Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

       Тетяна Похольчук: «Поєднання освіти з можливостями інтернету має ряд позитивних факторів: 1) активізує самостійність студентів; 2) економить час як ресурс (адже особисто в мене витрачається півтори години, щоб добратися до університету та повернутися додому); 3) доступність, бо студент навчається тоді, коли йому це зручно: вранці, вдень, вночі, а також незалежно від місця знаходження, головне, бажання та доступ в інтернет; 5) новий цінний досвід, який у майбутньому обов’язково пригодиться. У ході такого навчання залишається вдосталь вільного часу, який витрачаю на себе: чи висипляюся досхочу, чи займаюся фітнесом, читанням художніх творів, малюванням картин, проведенням дорогоцінного часу з рідними, чи з користю проводжу час на городі, допомагаючи старшим».

      «Серед недоліків: інколи відсутній інтернет, обмежені технічні можливості, нестача живого спілкування з викладачами та студентами (особливо для нас, філологів); постійне перебування в чотирьох стінах, що різко вливає на настрій. Дуже сумую за звичним студентським життям».

      Катерина Маслянко: «Спочатку була переконана, що дистанційне навчання буде не таким ефективним, тому що велика кількість потрібного нам матеріалу просто забудеться, і це – марна трата часу, однак згодом змінила свою думку. Звісно ж, виникають труднощі і дискомфорт при самостійному вивченні даного нам матеріалу, але можна звернутись до викладачів за допомогою, і кожен з них надає консультацію. Мої найбільші побоювання щодо нового матеріалу також не здійснились, адже все детально описано, є різні завдання та вправи на закріплення вивченого, головне – наше бажання. У системі Moodle дуже легко і зручно працювати, тому  якщо студент дійсно буде добросовісно вчити та виконувати завдання, то таке навчання буде не менш ефективним, ніж аудиторне. Наразі я бачу більше переваг, ніж недоліків».

      Анна Поліщук: «Дистанційне навчання, на жаль, не таке цікаве, як відвідування пар, однак, у мене особисто з’явилося  більше вільного часу, який присвячую своїм улюбленим справам: перегляду цікавого фільму, читанню книги чи вишиванню. До того ж, маю більше часу бути зі своєю родиною. З нетерпінням чекаю закінчення карантину та відновлення занять в аудиторіях, адже викладач може і підказати, і допомогти, і виправити помилки, тоді й матеріал дійсно засвоїти легше. В усьому намагаюся віднайти позитив, тому карантин – найкращий час для саморозвитку та відпочинку».

      Анна Яременко: «Не треба прокидатися о шостій ранку, поспіхом збиратися та бігти на автобусну зупинку, щоб дістатися університету. Після занять залишається багато вільного часу, який можна використати з користю: підтягнути знання з іноземних мов, приготувати щось смачненьке (те, що ніколи не готував), зайнятися різноманітними тренінгами та приділити увагу собі. Працювати в системі Moodle досить цікаво: дуже зручно розміщені предмети та завдання, все легко й доступно. Маю надію, що карантин незабаром закінчиться, і ми зустрінемося у стінах нашої alma mater».

      Анастасія Майструк: «У дистанційному навчанні багато плюсів, найголовніший – це завжди знаходишся в найтеплішому куточку: в рідній домівці, де завжди пахне маминими смаколиками. А ще є багато часу для саморозвитку, і тих справ, які завжди відкладала, перебуваючи в студентському гуртожитку. Звичайно, не вистачає живого спілкування, але ми свідомі люди, тому знаємо, що такі міри прийняті задля нашої безпеки та здоров’я».

      Вероніка Чернявська: «Насправді, дистанційне навчання – це не складно, і в цьому навіть є свої плюси. Наприклад, на парах можна смакувати кавою і бути в піжамі, проте я вже засумувала за стінами університету та за одногрупницями. Сподіваюсь, зовсім скоро ми повернемось до звичайного ритму життя».

      Олександра Можайкіна, староста групи, підвела підсумок: ««Немає лиха без добра», – точнішого опису до карантинних обмежень і не знайдеш. Так, безумовно, дистанційне навчання далеке від ідеалу: немає живого спілкування з одногрупниками та викладачами, «Moodle» може давати збій, а іноді одного пояснення з лекції виявляється замало, але ж в усьому потрібно бачити позитив! Хіба ж не чудово підійматись з ліжка пізніше сьомої ранку, брати свій улюблений напій (а іноді ще й домашнього улюбленця) та йти на «пари» у теплій піжамі? Важливим є також те, що викладачі нашого факультету роблять все, що у їхніх силах для підтримки студентів, за що їм щиро дякуємо! Карантин – це чудова нагода прочитати усі книги, які ти завжди відкладаєш на потім, провести більше часу з рідним, взяти участь у різноманітних онлайн марафонах та загалом зайнятись саморозвитком. Звісно, навчання важливе, але набагато важливіше наше здоров’я. Мийте руки та будьте здорові!»

       

       

      " data-title="Дистанційне навчання: плюси та мінуси (враження студентів 21 групи)">

      Дистанційне навчання: плюси та мінуси (враження студентів 21 групи)

      З 12 березня у нас, студентів, розпочалося абсолютно нове життя. І мова йде не лише про постійний моніторинг статистики в Умані, області, Україні, світі, не про миття рук через кожних півгодини, не про вміння чи невміння  одягати захисну маску на обличчя, коли виходиш до магазину, а про відсутність аудиторних занять. Власне, вони не зникли, а замінилися онлайн-консультаціями та коментарями. Тож ми, студенти 21 групи факультету української філології (освітня програма «Середня освіта. Українська мова і література. Мова і література (польська)»), спробуємо поділитися враженнями, адже пройшов місяць такого нового й не менш цікавого навчання.

       Тетяна Похольчук: «Поєднання освіти з можливостями інтернету має ряд позитивних факторів: 1) активізує самостійність студентів; 2) економить час як ресурс (адже особисто в мене витрачається півтори години, щоб добратися до університету та повернутися додому); 3) доступність, бо студент навчається тоді, коли йому це зручно: вранці, вдень, вночі, а також незалежно від місця знаходження, головне, бажання та доступ в інтернет; 5) новий цінний досвід, який у майбутньому обов’язково пригодиться. У ході такого навчання залишається вдосталь вільного часу, який витрачаю на себе: чи висипляюся досхочу, чи займаюся фітнесом, читанням художніх творів, малюванням картин, проведенням дорогоцінного часу з рідними, чи з користю проводжу час на городі, допомагаючи старшим».

      «Серед недоліків: інколи відсутній інтернет, обмежені технічні можливості, нестача живого спілкування з викладачами та студентами (особливо для нас, філологів); постійне перебування в чотирьох стінах, що різко вливає на настрій. Дуже сумую за звичним студентським життям».

      Катерина Маслянко: «Спочатку була переконана, що дистанційне навчання буде не таким ефективним, тому що велика кількість потрібного нам матеріалу просто забудеться, і це – марна трата часу, однак згодом змінила свою думку. Звісно ж, виникають труднощі і дискомфорт при самостійному вивченні даного нам матеріалу, але можна звернутись до викладачів за допомогою, і кожен з них надає консультацію. Мої найбільші побоювання щодо нового матеріалу також не здійснились, адже все детально описано, є різні завдання та вправи на закріплення вивченого, головне – наше бажання. У системі Moodle дуже легко і зручно працювати, тому  якщо студент дійсно буде добросовісно вчити та виконувати завдання, то таке навчання буде не менш ефективним, ніж аудиторне. Наразі я бачу більше переваг, ніж недоліків».

      Анна Поліщук: «Дистанційне навчання, на жаль, не таке цікаве, як відвідування пар, однак, у мене особисто з’явилося  більше вільного часу, який присвячую своїм улюбленим справам: перегляду цікавого фільму, читанню книги чи вишиванню. До того ж, маю більше часу бути зі своєю родиною. З нетерпінням чекаю закінчення карантину та відновлення занять в аудиторіях, адже викладач може і підказати, і допомогти, і виправити помилки, тоді й матеріал дійсно засвоїти легше. В усьому намагаюся віднайти позитив, тому карантин – найкращий час для саморозвитку та відпочинку».

      Анна Яременко: «Не треба прокидатися о шостій ранку, поспіхом збиратися та бігти на автобусну зупинку, щоб дістатися університету. Після занять залишається багато вільного часу, який можна використати з користю: підтягнути знання з іноземних мов, приготувати щось смачненьке (те, що ніколи не готував), зайнятися різноманітними тренінгами та приділити увагу собі. Працювати в системі Moodle досить цікаво: дуже зручно розміщені предмети та завдання, все легко й доступно. Маю надію, що карантин незабаром закінчиться, і ми зустрінемося у стінах нашої alma mater».

      Анастасія Майструк: «У дистанційному навчанні багато плюсів, найголовніший – це завжди знаходишся в найтеплішому куточку: в рідній домівці, де завжди пахне маминими смаколиками. А ще є багато часу для саморозвитку, і тих справ, які завжди відкладала, перебуваючи в студентському гуртожитку. Звичайно, не вистачає живого спілкування, але ми свідомі люди, тому знаємо, що такі міри прийняті задля нашої безпеки та здоров’я».

      Вероніка Чернявська: «Насправді, дистанційне навчання – це не складно, і в цьому навіть є свої плюси. Наприклад, на парах можна смакувати кавою і бути в піжамі, проте я вже засумувала за стінами університету та за одногрупницями. Сподіваюсь, зовсім скоро ми повернемось до звичайного ритму життя».

      Олександра Можайкіна, староста групи, підвела підсумок: ««Немає лиха без добра», – точнішого опису до карантинних обмежень і не знайдеш. Так, безумовно, дистанційне навчання далеке від ідеалу: немає живого спілкування з одногрупниками та викладачами, «Moodle» може давати збій, а іноді одного пояснення з лекції виявляється замало, але ж в усьому потрібно бачити позитив! Хіба ж не чудово підійматись з ліжка пізніше сьомої ранку, брати свій улюблений напій (а іноді ще й домашнього улюбленця) та йти на «пари» у теплій піжамі? Важливим є також те, що викладачі нашого факультету роблять все, що у їхніх силах для підтримки студентів, за що їм щиро дякуємо! Карантин – це чудова нагода прочитати усі книги, які ти завжди відкладаєш на потім, провести більше часу з рідним, взяти участь у різноманітних онлайн марафонах та загалом зайнятись саморозвитком. Звісно, навчання важливе, але набагато важливіше наше здоров’я. Мийте руки та будьте здорові!»

       

       

      14.04.2020

      Переглядів 341