Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      Тарас Григорович Шевченко – постать, яка назавжди залишилася в серцях українців як символ боротьби, свободи та національної гідності. Урок-подорож «Сторінками «Кобзаря»» став чудовою нагодою для учнів зануритися у життя та творчість геніяльного автора, відчути його слово та зрозуміти ідеали, за які він боровся.

      Урок провела Моргуненко Інна, магістрантка, під час виробничої (педагогічної) практики у ліцеї «Універсум» Помічнянської міської ради (8-А клас).

      Основною метою заходу було ознайомлення учнів із життєвим і творчим шляхом Шевченка, виховання поваги до історії, культури та українського слова. Крім того, урок сприяв розвитку критичного мислення, уяви та навичок роботи в команді. Заняття вирізнялося продуманою структурою, цікавими завданнями та активною участю учнів. Педагог майстерно поєднала різні форми роботи: аналіз текстів, інсценізації уривків, інтерактивні вікторини та творчі завдання. Завдяки такому формату діти не лише поглибили свої знання про «Кобзар», а й змогли відчути атмосферу Шевченкової епохи, перейнятися думками та ідеями автора.

      Особливо вразила робота з художнім словом: учні виразно читали поезії, обговорювали їхній зміст і символіку, розмірковували над актуальністю творів у сучасному світі. Інтерактивні методи сприяли розвитку критичного мислення, а живий діалог між учителем і класом робив урок невимушеним і захопливим.

      Студентка під час уроку-подорожі застосовувала різноманітні інтерактивні методи: візуалізація матеріалу (використовувала презентації з біографічними даними, ілюстраціями картин Шевченка та відеофрагменти); інтерактивні завдання (створювала з учнями «Інстаграм-сторінку» Тараса Шевченка, філворд «Життя Великого Кобзаря» та організувала гру «З’єднай прислів’я»; дискусійні методи (обговорювали творчість поета, його політичні погляди та значення його спадщини для сучасної України); практичні завдання (дешифратор, розв’язання математичної задачі про суму викупу Шевченка з кріпацтва) тощо.

      Урок-подорож «Сторінками «Кобзаря»» став не просто навчальним заходом, а й важливим емоційним досвідом для учнів. Він допоміг усвідомити значення творчості Шевченка в історичному контексті та сучасному житті України.

      Загалом, заняття було проведене на високому методичному рівні. Магістрантка продемонструвала професіоналізм, творчий підхід і вміння зацікавити учнів літературою. Урок не лише сприяв глибшому розумінню Шевченкової творчості, а й надихнув дітей на подальше знайомство з його безсмертною спадщиною.

      Його слова «Борітеся – поборете!» продовжують надихати українців на боротьбу за свободу, а його поезія залишається джерелом мудрості та національної свідомості. Такі заходи є важливими для виховання патріотизму та поширення культурної спадщини України серед молоді.

      Виробнича (педагогічна) практика є важливим етапом професійної підготовки магістрантів. Вона допомагає не лише закріпити отримані знання, а й розвинути практичні навички, адаптуватися до професійної діяльності та зробити усвідомлений вибір щодо майбутньої кар’єри. Саме завдяки практиці майбутні педагоги стають впевненішими у своїх силах і готовими до викликів сучасної освіти.

      Тетяна ГРИГОРЕНКО

      Інна МОРГУНЕНКО

       

      " data-title="Урок-подорож сторінками «Кобзаря» (педагогічна практика магістрантів)">

      Урок-подорож сторінками «Кобзаря» (педагогічна практика магістрантів)

      Тарас Григорович Шевченко – постать, яка назавжди залишилася в серцях українців як символ боротьби, свободи та національної гідності. Урок-подорож «Сторінками «Кобзаря»» став чудовою нагодою для учнів зануритися у життя та творчість геніяльного автора, відчути його слово та зрозуміти ідеали, за які він боровся.

      Урок провела Моргуненко Інна, магістрантка, під час виробничої (педагогічної) практики у ліцеї «Універсум» Помічнянської міської ради (8-А клас).

      Основною метою заходу було ознайомлення учнів із життєвим і творчим шляхом Шевченка, виховання поваги до історії, культури та українського слова. Крім того, урок сприяв розвитку критичного мислення, уяви та навичок роботи в команді. Заняття вирізнялося продуманою структурою, цікавими завданнями та активною участю учнів. Педагог майстерно поєднала різні форми роботи: аналіз текстів, інсценізації уривків, інтерактивні вікторини та творчі завдання. Завдяки такому формату діти не лише поглибили свої знання про «Кобзар», а й змогли відчути атмосферу Шевченкової епохи, перейнятися думками та ідеями автора.

      Особливо вразила робота з художнім словом: учні виразно читали поезії, обговорювали їхній зміст і символіку, розмірковували над актуальністю творів у сучасному світі. Інтерактивні методи сприяли розвитку критичного мислення, а живий діалог між учителем і класом робив урок невимушеним і захопливим.

      Студентка під час уроку-подорожі застосовувала різноманітні інтерактивні методи: візуалізація матеріалу (використовувала презентації з біографічними даними, ілюстраціями картин Шевченка та відеофрагменти); інтерактивні завдання (створювала з учнями «Інстаграм-сторінку» Тараса Шевченка, філворд «Життя Великого Кобзаря» та організувала гру «З’єднай прислів’я»; дискусійні методи (обговорювали творчість поета, його політичні погляди та значення його спадщини для сучасної України); практичні завдання (дешифратор, розв’язання математичної задачі про суму викупу Шевченка з кріпацтва) тощо.

      Урок-подорож «Сторінками «Кобзаря»» став не просто навчальним заходом, а й важливим емоційним досвідом для учнів. Він допоміг усвідомити значення творчості Шевченка в історичному контексті та сучасному житті України.

      Загалом, заняття було проведене на високому методичному рівні. Магістрантка продемонструвала професіоналізм, творчий підхід і вміння зацікавити учнів літературою. Урок не лише сприяв глибшому розумінню Шевченкової творчості, а й надихнув дітей на подальше знайомство з його безсмертною спадщиною.

      Його слова «Борітеся – поборете!» продовжують надихати українців на боротьбу за свободу, а його поезія залишається джерелом мудрості та національної свідомості. Такі заходи є важливими для виховання патріотизму та поширення культурної спадщини України серед молоді.

      Виробнича (педагогічна) практика є важливим етапом професійної підготовки магістрантів. Вона допомагає не лише закріпити отримані знання, а й розвинути практичні навички, адаптуватися до професійної діяльності та зробити усвідомлений вибір щодо майбутньої кар’єри. Саме завдяки практиці майбутні педагоги стають впевненішими у своїх силах і готовими до викликів сучасної освіти.

      Тетяна ГРИГОРЕНКО

      Інна МОРГУНЕНКО

       

      12.03.2025

      Переглядів 57