Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      На факультеті української філології відповідно до ОП з підготовки бакалаврів педагогічна (стажерська) практика проходила з 10 лютого до 21 березня 2020 року. Незважаючи на оголошений карантин, студентам удалося до того часу виконати програму педагогічної практики. Під час  карантину вони займалися оформленням документації, готували індивідуальні звіти.

      21 квітня 2020 року на факультеті почалася процедура захисту практики здобувачами вищої освіти ОС «бакалавр». Захист проходив у формі відеоконференції за допомогою зовнішньої платформи Zoom. Студенти 41, 26-у, 27-у, 28-у груп та деякі студенти 43 групи взяли участь у підсумковій конференції. Методисти Н. А. Коломієць , Т. М. Тищенко та Л. П. Пархета  підготували студентів до роботи в онлайн-режимі.

       

      Звітуючи, студенти виявили неабиякі знання, творчість, уміння аналізувати педагогічні та фахові явища, проявляли самокритичність. Практиканти Олена Казанцева, Олена Антонюк, які працювали в Уманській ЗОШ І – ІІІ ст. № 4, подякували своїм учителям-наставникам І. М. Трохименко , Ю. В. Лобунцовій, Т. М. Пилипенко.

      Вражаючими були звіти Марії Саморідної  (28-у), Світлани Стасишин  (28-у), які працюють в особливих навчальних закладах і там проходили практику. М. Саморідна, яка працює з дітьми з особливими потребами в Білгород-Дністровську, оригінально підійшла до реалізації програми практики, зважаючи на особливості свої вихованців. Світлана Стасишин  зуміла поєднати обов’язки педагога-організатора та вчителя- практиканта.

      Анастасія Жирнова  (27-у) працює вчителем початкової школи в Міжнародній приватній школі імені Я. Корчака, але викладала в старших класах матеріал, передбачений програмою практики, і намагалася привнести в старшу школу методики, які впроваджуються в НУШ.

      Змістовними були звіти студентів Лілії Тхоржевської, Лілії Гарагулі, Олени Бурчак, Ксенії Заболотної, Мирослави Овчарук, Ірини Філіпової, Анастасії Шостак .

      Звітна конференція засвідчила, що студенти готові до педагогічної діяльності й виконання основних функцій учителя-словесника, мають сформовані педагогічні компетенції, професійні вміння і навички застосування сучасних педагогічних технологій.

      " data-title="ЗАХИСТ ПЕДАГОГІЧНОЇ (СТАЖЕРСЬКОЇ) ПРАКТИКИ НА ФАКУЛЬТЕТІ УКРАЇНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ">

      ЗАХИСТ ПЕДАГОГІЧНОЇ (СТАЖЕРСЬКОЇ) ПРАКТИКИ НА ФАКУЛЬТЕТІ УКРАЇНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ

      Педагогічна практика в закладі вищої освіти є однією з найважливіших проблем у системі підготовки вчителя до практичної діяльності в загальноосвітніх закладах різних типів. Вона є зв’язком між теоретичним навчанням і майбутньою самостійною роботою в школі. У процесі практики закріплюються і поглиблюються теоретичні знання, набуті під час навчання, виробляються професійні вміння і навички, розвиваються педагогічне мислення і творчі здібності, інтенсифікується процес формування професійно-особистісних якостей. Педагогічна практика сприяє активному формуванню професійної спрямованості мислення і діяльності майбутніх учителів-філологів, розвитку поваги й любові до педагогічної професії й до дітей.

      На факультеті української філології відповідно до ОП з підготовки бакалаврів педагогічна (стажерська) практика проходила з 10 лютого до 21 березня 2020 року. Незважаючи на оголошений карантин, студентам удалося до того часу виконати програму педагогічної практики. Під час  карантину вони займалися оформленням документації, готували індивідуальні звіти.

      21 квітня 2020 року на факультеті почалася процедура захисту практики здобувачами вищої освіти ОС «бакалавр». Захист проходив у формі відеоконференції за допомогою зовнішньої платформи Zoom. Студенти 41, 26-у, 27-у, 28-у груп та деякі студенти 43 групи взяли участь у підсумковій конференції. Методисти Н. А. Коломієць , Т. М. Тищенко та Л. П. Пархета  підготували студентів до роботи в онлайн-режимі.

       

      Звітуючи, студенти виявили неабиякі знання, творчість, уміння аналізувати педагогічні та фахові явища, проявляли самокритичність. Практиканти Олена Казанцева, Олена Антонюк, які працювали в Уманській ЗОШ І – ІІІ ст. № 4, подякували своїм учителям-наставникам І. М. Трохименко , Ю. В. Лобунцовій, Т. М. Пилипенко.

      Вражаючими були звіти Марії Саморідної  (28-у), Світлани Стасишин  (28-у), які працюють в особливих навчальних закладах і там проходили практику. М. Саморідна, яка працює з дітьми з особливими потребами в Білгород-Дністровську, оригінально підійшла до реалізації програми практики, зважаючи на особливості свої вихованців. Світлана Стасишин  зуміла поєднати обов’язки педагога-організатора та вчителя- практиканта.

      Анастасія Жирнова  (27-у) працює вчителем початкової школи в Міжнародній приватній школі імені Я. Корчака, але викладала в старших класах матеріал, передбачений програмою практики, і намагалася привнести в старшу школу методики, які впроваджуються в НУШ.

      Змістовними були звіти студентів Лілії Тхоржевської, Лілії Гарагулі, Олени Бурчак, Ксенії Заболотної, Мирослави Овчарук, Ірини Філіпової, Анастасії Шостак .

      Звітна конференція засвідчила, що студенти готові до педагогічної діяльності й виконання основних функцій учителя-словесника, мають сформовані педагогічні компетенції, професійні вміння і навички застосування сучасних педагогічних технологій.

      21.04.2020

      Переглядів 384