Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      Інноваційна форма проведення захисту педпрактики он-лайн режимі позитивно вплинула на якість підготовки та презентацію звітних матеріалів студентів-практикантів.  Їхні виступи засвідчили якісне виконання програми педагогічної практики, але деякі з них указували на труднощі у педагогічній діяльності, які полягали переважно у встановленні психологічного контакту із сучасними підлітками.

      Водночас, під час своїх доповідей студенти демонстрували готовність і бажання навчати, здійснювати мовно-літературне виховання в умовах досконалого україномовного освітнього середовища.

      Найактивнішими були студенти 29-у групи. Маючи попередній досвід із практичної підготовки, вони підготували звіти більш змістовні, логічно-послідовні.  Діана Вепрів, Мар’яна Дубас, Олена Жукова, Сніжана Карплюк, Олена Максимук, Яна Ракович, Аліна Шляхова ґрунтовно проаналізували виконану роботу та поділилися враженнями про свою діяльність з учнями основної школи.

      Студентка 43 групи Олена Якимчук досить емоційно презентувала свої здобутки, порівняла особливості роботи в міській та сільській школах. Вона підійшла творчо до заохочення школярів до літературної творчості, показавши власний приклад у написанні поезії.

      Практиканти 42 групи Наталія Бондарчук, Анастасія Комарчук, Катерина Кушнір, Вікторія Фабер, проаналізувавши результати своєї практики, зізналися, що їм бракувало досвіду в раціональному розподілі часу на уроках, у плануванні та перевірці різних видів письмових робіт.

      Активно виступили на конференції студенти 44 групи, зокрема Наталія Кучеренко, Анастасія Мазур, Катерина Максименко, Оксана Цапенко, Катерина Волошина, Павло Гаврилюк, Олександр Гембарук, Юлія Ткачук, Яна Фісюн, Юлія Шудра. Усі ці студенти проходили практику в різних школах, різних областях, але зійшлися на думці про те, що обрана ними професія їм до душі. А невеликі недоліки в своїй роботі з сучасними школярами вони здолають. Бо долає шлях той, хто йде.

      Зичимо нашим студентам успіхів у наступних звітах – Державній підсумковій атестації.

       

      " data-title="Захист виробничої (стажерської) педагогічної практики">

      Захист виробничої (стажерської) педагогічної практики

      На факультеті української філології продовжується захист виробничої (стажерської) педагогічної  практики здобувачами вищої освіти ОС  «Бакалавр».

      23 квітня 2020 року відбулася відеоконференція у форматі зовнішньої  платформи Zoom. З вітальним словом до студентів звернулась декан факультету української філології  професор В.О. Коваль. Взяли участь у звітній конференції групові керівники Л. П. Пархета, І. С. Гонца, Т. В. Григоренко, Н. І. Зарудняк, І. І. Коломієць, О. А. Молодичук

      Інноваційна форма проведення захисту педпрактики он-лайн режимі позитивно вплинула на якість підготовки та презентацію звітних матеріалів студентів-практикантів.  Їхні виступи засвідчили якісне виконання програми педагогічної практики, але деякі з них указували на труднощі у педагогічній діяльності, які полягали переважно у встановленні психологічного контакту із сучасними підлітками.

      Водночас, під час своїх доповідей студенти демонстрували готовність і бажання навчати, здійснювати мовно-літературне виховання в умовах досконалого україномовного освітнього середовища.

      Найактивнішими були студенти 29-у групи. Маючи попередній досвід із практичної підготовки, вони підготували звіти більш змістовні, логічно-послідовні.  Діана Вепрів, Мар’яна Дубас, Олена Жукова, Сніжана Карплюк, Олена Максимук, Яна Ракович, Аліна Шляхова ґрунтовно проаналізували виконану роботу та поділилися враженнями про свою діяльність з учнями основної школи.

      Студентка 43 групи Олена Якимчук досить емоційно презентувала свої здобутки, порівняла особливості роботи в міській та сільській школах. Вона підійшла творчо до заохочення школярів до літературної творчості, показавши власний приклад у написанні поезії.

      Практиканти 42 групи Наталія Бондарчук, Анастасія Комарчук, Катерина Кушнір, Вікторія Фабер, проаналізувавши результати своєї практики, зізналися, що їм бракувало досвіду в раціональному розподілі часу на уроках, у плануванні та перевірці різних видів письмових робіт.

      Активно виступили на конференції студенти 44 групи, зокрема Наталія Кучеренко, Анастасія Мазур, Катерина Максименко, Оксана Цапенко, Катерина Волошина, Павло Гаврилюк, Олександр Гембарук, Юлія Ткачук, Яна Фісюн, Юлія Шудра. Усі ці студенти проходили практику в різних школах, різних областях, але зійшлися на думці про те, що обрана ними професія їм до душі. А невеликі недоліки в своїй роботі з сучасними школярами вони здолають. Бо долає шлях той, хто йде.

      Зичимо нашим студентам успіхів у наступних звітах – Державній підсумковій атестації.

       

      23.04.2020

      Переглядів 4992