Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      12 квітня кандидат філологічних наук, доцент кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури Г. В. Осіпчук  провела відкрите практичне заняття на тему: «Реалізм у французькій літературі ХІХ століття. Фредерік Стендаль. Роман «Червоне і чорне»», на якому були присутні викладачі та члени методичної комісії факультету.

      На занятті студенти ІІІ курсу 2–5 груп факультету української філології жваво й змістовно обговорювали особливості французької реалістичної прози ХІХ століття, розкривали жанрові особливості французького роману, акцентували увагу на етапах розвитку реалізму як літературного напряму,  розглядали твори представників французької літератури, деталізували особливості розвитку світової літератури зазначеного періоду.

      Для ознайомлення з основними етапами життєвого шляху та творчої долі Фредеріка Стендаля викладач на занятті запропонувала колективну форму роботи. У складі двох команд студенти виконували креативні завдання, активно змагаючись за додаткові бали.

      У ході практичного заняття під керівництвом викладача студенти визначали жанр, тему, ідею та конфлікт твору, створювали психологічний портрет героя роману – Жульєна Сореля, використовуючи цитати з художнього тексту; характеризували жіночі образи, формували навички аналізу соціально-психологічного роману, навчалися висловлювати та обґрунтовувати власну думку.

      Підсумком заняття стало  обґрунтування  студентами символічності назви твору, місця і значення роману «Червоне і чорне» в доробку Фредеріка Стендаля й у світовому літературному процесі.

      Було відзначено, що література періоду реалізму має величезний виховний потенціал. Художні твори формують у студентів свідому життєву позицію, ідеали, що базуються на загальнолюдських духовних цінностях. Художнє слово – це поєднання раціонального й емоційно-чуттєвого, завдяки  його впливу відбувається усвідомлення людиною себе як частини суспільства, аналізуються людські стосунки, виносяться життєві уроки. Під впливом художнього слова студент виховується, розвивається, формується як особистість.

       

       

       

      " data-title="Література як мистецтво слова">

      Література як мистецтво слова

      Підготовка вчителя-філолога для нової української школи потребує якісних змін у навчальному процесі. Наслідком таких переінакшень є впровадження викладачами вищих закладів освіти інноваційних підходів до викладання всіх дисциплін, у тому числі й літератури.

      Як і педагогіка, навчальна дисципліна «Історія зарубіжної літератури» теж виховує, формує світогляд читача, а детальний аналіз художнього твору – це можливість розвивати в студентів читацьку спостережливість, асоціативне й логічне мислення, увагу до художньої деталі, тобто формувати фахові компетентності вчителя-філолога.

      12 квітня кандидат філологічних наук, доцент кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури Г. В. Осіпчук  провела відкрите практичне заняття на тему: «Реалізм у французькій літературі ХІХ століття. Фредерік Стендаль. Роман «Червоне і чорне»», на якому були присутні викладачі та члени методичної комісії факультету.

      На занятті студенти ІІІ курсу 2–5 груп факультету української філології жваво й змістовно обговорювали особливості французької реалістичної прози ХІХ століття, розкривали жанрові особливості французького роману, акцентували увагу на етапах розвитку реалізму як літературного напряму,  розглядали твори представників французької літератури, деталізували особливості розвитку світової літератури зазначеного періоду.

      Для ознайомлення з основними етапами життєвого шляху та творчої долі Фредеріка Стендаля викладач на занятті запропонувала колективну форму роботи. У складі двох команд студенти виконували креативні завдання, активно змагаючись за додаткові бали.

      У ході практичного заняття під керівництвом викладача студенти визначали жанр, тему, ідею та конфлікт твору, створювали психологічний портрет героя роману – Жульєна Сореля, використовуючи цитати з художнього тексту; характеризували жіночі образи, формували навички аналізу соціально-психологічного роману, навчалися висловлювати та обґрунтовувати власну думку.

      Підсумком заняття стало  обґрунтування  студентами символічності назви твору, місця і значення роману «Червоне і чорне» в доробку Фредеріка Стендаля й у світовому літературному процесі.

      Було відзначено, що література періоду реалізму має величезний виховний потенціал. Художні твори формують у студентів свідому життєву позицію, ідеали, що базуються на загальнолюдських духовних цінностях. Художнє слово – це поєднання раціонального й емоційно-чуттєвого, завдяки  його впливу відбувається усвідомлення людиною себе як частини суспільства, аналізуються людські стосунки, виносяться життєві уроки. Під впливом художнього слова студент виховується, розвивається, формується як особистість.

       

       

       

      12.04.2019

      Переглядів 133