Поділитися новиною
Нестандартні заняття з польської мови як засіб соціокультурного виховання студентів
Зміни в навчальному процесі диктують нові вимоги до діяльності викладача, яка, перш за все, повинна бути орієнтована на студента, і це зумовлює необхідність запровадження нових підходів до проведення занять.
Викладач-стажист кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури Лукіна Лія Русланівна разом зі студентами ІІ курсу 23 групи спеціалізації «Польська мова» факультету української філології провела нетрадиційне практичне заняття з польської мови на тему «Moja rodzina – mój świat».
Фото 1.
На занятті були використані різноманітні інтерактивні методи і прийоми, всі студенти брали активну участь у навчальному процесі. Кожен підготував та представив у вигляді презентації генеалогічне дерево своєї родини, прокоментувавши роботу польською мовою. Це сприяло розширенню уявлення студентів про родину та її значення для людини, а також формуванню мовленнєвих навичок, розширенню лексичної та граматичної бази, виведенню на більш високий рівень володіння іноземною мовою. Подібна практика сприяє розвитку вмінь упізнавати, розуміти, оцінювати комунікантів, у результаті чого відбувається краще розуміння себе і своєї рідної культури як складника культури світової.
Фото 2.
Фото 3.
Фото 4.
Фото 5.
Фото 6.
Фото 7.
Фото 8.
Фото 9.
Фото 10.
Фото 11.
Фото 12.
Під час заняття панувала невимушена та дружня атмосфера, а використання методів інтерактивного навчання посприяло розвитку творчої активності студентів, створенню кращих умов для ефективності засвоєння навчального матеріалу з польської мови, формуванню у студентів позитивного ставлення до іншомовної культури.
Фото 13.
Нестандарті заняття з польської мови дозволяють максимально реалізувати практичну мету соціокультурного виховання й навчання: розвинути загальнокультурний світогляд студентів, ознайомити з культурою польською народу, сприяти розвитку якостей, необхідних для соціокультурного життя, таких, як толерантність до іншої культури, гордість за свою рідну країну. Уся діяльність студентів на занятті підпорядкована головній меті соціокультурного виховання засобами іноземної мови.
Нестандартні заняття виховують у студентів загальнонаціональні цінності, почуття патріотизму, почуття інтернаціоналізму, потребу залучення до світової культури, почуття власної гідності та поваги до гідності інших людей; формують гуманітарний світогляд, етичну й естетичну культуру.
Переглядів 272