Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      6 листопада 2015 року відбувся науково-методичний семінар «Учитель-словесник – новатор методичних ідей», організатором якого є Науково-методичний центр «Формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти».

      ФУФ УДПУ

      У роботі семінару взяли участь викладачі, учителі, магістранти, студенти факультету української філології.

      ФУФ УДПУ

      Учасники  науково-методичного семінару обговорили низку аспектів заявленої проблеми:

      1. Стратегічні орієнтири рідномовної освіти.

      2. Зустріч з Вовкотруб Олесею Геннадіївною − Учителем року–2015 Уманського району.

      3. Майстер-клас «Використання інноваційних технологій на уроці української мови і літератури».

       4. Лінгводидактичний інструментарій учителя ХХІ століття.

      Вступне слово виголосила директор центру, доктор педагогічних наук, професор Л. І. Мамчур, акцентуючи увагу на значущості неперервної мовної освіти особистості, меті й основних аспектах роботи семінару.

      Із захопленням усі присутні сприймали презентацію педагогічного досвіду Вовкотруб О .Г. − вчителя-словесника Пугачівської НВК Уманського району.

      ФУФ УДПУ

      Олеся Геннадіївна поділилася з учасниками семінару власним  лінгвометодичним досвідом, який застосовує у процесі формування пізнавальної діяльності учнів. Основну увагу приділила аналізу особливостей застосування інноваційних технологій на уроках української мови та літератури. Родзинкою доповіді Олесі Геннадіївни стали питання національного виховання школярів, використання краєзнавчого дидактичного матеріалу під час проведення уроків рідної мови, застосування творчих вправ у процесі гурткових занять «Чарівність слова».

      ФУФ УДПУ

       Під час дискусії студенти поставили низку запитань учителеві. У процесі активного обговорення студенти одержали практичні рекомендації щодо різних, часом складних, педагогічних ситуацій, які трапляються на уроках.

      Робота семінару відзначалася новизною, мобільністю і, звісно ж, має практичне значення, особливо для студентів – майбутніх учителів-словесників.

      " data-title="Учитель за покликанням серця і душі">

      Учитель за покликанням серця і душі

      6 листопада 2015 року відбувся науково-методичний семінар «Учитель-словесник – новатор методичних ідей», організатором якого є Науково-методичний центр «Формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти».

      ФУФ УДПУ

      У роботі семінару взяли участь викладачі, учителі, магістранти, студенти факультету української філології.

      ФУФ УДПУ

      Учасники  науково-методичного семінару обговорили низку аспектів заявленої проблеми:

      1. Стратегічні орієнтири рідномовної освіти.

      2. Зустріч з Вовкотруб Олесею Геннадіївною − Учителем року–2015 Уманського району.

      3. Майстер-клас «Використання інноваційних технологій на уроці української мови і літератури».

       4. Лінгводидактичний інструментарій учителя ХХІ століття.

      Вступне слово виголосила директор центру, доктор педагогічних наук, професор Л. І. Мамчур, акцентуючи увагу на значущості неперервної мовної освіти особистості, меті й основних аспектах роботи семінару.

      Із захопленням усі присутні сприймали презентацію педагогічного досвіду Вовкотруб О .Г. − вчителя-словесника Пугачівської НВК Уманського району.

      ФУФ УДПУ

      Олеся Геннадіївна поділилася з учасниками семінару власним  лінгвометодичним досвідом, який застосовує у процесі формування пізнавальної діяльності учнів. Основну увагу приділила аналізу особливостей застосування інноваційних технологій на уроках української мови та літератури. Родзинкою доповіді Олесі Геннадіївни стали питання національного виховання школярів, використання краєзнавчого дидактичного матеріалу під час проведення уроків рідної мови, застосування творчих вправ у процесі гурткових занять «Чарівність слова».

      ФУФ УДПУ

       Під час дискусії студенти поставили низку запитань учителеві. У процесі активного обговорення студенти одержали практичні рекомендації щодо різних, часом складних, педагогічних ситуацій, які трапляються на уроках.

      Робота семінару відзначалася новизною, мобільністю і, звісно ж, має практичне значення, особливо для студентів – майбутніх учителів-словесників.

      09.11.2015

      Переглядів 142