Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Інновації на уроці української мови

      Педагогічна практика дала мені змогу перевірити теоретичні знання з методик викладання дисциплін, втілити в життя власні плани та ідеї, перевірити себе на міцність. На власному досвіді я переконалася, наскільки важким, але водночас і цікавим, є обраний професійний шлях; чітко зрозуміла, що неодмінним атрибутом педагогічної діяльності є постійне експериментування, пошук нових ідей, креативність.

      Початок уроку з української мови

      Раніше я й не уявляла, як це готувати по 5 конспектів за один день, адже ми один готували декілька тижнів, як це перевіряти учнівські зошити та відчувати себе вчителем. Багато хто думає, що вчителем бути дуже легко, але насправді це зовсім не так. Я у цьому переконалась на власному досвіді.

      Активізація уваги у класі

      Саме з учителем ми написали й прочитали перше в житті слово «мама». Учитель – це насамперед добро та любов до ближніх. Проходження педагогічної практики є цікавим та корисним етапом становлення майбутнього вчителя. Бути педагогом – це важлива справа. Я відчула велику відповідальність, адже маю стати прикладом для учнів, добре знати свій предмет та специфіку його викладання, а найголовніше – бути фахівцем своєї справи і любити дітей. Тож, я отримала величезний досвід під час проходження практики та мала змогу реалізувати набуті в університеті знання. Досвід роботи вчителем допоміг мені зрозуміти, що робота з дітьми насправді є дуже важкою, але водночас і прекрасною. Найбільше вдячна я учням, з якими співпрацювала. Вони наповнювали мене позитивною енергією, добротою та сенсом. Ці теплі обійми, слова, які завжди будуть зігрівати моє серце: «Залиштеся, будь ласка, назавжди», «Ви – моя улюблена вчителька!» і тому подібне. Саме діти допомагали в моменти, коли було дуже складно, адже віддача була неймовірна. Практика промайнула, ніби одна мить…

      Розвиток критичного мислення

      Виробнича практика додала впевненості, але водночас показала, що потрібно постійно вдосконалюватися. Бажаю майбутнім студентам-практикантам великого натхнення і впевненості у своїх силах, максимального задоволення від практики! Успіхів! І хай щастить!

       

      Здобувачка вищої освіти 151м групи ОП «Середня освіта (Українська мова і  література. Мова і література (англійська))»

       денної форми навчання факультету філології та журналістики

      Наталія ТОВСТЯК

      " data-title="«Учитель творить Людину» В. О. Сухомлинський: перший досвід учителювання">

      «Учитель творить Людину» В. О. Сухомлинський: перший досвід учителювання

      Педагогічна практика в школі дає старт студентам у доросле життя. Тішимося такій роботі в реальному часі та очно і дякуємо за таку можливість Збройним Силам України!

      «Учитель – перший і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти» (В. Сухомлинський).

      Інновації на уроці української мови

      Педагогічна практика дала мені змогу перевірити теоретичні знання з методик викладання дисциплін, втілити в життя власні плани та ідеї, перевірити себе на міцність. На власному досвіді я переконалася, наскільки важким, але водночас і цікавим, є обраний професійний шлях; чітко зрозуміла, що неодмінним атрибутом педагогічної діяльності є постійне експериментування, пошук нових ідей, креативність.

      Початок уроку з української мови

      Раніше я й не уявляла, як це готувати по 5 конспектів за один день, адже ми один готували декілька тижнів, як це перевіряти учнівські зошити та відчувати себе вчителем. Багато хто думає, що вчителем бути дуже легко, але насправді це зовсім не так. Я у цьому переконалась на власному досвіді.

      Активізація уваги у класі

      Саме з учителем ми написали й прочитали перше в житті слово «мама». Учитель – це насамперед добро та любов до ближніх. Проходження педагогічної практики є цікавим та корисним етапом становлення майбутнього вчителя. Бути педагогом – це важлива справа. Я відчула велику відповідальність, адже маю стати прикладом для учнів, добре знати свій предмет та специфіку його викладання, а найголовніше – бути фахівцем своєї справи і любити дітей. Тож, я отримала величезний досвід під час проходження практики та мала змогу реалізувати набуті в університеті знання. Досвід роботи вчителем допоміг мені зрозуміти, що робота з дітьми насправді є дуже важкою, але водночас і прекрасною. Найбільше вдячна я учням, з якими співпрацювала. Вони наповнювали мене позитивною енергією, добротою та сенсом. Ці теплі обійми, слова, які завжди будуть зігрівати моє серце: «Залиштеся, будь ласка, назавжди», «Ви – моя улюблена вчителька!» і тому подібне. Саме діти допомагали в моменти, коли було дуже складно, адже віддача була неймовірна. Практика промайнула, ніби одна мить…

      Розвиток критичного мислення

      Виробнича практика додала впевненості, але водночас показала, що потрібно постійно вдосконалюватися. Бажаю майбутнім студентам-практикантам великого натхнення і впевненості у своїх силах, максимального задоволення від практики! Успіхів! І хай щастить!

       

      Здобувачка вищої освіти 151м групи ОП «Середня освіта (Українська мова і  література. Мова і література (англійська))»

       денної форми навчання факультету філології та журналістики

      Наталія ТОВСТЯК

      22.05.2024

      Переглядів 74