Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      Упродовж практики я успішно провела уроки української мови у 9-А класі за освітньою програмою «Інтелект України».

      До прикладу, вивчали тему «Складнопідрядні речення» із активним залученням інноваційних педагогічних технологій, виконували інтерактивні вправи, аналізували мовні конструкції та проєктували власні приклади. Учні проявили неабияку зацікавленість, творчу ерудицію, були ініціативні у співпраці із вчителем та відкриті до нових знань.

      Також я мала змогу реалізувати заплановані уроки з української літератури у 9-Б класі, які наповнила сучасними формами і методами навчання,  супровідними інформаційно-комунікаційними ресурсами. Саме ці прогресивні чинники забезпечили наш спільний шлях до продуктивного опрацювання й жвавого обговорення учасниками освітнього процесу сюжетних ліній, художньої канви виучуваного твору. Дозволили комунікантам поділитися враженнями від літературного полотна майстра слова, отриманого впливу й задоволення свого естетичного смаку.

       

      Ця практика допомогла мені як вчителю-словеснику глибше осмислити специфіку роботи із навчальних предметів у галузі української філології, підсилити власні педагогічні вміння та відчути ще більше натхнення до обраного фаху.

      Дякую своїм наставникам, школі та учням за довіру, підтримку, оптимістичний запал і бажання працювати!

      Анна КРИЛОВА

      " data-title="Учительська професія і педагогічна практика у старших класах">

      Учительська професія і педагогічна практика у старших класах

      Я,  Крилова Анна Вікторівна, вже другий рік працюю вчителем польської мови в Уманському ліцеї № 1 Уманської міської ради Черкаської області, де і проходжу виробничу (педагогічну) практику для магістрантів 152-м групи ОПП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))».  Попри здобутий практичний досвід у закладі загальної середньої освіти, навички викладання польської мови, проходження запрограмованої педагогічної практики стало для мене ще одним важливим кроком і викликом у професійному становленні сучасного вчителя, індивідуальному розвитку та самовдосконаленні.

      Упродовж практики я успішно провела уроки української мови у 9-А класі за освітньою програмою «Інтелект України».

      До прикладу, вивчали тему «Складнопідрядні речення» із активним залученням інноваційних педагогічних технологій, виконували інтерактивні вправи, аналізували мовні конструкції та проєктували власні приклади. Учні проявили неабияку зацікавленість, творчу ерудицію, були ініціативні у співпраці із вчителем та відкриті до нових знань.

      Також я мала змогу реалізувати заплановані уроки з української літератури у 9-Б класі, які наповнила сучасними формами і методами навчання,  супровідними інформаційно-комунікаційними ресурсами. Саме ці прогресивні чинники забезпечили наш спільний шлях до продуктивного опрацювання й жвавого обговорення учасниками освітнього процесу сюжетних ліній, художньої канви виучуваного твору. Дозволили комунікантам поділитися враженнями від літературного полотна майстра слова, отриманого впливу й задоволення свого естетичного смаку.

       

      Ця практика допомогла мені як вчителю-словеснику глибше осмислити специфіку роботи із навчальних предметів у галузі української філології, підсилити власні педагогічні вміння та відчути ще більше натхнення до обраного фаху.

      Дякую своїм наставникам, школі та учням за довіру, підтримку, оптимістичний запал і бажання працювати!

      Анна КРИЛОВА

      03.05.2025

      Переглядів 68