Лукіянчук Інна Володимирівна
Посада: старший викладач кафедри
Освіта:
2022–2024 – аспірантура Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Тема наукового дослідження : «Підготовка майбутніх учителів української мови та літератури до творчого застосування освітніх Інтернет-ресурсів у професійній діяльності».
2017–2018 – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини за спеціальністю: «Середня освіта (Українська мова і література)», кваліфікація: «Викладач української мови і літератури» (Диплом з відзнакою М18 №104638).
2016–2017 – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини за спеціальністю: «Середня освіта», кваліфікація: «Вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури, вчитель англійської мови» (Диплом з відзнакою С17 № 095037).
2012–2016 – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини за напрямом підготовки «Філологія», кваліфікація вчителя української мови і літератури (Диплом В16 № 204563).
Обов’язкові / вибіркові компоненти викладання: «Медійна та інформаційно-цифрова грамотність», «Методика навчання української мови в закладах профільної середньої освіти», «Практикум з методики навчання української мови», «Інформаційно-комунікаційні технології на уроках української мови», «Цифрові освітні ресурси та ІКТ в професійній діяльності», «Методика навчання української мови (базовий рівень)».
Інформація про стажування, підвищення кваліфікації:
2024 – Цифрові навички для освіти з GOOGLE (платформа Академія цифрового розвитку, 30 год., сертифікат виданий 01.05.2024 р.).
2024 – Ключові уміння 21 століття (підвищення кваліфікації від ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА», сертифікат виданий 18.02.2024 р.).
2024 – Початок роботи з ChatGPT (платформа Prometheus, сертифікат виданий 13.02.2024 р.).
2024 – Українська мова. Від фонетики до морфології (підвищення кваліфікації від ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА», сертифікат від 11.02.2024 р.).
2024 – Академічна доброчесність (підвищення кваліфікації від ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА», сертифікат від 28.01.2024 р.).
2024 – #blend_IT: Опануємо змішане навчання (підвищення кваліфікації від ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА», сертифікат від 28.01.2024 р., 30 год.).
2024 – Very Verified (підвищення кваліфікації від ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА», сертифікат від 20.01.2024 р.).
2023 – НУШ: базова середня освіта (підвищення кваліфікації від ГС «Освіторія», сертифікат № О-48515 від 27.10.2023 р., 30 год.).
2023 – Медіаграмотність: як не піддаватися маніпуляціям? (платформа Prometheus, сертифікат виданий 19.10.2023 р., 30 год.).
2023 – Інформаційна гігієна під час війни (платформа Prometheus, сертифікат виданий 19.10.2023 р., 15 год.).
2023 – VIRTUAL INTERNATIONAL SUMMER SCHOOL «Remote Education – Modern Forms, Methods and Tools» (1 ECTS), taken remotely at the Pedagogical University of Krakow during the period June 12-14, 2023
2023 – Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів (платформа Prometheus, сертифікат виданий 09.05.2023 р.).
2023 – Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах (платформа Prometheus, сертифікат виданий 09.05.2023 р.).
2023 – Рішення GOOGLE FOR EDUCATION для автоматизації оцінювання та формування підсумкових документів і звітів (платформа Академія цифрового розвитку, 2 год., сертифікат виданий 13.02.2023 р.).
2023 – Цифрові інструменти GOOGLE для освіти (платформа Академія цифрового розвитку, базовий рівень – 15 год., середній рівень – 30 год, поглиблений рівень – 15 год., виданий 30.04.2023 р.).
2023 – Українська мова в закладах освіти: оновлення змісту програм та підручників (Тернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій та моніторингу, 2 год., сертифікат виданий 16.03.2023 р.).
2023 – Interdisciplinary Study in the Humanities (Університет імені Адама Міцкевича, Польща, 02.04–08.04.2023, сертифікат від 8.04.2023).
2023 – Варшавський університет (грант стипендіальної програми NAWA, Польща, Варшава, 01.01.2023 р. – 31.01.2023 р.); виконання індивідуального проєкту «Освітні Інтернет-ресурси у професійній діяльності філолога: польський досвід» (довідка від 31 січня 2023 р.).
2022 – підвищення кваліфікації за освітньо-професійної програмою «Викладачі-тьютори (організатори) дистанційного навчання університетів, академій, інститутів» в Центральному інституті післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України (180 год.) – свідоцтво про підвищення кваліфікації № СП 35830447/1493-22.
2022 – Центральний інститут післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, підвищила кваліфікацію за темою: «Формування цифрового освітнього середовища професійного розвитку фахівців в мовах відкритого університету післядипломної освіти» в обсязі 12 академічних годин (0,4 кредити ЕСТS) – сертифікат № 0102/22К від 22 червня 2022 р.
Статті у журналах з імпакт-фактором, які входять до міжнародних наукометричних баз даних Scopus або Web of Science:
1.Formation of a Professional Communication Culture Among the Students Using Information Technologies / Vakulyk, I., Koval, V., Lukiianchuk, I., Romanenko, N., Grygorenko, T., Balalaieva, O., & Oros, I. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. 2022. 22(9). Рр. 75–82. URL : http://paper.ijcsns.org/07_book/202209/20220912.pdf
Публікації в періодичних наукових виданнях, зарахованих до переліку фахових видань України:
1.Хмарні платформи як інструмент ефективного оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти на уроках української мови та літератури в умовах цифровізації освіти. Наукові інновації та передові технології. Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка» : журнал. 2024. № 4(32) 2024. С. 1017–1030. URL : http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/10533
2.Роль освітніх Інтернет-ресурсів у підготовці майбутніх учителів української мови і літератури. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методика навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід¸ проблеми : збірник наукових праць. Випуск шістдесят сьомий, 2023. С. 5–13. URL : https://vspu.net/sit/index.php/sit/article/view/5499
3.Принципи та зміст експериментального навчання студентів-філологів у напрямі реалізації ідеї ціннісного ставлення до української мови. Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Випуск 3, 2023. С. 213–217. URL : https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/182574
4.Психолого-педагогічні особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів української мови. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Випуск 3 (50), 2022. С. 171–180. URL : http://visn-ped.gnpu.edu.ua/index.php/uk/arkhiv-publikatsij
5.Дидактичні можливості інформаційних технологій у підготовці майбутніх вчителів української мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2022. Вип. 1 (25). С. 145–156. URL : http://psv.udpu.edu.ua/article/view/25848
6.Інформаційні та комунікаційні технології як засоби підвищення навчальної активності майбутніх вчителів української мови. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія. 2022. № 69. С. 18–26. URL : https://vspu.net/nzped/index.php/nzped/article/view/692
Посібники:
Лінгвістичний розбір : навч.-метод. посіб. / уклад. : І. В. Лукіянчук, В. В. Розгон. Умань : Візаві, 2021. 259 с. URL : https://cutt.ly/AeOnLP07
Апробаційні, науково-популярні, консультаційні (дорадчі), науково-експертні публікації з наукової або професійної тематики:
1.Фактчекінг як інструмент формування медіаосвіченості здобувачів вищої освіти на уроках української мови та літератури: виклики та можливості для сучасної педагогічної практики. Інфомедійна грамотність: виклики і стратегії розвитку в епоху цифровізації : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції. Суми, 15 травня 2024 року. С. 58. URL : https://cutt.ly/2eOnZR4L
2.Інтеграція інноваційних цифрових педагогічних технологій у мовно-літературну галузь як чинника формування якісної освіти. Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених. Харків, 15–16 травня 2024 року. С. 74. URL : https://cutt.ly/IeOnZoay
3.Мультимедійність та інтерактивність у навчанні: переваги та виклики для професійної діяльності вчителів української мови та літератури. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці : матеріали ХV Всеукраїнської науково-практичної конференції для молодих учених та здобувачів освіти. Умань, 25–26 квітня 2024 року. С. 113–116. URL : https://cutt.ly/ceOnLq5c
4.Сучасні підходи до змішаного навчання: інтеграція онлайн-інструментів та традиційних методик у мовно-літературну освітню галузь. Innovations in Scientific Research: World Experience and Realities : матеріали XVІІI Міжнародної науково-практичної конференції. 10–12 квітня 2024 р. Рига, Латвія. С. 150–153. URL : https://cutt.ly/VeOnKImw
5.Інтеграція цифрових технологій у вищу філологічну освіту: розвиток інформаційно-комунікаційних компетенцій майбутніх учителів української мови та літератури відповідно до потреб сучасності. Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку : матеріали XLІV Міжнародної науково-практичної конференції. 07 травня 2024 р. м. Умео (Швеція). С. 74–79. URL : https://cutt.ly/HeOnVf2K
6.Development of information and digital competence of a philologist in the context of modern needs and challenges. Formation of Prospects for the Global Development of Humanity: Modern Problems of Science and Technology : XVІІ International scientific and practical conference. April 3–5, 2024. Bologna, Italy. International Scientific Unity, 2024. Р. 154–157. URL : https://cutt.ly/ieOnAgmr
7.DIGITAL INNOVATIONS IN THE LANGUAGE AND LITERATURE SPHERE: PROSPECTS FOR THE DEVELOPMENT AND ANALYSIS OF KEY ASPECTS OF THEIR APPLICATION. «ScientificWorldJournal», Issue № 24 (3), 57–67. URL : https://cutt.ly/0eOnX1LI
8.Формування у майбутніх учителів ціннісного ставлення до рідної мови. Наука, освіта та технології: актуальні проблеми теорії та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Дрогобич, 19 травня 2023 року. С. 22–24. URL : http://www.economics.in.ua/2023/05/19.htm
9.Підготовка майбутніх учителів до колективного створення електронних освітніх ресурсів. Scientific Research and Innovation: Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Internet Conference. Дніпро, 3-4 квітня 2023. С. 234–238. URL : https://cutt.ly/jeOnVKrJ
10.Соціокультурні та навчальні функції комп’ютерних програм у процесі вивчення української мови. Перспективні напрямки розвитку науки, освіти, технологій та суспільства: теорія і практика : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Полтава, 19 квітня 2023 р. Полтава : ЦФЕНД, 2023. С. 14–16. URL : http://www.economics.in.ua/2023/04/19-2023.html
11.Застосування інфокомунікаційних технологій у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. НАУКА. ОСВІТА. МОЛОДЬ : матеріали XVІ Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих науковців. Умань, 11 травня 2023. С. 206–208. URL : https://library.udpu.edu.ua/library_files/stud_konferenzia/2023/1/76.pdf
12.Проєктна діяльність у навчанні української мови. Basics of learning the latest theories and methods : The 9th International scientific and practical conference. March 07–10, 2023. Boston, USA. International Science Group. 2023. С. 256– 259. URL : https://isg-konf.com/basics-of-learning-the-latest-theories-and-methods/
13.Використання української мови у форумному спілкуванні віртуальною спільнотою: контент-аналіз. Актуальні проблеми підготовки сучасного педагога: теорія, історія, практика : матеріали XІІІ Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції. Умань, 2022 р. С. 62–68. URL : https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/123456789/15329/1/Titova%20tezu.pdf\
14.Особливості вивчення та застосування ІКТ у процесі навчання української мови. Формування цифрового освітнього середовища професійного розвитку фахівців в умовах відкритого університету післядипломної освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичній інтернет-конференції. Київ, 2022. С. 88–94. URL : https://cutt.ly/ieOnD6EH
15.Сутнісна характеристика суб’єктно-діяльнісного підходу у професійні підготовці майбутніх учителів української мови та літератури. Наука, освіта та суспільство в XXI столітті: наукові ідеї та механізми реалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Кропивницький. 2022. С. 27–28. URL : http://www.economics.in.ua/2022/12/19-2.html
16.Мультифакторна модель творчо обдарованої особистості. MODERN TRENDS IN THE DEVELOPMENT OF SCIENCE AND TECHNOLOGY : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції. Львів, 2022. С. 53–58. URL : https://cutt.ly/oeOnCIuo
Діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях
Член громадської організації «Спілка освітян України» (посвідчення колективного члена СОУ, 2022–2024 рр.).
Нагороди: Лауреатка обласної премії молодих науковців Черкащини (2024 р.), Почесна грамота Первинної профспілкової організації Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (2022 р., 2023 р.), Грамота Первинної профспілкової організації Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (2021 р.).