Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      Студенти мали змогу відчути себе справжніми героями, яким треба було подолати «фабрику брехні». Боротьба відбувалася шляхом вирішення завдань, що тим чи іншим чином пов’язані з медіаграмотністю. На «фабриці» філологи зустрілися з маніпуляціями і джинсою, фото- і відеофейками, різноманітними засобами впливу на свідомість читачів або глядачів. Училися відрізняти справжні інформативні статті від пропагандиських текстів, помічати ознаки маніпуляції і навіть дізналися про способи перевірки фейкових фото. Особливо цікаво те, що всі ці вміння студенти здобували на прикладі матеріалів, дібраних із реального медіапростору.

      Така гра допомогла студентам-журналістам і редакторам не лише повторити деякі основи журналістики, а й підвищити свою медіаграмотность – якість, що надзвичайно корисна та важлива для сучасної людини.

      Гра доступна всім охочим в онлайн-режимі, тому ви також можете у будь-який час дізнатися про неї і підвищити свій рівень грамотності в інформаційному просторі сьогодення.

      " data-title="Студенти-філологи за медіаграмотність">

      Студенти-філологи за медіаграмотність

      Як часто ви задумуєтесь над тією інформацією, що отримуєте через телебачення, газети, соціальні мережі чи інші ЗМІ? Уміння аналізувати і критично оцінювати весь той матеріал, а не бездумне його «поглинання», можна назвати медіаграмотністю. Саме на це звернули особливу увагу студенти факультету української філології під участі в онлайн-грі-квесті «Медіаграмотна місія». Помічником у проходженні квесту був Владислав Шукайло – студент-магістрант нашого факультету і редактор місцевої газети «Рідна Умань».

      Студенти мали змогу відчути себе справжніми героями, яким треба було подолати «фабрику брехні». Боротьба відбувалася шляхом вирішення завдань, що тим чи іншим чином пов’язані з медіаграмотністю. На «фабриці» філологи зустрілися з маніпуляціями і джинсою, фото- і відеофейками, різноманітними засобами впливу на свідомість читачів або глядачів. Училися відрізняти справжні інформативні статті від пропагандиських текстів, помічати ознаки маніпуляції і навіть дізналися про способи перевірки фейкових фото. Особливо цікаво те, що всі ці вміння студенти здобували на прикладі матеріалів, дібраних із реального медіапростору.

      Така гра допомогла студентам-журналістам і редакторам не лише повторити деякі основи журналістики, а й підвищити свою медіаграмотность – якість, що надзвичайно корисна та важлива для сучасної людини.

      Гра доступна всім охочим в онлайн-режимі, тому ви також можете у будь-який час дізнатися про неї і підвищити свій рівень грамотності в інформаційному просторі сьогодення.

      07.11.2018

      Переглядів 136