Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      3 грудня доцентом кафедри української літератури, українознавства та методики їх навчання Валентиною Анатоліївною Гончарук було проведено відкрите практичне заняття «Види господарської діяльності українців».

      Зі студентами 13 і 15 груп І курсу обговорювалися такі питання: «Традиційне хліборобство українців: поєднання у ньому агротехнічного процесу та обрядових дій», «Традиційне тваринництво: регіональні особливості», «Традиційні допоміжні заняття українців: збиральництво, бджільництво, рибальство, мисливство».

      Під час заняття кожен студент обрав собі картку з індивідуальним завданням для самостійної роботи та приклав зусилля  до його виконання.

      На занятті викладач залучила студентів до дискусії, в кінці заняття зробила належні висновки.

      Студенти-першокурсники уже вкотре переконалися у тому, якими працьовитими є українці, як добре вони вміють господарювати та як раніше відповідними обрядовими діями вони супроводжували більшість трудових процесів.

      Майбутні вчителі-філологи також зрозуміли, як важливо сьогодні піднімати престиж українця-господаря, у якого все до ладу: і в хаті, і на подвір’ї, і на городі та в саду. Вони усвідомили, що такими господарями на своїй рідній землі слід виховувати і наступні покоління українців.

      " data-title="Відкрите практичне заняття з українознавства">

      Відкрите практичне заняття з українознавства

      3 грудня доцентом кафедри української літератури, українознавства та методики їх навчання Валентиною Анатоліївною Гончарук було проведено відкрите практичне заняття «Види господарської діяльності українців».

      Зі студентами 13 і 15 груп І курсу обговорювалися такі питання: «Традиційне хліборобство українців: поєднання у ньому агротехнічного процесу та обрядових дій», «Традиційне тваринництво: регіональні особливості», «Традиційні допоміжні заняття українців: збиральництво, бджільництво, рибальство, мисливство».

      Під час заняття кожен студент обрав собі картку з індивідуальним завданням для самостійної роботи та приклав зусилля  до його виконання.

      На занятті викладач залучила студентів до дискусії, в кінці заняття зробила належні висновки.

      Студенти-першокурсники уже вкотре переконалися у тому, якими працьовитими є українці, як добре вони вміють господарювати та як раніше відповідними обрядовими діями вони супроводжували більшість трудових процесів.

      Майбутні вчителі-філологи також зрозуміли, як важливо сьогодні піднімати престиж українця-господаря, у якого все до ладу: і в хаті, і на подвір’ї, і на городі та в саду. Вони усвідомили, що такими господарями на своїй рідній землі слід виховувати і наступні покоління українців.

      06.12.2018

      Переглядів 146