Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Мельник Тетяна Василівна

      Педагогіка і методика середньої освіти, українська мова і література.

      Кваліфікація вчителя української мови і літератури та зарубіжної літератури

      Спеціалізована школа № 115 ім. Івана Огієнка м. Києва

      Учитель початкових класів.
      Учитель-методист. Переможець конкурсу «Вчитель року-2004»

      “Мрію я словами відмикати людське серце….Цю скарбницю мрій…

      Л. Забашта

      Намагаюся словом передавати прекрасне. Адже у слові народ втілив красу і багатогранність навколишнього світу, свої думки, почуття, переживання, любов і ласку, ніжність і великодушність, гнів і ненависть.

      В.О. Сухомлинський про слово сказав, що «це ніби стежка, прямуючи якою дитина здобуває громадянську зрілість, осмислює хто вона, якому народові, якій землі зобов’язана своїм життям і щастям.»

      Серед своїх учнів я намагаюся створити атмосферу любові, розуміння, поваги.

      «Педагог без любові до дитини – це все одно, що співець без голосу, музикант без слуху, живописець без відчуття кольору» В.О. Сухомлинський.

      «Люби» – безумовне прийняття людини, любити учнів такими, якими вони є.

      «Розумій» – розуміти думки і переживання учня, дбайливо доторкатися до його серця. Лише той, хто зможе порівнятися з рівнем бачення і розуміння світогляду дитини, той зможе підняти на вищий ступінь не тільки дитину, а й себе.

      «Поважай» – поважай в дитині людину, особистість. Поважаєш думку дитини, вони поважають твою. Користуюсь золотим правилом: „стався до інших так, як би ти хотів ,щоб ставилися до тебе»

      І, ставши вчителем початкових класів, я у своїй педагогічній діяльності користуюся цим магічним триєдинством.

      «Все, ким-небудь добре сказане, я вважаю і своїм» (Сенека – Молодший)

      " data-title="Мельник Тетяна Василівна">

      Мельник Тетяна Василівна

      Мельник Тетяна Василівна

      Педагогіка і методика середньої освіти, українська мова і література.

      Кваліфікація вчителя української мови і літератури та зарубіжної літератури

      Спеціалізована школа № 115 ім. Івана Огієнка м. Києва

      Учитель початкових класів.
      Учитель-методист. Переможець конкурсу «Вчитель року-2004»

      “Мрію я словами відмикати людське серце….Цю скарбницю мрій…

      Л. Забашта

      Намагаюся словом передавати прекрасне. Адже у слові народ втілив красу і багатогранність навколишнього світу, свої думки, почуття, переживання, любов і ласку, ніжність і великодушність, гнів і ненависть.

      В.О. Сухомлинський про слово сказав, що «це ніби стежка, прямуючи якою дитина здобуває громадянську зрілість, осмислює хто вона, якому народові, якій землі зобов’язана своїм життям і щастям.»

      Серед своїх учнів я намагаюся створити атмосферу любові, розуміння, поваги.

      «Педагог без любові до дитини – це все одно, що співець без голосу, музикант без слуху, живописець без відчуття кольору» В.О. Сухомлинський.

      «Люби» – безумовне прийняття людини, любити учнів такими, якими вони є.

      «Розумій» – розуміти думки і переживання учня, дбайливо доторкатися до його серця. Лише той, хто зможе порівнятися з рівнем бачення і розуміння світогляду дитини, той зможе підняти на вищий ступінь не тільки дитину, а й себе.

      «Поважай» – поважай в дитині людину, особистість. Поважаєш думку дитини, вони поважають твою. Користуюсь золотим правилом: „стався до інших так, як би ти хотів ,щоб ставилися до тебе»

      І, ставши вчителем початкових класів, я у своїй педагогічній діяльності користуюся цим магічним триєдинством.

      «Все, ким-небудь добре сказане, я вважаю і своїм» (Сенека – Молодший)

      22.01.2024

      Переглядів 12