Поділитися новиною
Семінар-тренінг з підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури
Зовнішнє незалежне оцінювання, без сумніву, є найважливішим іспитом, який складають випускники шкіл України, адже саме за результатами ЗНО відбувається зарахування до закладів вищої освіти.
Українська мова і література, як відомо, є обов’язковим предметом для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання, тому вкрай важливо докласти максимальних зусиль для досягнення омріяних висот.
На факультеті української філології відбувся семінар-тренінг «Теорія і практика підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури». У його роботі взяло активну участь понад 30 учнів 11-х класів та вчителі шкіл м. Умані та Монастирищенського та Уманського районів. Засідання відбувалися об 11.00 та о 14.30.
С. А. Січкар, канд. філол. наук, доцент кафедри практичного мовознавства, презентувала експрес-курс підготовки до ЗНО з української мови та літератури, який підготували викладачі факультету української філології. Програма складається з дев’яти кластерів у формі корисних порад, які допоможуть опанувати базові теоретичні знання з української мови та літератури, виробити навички успішної мовленнєвої комунікації та підготуватися до складання ЗНО. Курс складається з тестових та відкритих завдань, допоміжних матеріалів та супроводжуючого інтерактивного конспекту.
І кластер з української мови: Фонетика. Графіка представила З. І. Комарова, канд. філол. наук, доцент кафедри української мови та методики її навчання.
І кластер з української літератури: Усна народна творчість. Давня українська література презентувала О. Ю. Денисюк, старший викладач кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання.
Робота семінару-тренінгу була спрямована на розгляд складних питань, які можуть бути представлені у сертифікаційних роботах з української мови та літератури, оскільки детальне ознайомлення з такою інформацією допоможе випрацювати власну стратегію успішного виконання завдань.
Переглядів 329