- Факультет філології та журналістики - https://ff.udpu.edu.ua -

Вікторина «Поезія Тараса Шевченка як музика народної душі»

Інтелектуальні змагання з літератури – це завжди особлива атмосфера, в якій учасники мають можливість проявити знання, креативність, ініціативу та власну творчість.
[1]
14 березня студенти 3 курсу 1 групи (куратор – старший викладач кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури Ревук Ю. О.) та 1 курсу 1 групи (куратор – кандидат філологічних наук, доцент кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури Осіпчук Г. В.) організували й провели тематичний захід з нагоди відзначення 205-ої річниці з дня народження Тараса Шевченка.

[2]

Літературну вікторину, яка дала можливість учасникам заходу вкотре пригадати сторінки життя і творчої долі талановитого українського Кобзаря, розпочала студентка 3 курсу Марія Тинькован.
[3]
Естафету прийняли та продовжили студенти 1 курсу, зокрема Тетяна Похольчук. Ведуча наголосила, що у Тараса Шевченка є багато автобіографічних поезій, у яких демонструється прагнення автора до пізнання світу й любов до мистецтва.
[4]

Лілія Тхоржевська, студентка 3 курсу, відзначила, що й сьогодні поезія талановитого Кобзаря є особливою саме свою актуальністю. Вірші Тараса Шевченка виховують естетичні смаки, любов до книги, патріотичні почуття та усвідомлення української приналежності.
[5]
Запитання вікторини, які запропонувала студентка 3 курсу Олена Казанцева, стосувалися віршів про Україну, що у творчості Т. Шевченка є головним образом, тем матері та сім’ї, інтимних почуттів і захоплення українською природою.

[6]

Захід відбувся у теплій та дружній атмосфері. Студенти 3 і 1 курсів продемонстрували глибокі знання біографії і творчості видатного українського поета Тараса Шевченка. Незважаючи на дух змагання, перемогла дружба.
[7]
Куратори груп підсумували результати заходу, відзначивши ерудованість студентів. Наголошено, що запитання вікторини свідчили про зацікавленість учасників темою, прагнення студентів до самоосвіти, бажання дізнатися щось нове й цікаве.
[8]
Викладачі та студенти прийняли одностайне рішення щодо частішого проведення подібних змагань, адже заняття в ігровій формі дають можливість не лише перевірити знання, а й розвивати увагу і пам’ять, формувати навички літературознавчого аналізу, образного й логічного мислення, формувати предметну компетентність у студентів.