Поділитися новиною
Становлення сучасного вчителя-філолога в умовах педагогічної практики
У закладі вищої освіти педагогічна практика є складовою цілісної системи підготовки здобувача до практичної діяльності, зв’язком між теоретичним навчанням і майбутньою професійною діяльністю.
Практика здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спрямована на підготовку до самостійної професійної діяльності філолога-дослідника, сучасного вчителя у закладі загальної середньої освіти.
Педагогічна практика для здобувачів І курсу вищої освіти ОС «Магістр» очної форми навчання розпочалася з традиційної настановної конференції, у роботі якої брали участь студенти, що навчаються за освітньо-професійними програмами: «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))», «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))», «Філологія. Українська мова та література», керівники практики Ірина Гонца, Тетяна Григоренко, Інна Коломієць, Любов Пархета, Людмила Новаківська, Тетяна Лопушан.
На настановчій конференції відповідальна за практичну підготовку на факультеті філології та журналістики Любов Пархета наголосила на тому, що виробнича (педагогічна) практика дає можливість здобувачам освіти узагальнити, систематизувати та поглибити теоретичні знання, набуті під час навчання, виробити професійні вміння і навички, розвинути критичне мислення і творчі здібності, інтенсифікувати процес формування професійно-особистісних якостей.
Для здобувачів вищої освіти було проведено інструктаж із техніки безпеки в умовах воєнного стану та поінформовано про зміст програми виробничої педагогічної практики, звітну документацію та вимоги до її оформлення. Про вимоги до сучасного уроку української мови та літератури в старшій школі наголошували у своїх інструктажах групові керівники Ірина Гонца, Людмила Новаківська й Тетяна Лопушан.
У процесі педагогічної практики здобувачі вищої освіти магістерського рівня виконуватимуть основні функції вчителя-філолога, формуватимуть професійні вміння і навички під час застосування сучасних методик викладання, педагогічних технологій та нових інформаційних засобів навчання. Вивчатимуть досвід учителів-наставників із застосування сучасних технологій навчання при вивченні української мови та літератури.
Чимало студентів очної форми навчання вже працюють у ЗЗСО, тому для них було надано інструктажі з виконання програми практики, відповідно до фаху, за яким вони працюють.
Конференція була плідною, конструктивною та інформативною для всіх учасників. Сподіваємось, що здобувачам вищої освіти ОС «Магістр» вдасться повною мірою виконати програму педагогічної практики і цим самим засвідчити про удосконалення своїх фахових компетентностей.
Любов ПАРХЕТА
Переглядів 64