Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Назар Сергійович Сєтраков

      Змістовними та емоційними були звіти здобувачів. Зокрема, Назар Сергійович Сєтраков проходив практику у загальноосвітній школі  I –III ступенів № 17 міста Умані. Був закріплений за 9 класом. Учителем-наставником був Роман Віталійович Островський.

      У своєму звіті Назар Сєтраков зазначив, що уроки повністю відповідали віковим особливостям учнів та їхнім індивідуальним можливостям. Найголовніше, на його думку, те, що учні показали свої вміння та навички. Школярам була надана можливість порівняти й оцінити різні підходи до того, що вивчалося на уроці. Учні працювали творчо і тому досягли певних результатів. Школярі оволоділи такими способами особистісного розвитку: умінням спілкування, співпраці і взаємодопомоги, самодисципліни, визначення завдання та його виховання, рефлексії тощо.

      На уроках була забезпечена висока працездатність учнів. Усі були залучені до роботи і працювали активно та плідно. Цьому посприяли ефективний підбір методів та форм роботи, а також доброзичлива та психологічно комфортна атмосфера на уроці.

      Під час уроків використано індивідуальну роботу учнів. Це дало змогу ефективно розвивати аналітико-творчі вміння учнів, критичне й асоціативне мислення. Настрій учнів на уроках був піднесений.

      Катерина Вергізова

      У звітах студенти відобразили всі етапи виконання програми практики. Так, Катерина Вергізова, Ірина Бурлака, Богдана Темчишина, Анастасія Жовтобрюх, Роксід час підготовки і проведення уроків дотримувалися загальнодидактичних вимог: намагалися визначити оптимальний зміст уроків відповідно до вимог шкільної програми, враховуючи підготовку учнів; вибирали найбільш раціональні методи, прийоми і засоби навчання, що могли забезпечити пізнавальну активність і творчий розвиток учнів. Виходячи із психологічних основ навчання, прагнучи забезпечити активну інтелектуальну роботу учнів на уроці, використовували різні методи, прийоми, добирали різноманітні завдання, вправи, текстовий матеріал, що становить певний інтерес для учнів. Для досягнення цілей уроку намагалися дібрати такі форми і методи роботи, які б допомогли учням краще зрозуміти навчальний матеріал.

      Перші кроки у професію студенти ІV курсу зробили

      Студенти досить виважено накреслили завдання на майбутню, більш тривалу практику: краще засвоїти манери вчителя, здобути більше знань про те, як правильно знайти підхід до кожного учня. Але кожен із них зазначав, що під час практики зуміли поглибити знання про специфіку роботи вчителя, навчилися правильно готуватись до уроку та розраховувати час на виконання завдань.

      Перші кроки у професію студенти ІV курсу зробили

      Керівники практики Т.М. Тищенко, Т.І. Жила, І.С. Гонца були приємно вражені такими виваженими і змістовними висновками, котрі зробили студенти. «Я вважаю, що перша практика – найвідповідальніший момент під час навчання, адже це змога краще підготуватися, зробити висновки, проаналізувати помилки для того, щоб у майбутньому прийти до школи без остраху. Педагогічна практика дає змогу зрозуміти, що професія вчителя – це велика відповідальність, адже від його знань і вмінь залежить доля учнів. Перший урок у ролі вчителя, перше вступне слово, легкий «мандраж», який не відпускає тебе, допоки не продзвенить дзвінок і не оголосить про завершення уроку, – все це закарбується у пам’яті на все життя. Я зумів упоратись із поставленими завданнями. Хоч і довелося викреслити кілька годин зі свого сну, зате  це дало змогу творчо проявити себе».

      «На майбутнє я намагатимусь менше хвилюватися перед уроком та не припускатися помилок, які були під час цієї практики. Особливо це стосується правильного розподілу часу та роботи з учнями. Було важко змусити працювати дітей, які не мають мотивації, але якби я краще знала клас і провела б з ними більше часу, мені вдалося б заохотити їх. Також треба завжди пояснювати дітям, що і навіщо ми робитимемо, бо п’ятикласники – це діти, які про все запитують і їм усе цікаво. Крім того, я зрозуміла, що дітям потрібно більше комунікувати, обґрунтовувати свої відповіді, хоча вони не звикли до цього».

      «Практика дозволила мені зрозуміти важливість професії вчителя і її роль у розвитку особистості. Я почала краще розуміти психологію дітей і ставити себе на їхнє місце. Але найголовніше – я на власному досвіді переконалася, що професія вчителя – нелегка, хоча одна із найважливіших у суспільстві. Через призму свого досвіду я проаналізувала вчинки своїх шкільних учителів і зрозуміла проблеми освіти у нашій країні. На мій погляд, сучасні діти хочуть бачити перед собою людину, яка їх навчить чогось нового, завжди прийде на допомогу і не буде карати їх за помилки та обирати улюбленців».

      Богдана Темчишина

      Підсумовучи роботу конференції, Л.П. Пархета побажала здійснення всіх сподівань, про які йшлося у звітах студентів, на майбутніх етапах практики. Після таких детальних результатів можна засвідчити, що перші кроки в професію здобувачі ОС « Бакалавр» зробили!

       

      " data-title="Перші кроки у професію студенти ІV курсу зробили">

      Перші кроки у професію студенти ІV курсу зробили

      10 грудня 2021 року відбулася підсумкова конференція з виробничої (педагогічної) практики з фахових дисциплін (пробні уроки). Здобувачі вищої освіти ОС «Бакалавр» IV курсу та керівники підбили підсумки, незважаючи на те, що цей вид практичної підготовки не має форми контролю, а є окремим модулем у наступній практиці.

      Завданням педагогічної практики студентів IV курсу є реалізація знань, умінь і навичок, набутих ними в ході вивчення курсу методик навчання української мови та української літератури, дисциплін мовознавчого та літературознавчого циклів безпосередньо в навчальному і виховному процесі у школі.

      Конференція проходила у змішаній формі. З вітальним словом до присутніх звернулася заступник декана з практик Л.П. Пархета.

      Назар Сергійович Сєтраков

      Змістовними та емоційними були звіти здобувачів. Зокрема, Назар Сергійович Сєтраков проходив практику у загальноосвітній школі  I –III ступенів № 17 міста Умані. Був закріплений за 9 класом. Учителем-наставником був Роман Віталійович Островський.

      У своєму звіті Назар Сєтраков зазначив, що уроки повністю відповідали віковим особливостям учнів та їхнім індивідуальним можливостям. Найголовніше, на його думку, те, що учні показали свої вміння та навички. Школярам була надана можливість порівняти й оцінити різні підходи до того, що вивчалося на уроці. Учні працювали творчо і тому досягли певних результатів. Школярі оволоділи такими способами особистісного розвитку: умінням спілкування, співпраці і взаємодопомоги, самодисципліни, визначення завдання та його виховання, рефлексії тощо.

      На уроках була забезпечена висока працездатність учнів. Усі були залучені до роботи і працювали активно та плідно. Цьому посприяли ефективний підбір методів та форм роботи, а також доброзичлива та психологічно комфортна атмосфера на уроці.

      Під час уроків використано індивідуальну роботу учнів. Це дало змогу ефективно розвивати аналітико-творчі вміння учнів, критичне й асоціативне мислення. Настрій учнів на уроках був піднесений.

      Катерина Вергізова

      У звітах студенти відобразили всі етапи виконання програми практики. Так, Катерина Вергізова, Ірина Бурлака, Богдана Темчишина, Анастасія Жовтобрюх, Роксід час підготовки і проведення уроків дотримувалися загальнодидактичних вимог: намагалися визначити оптимальний зміст уроків відповідно до вимог шкільної програми, враховуючи підготовку учнів; вибирали найбільш раціональні методи, прийоми і засоби навчання, що могли забезпечити пізнавальну активність і творчий розвиток учнів. Виходячи із психологічних основ навчання, прагнучи забезпечити активну інтелектуальну роботу учнів на уроці, використовували різні методи, прийоми, добирали різноманітні завдання, вправи, текстовий матеріал, що становить певний інтерес для учнів. Для досягнення цілей уроку намагалися дібрати такі форми і методи роботи, які б допомогли учням краще зрозуміти навчальний матеріал.

      Перші кроки у професію студенти ІV курсу зробили

      Студенти досить виважено накреслили завдання на майбутню, більш тривалу практику: краще засвоїти манери вчителя, здобути більше знань про те, як правильно знайти підхід до кожного учня. Але кожен із них зазначав, що під час практики зуміли поглибити знання про специфіку роботи вчителя, навчилися правильно готуватись до уроку та розраховувати час на виконання завдань.

      Перші кроки у професію студенти ІV курсу зробили

      Керівники практики Т.М. Тищенко, Т.І. Жила, І.С. Гонца були приємно вражені такими виваженими і змістовними висновками, котрі зробили студенти. «Я вважаю, що перша практика – найвідповідальніший момент під час навчання, адже це змога краще підготуватися, зробити висновки, проаналізувати помилки для того, щоб у майбутньому прийти до школи без остраху. Педагогічна практика дає змогу зрозуміти, що професія вчителя – це велика відповідальність, адже від його знань і вмінь залежить доля учнів. Перший урок у ролі вчителя, перше вступне слово, легкий «мандраж», який не відпускає тебе, допоки не продзвенить дзвінок і не оголосить про завершення уроку, – все це закарбується у пам’яті на все життя. Я зумів упоратись із поставленими завданнями. Хоч і довелося викреслити кілька годин зі свого сну, зате  це дало змогу творчо проявити себе».

      «На майбутнє я намагатимусь менше хвилюватися перед уроком та не припускатися помилок, які були під час цієї практики. Особливо це стосується правильного розподілу часу та роботи з учнями. Було важко змусити працювати дітей, які не мають мотивації, але якби я краще знала клас і провела б з ними більше часу, мені вдалося б заохотити їх. Також треба завжди пояснювати дітям, що і навіщо ми робитимемо, бо п’ятикласники – це діти, які про все запитують і їм усе цікаво. Крім того, я зрозуміла, що дітям потрібно більше комунікувати, обґрунтовувати свої відповіді, хоча вони не звикли до цього».

      «Практика дозволила мені зрозуміти важливість професії вчителя і її роль у розвитку особистості. Я почала краще розуміти психологію дітей і ставити себе на їхнє місце. Але найголовніше – я на власному досвіді переконалася, що професія вчителя – нелегка, хоча одна із найважливіших у суспільстві. Через призму свого досвіду я проаналізувала вчинки своїх шкільних учителів і зрозуміла проблеми освіти у нашій країні. На мій погляд, сучасні діти хочуть бачити перед собою людину, яка їх навчить чогось нового, завжди прийде на допомогу і не буде карати їх за помилки та обирати улюбленців».

      Богдана Темчишина

      Підсумовучи роботу конференції, Л.П. Пархета побажала здійснення всіх сподівань, про які йшлося у звітах студентів, на майбутніх етапах практики. Після таких детальних результатів можна засвідчити, що перші кроки в професію здобувачі ОС « Бакалавр» зробили!

       

      16.12.2021

      Переглядів 188