати справжнім учителем. З кожним роком я проникала в глибини науки, намагаючись навчитись усьому, що допоможе мені стати успішним учителем. Але коли я стояла на першому уроці перед тридцятьма дітьми, для мене важливо було навіть не пам’ятати всі настанови керівників, теоретичний матеріал чи те, як варто проводити урок, а насамперед усвідомити, що тільки з любов’ю в серці до дітей і до того, чого я хочу навчити, можу стати справді хорошим учителем.

    За це я дякую кожному викладачеві, котрий дав мені не тільки нові знання,  а й уклав у мене часточку власної любові до школи та дітей. Без Вас мені б не вдалось досягнути мети, до якої я йшла всі 4 роки свого студентського життя, – успішно провести свій перший урок. Дякую  за це Вам!

    18.11.2015

    Переглядів 30