Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))

      Окрім членів кафедри, на засіданні були присутні члени проєктних груп – Олег Комар, завідувач кафедри англійської мови та методики її навчання; Алла Гембарук, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання; Людмила Новаківська, професор кафедри української літератури, українознавства та методики їх навчання; Тетяна Лопушан, доцент кафедри української літератури, українознавства та методики їх навчання.

      Олег Комар

      Особливо важливою для обговорення освітніх програм є думка роботодавців та їхніх представників, учителів-практиків, тому на засідання було запрошено директора Березівського закладу ЗСО I-II рівнів Джулинської сільської ради Надію Слободяник, доцента кафедри української та іноземних мов Уманського національного університету садівництва Юлію Фернос, викладача англійської мови Комунального вищого навчального закладу «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т. Г. Шевченка» Оксану Кулібабу, учителя української мови, літератури та англійської мови Уманського НВК № 17 «ЗОШ І–ІІІ ст. – дошкільний навчальний заклад» Романа Островського,  учителя англійської мови Вільховецького навчально-виховного комплексу Звенигородської РТГ Черкаської обл. Тетяну Крикун.

      В обговоренні ОПП взяли участь і магістри 2-го року навчання, цьогорічні випускники програми, які вже працюють учителями і мають свій, хоч і невеликий, досвід роботи у школі: Катерина Король, студентка 251-м групи, учитель української мови та літератури, педагог-організатор ЗЗСО І-ІІІ ст. № 6 м. Гайсин Вінницької обл., Павло Гаврилюк, студент 251-м групи,  асистент учителя Браїлівського ЗЗСО I-III ст. ім. О. Забаштанського Жмеринської РТГ Вінницької обл.

      На розширене засідання запрошено і здобувачів вищої освіти: Яну Баліцьку, студентку 151-м групи, Надію Дудар, студентку 22 групи.

      Обговорення чинних програм було жвавим і плідним. Пропозиції роботодавців та випускників освітніх програм враховано в рішенні кафедри, зокрема: оновити зміст освітніх компонентів програм відповідно до мети і завдань реформування НУШ, розширити склад проєктних груп ОПП, увівши роботодавців або їхніх представників та здобувачів вищої освіти; узгодити освітні компоненти із програмними результатами навчання, яких мають досягнути здобувачі вищої освіти, відповідно до Професійного стандарту вчителя та Державного стандарту базової середньої освіти та ін.

      На розширеному засіданні кафедри проаналізовано і результати опитування випускників програм бакалаврського та магістерського рівнів вищої освіти. Ухвалено вивчити пропозиції здобувачів та врахувати їх при оновленні ОПП.

      Партнерство викладачів, розробників ОПП, та здобувачів вищої освіти, роботодавців і вчителів-практиків стане підґрунтям дієвого оновлення чинних освітніх програм та запорукою підвищення якості вищої освіти в цілому.

      " data-title="ЗМІНАМ – БУТИ!">

      ЗМІНАМ – БУТИ!

      Триває обговорення чинних ОПП з метою їх удосконалення й оновлення. 7 грудня 2021 р. відбулося розширене засідання кафедри української мови та методики її навчання з представниками роботодавців та випускниками освітніх програм «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти.

      Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))

      Окрім членів кафедри, на засіданні були присутні члени проєктних груп – Олег Комар, завідувач кафедри англійської мови та методики її навчання; Алла Гембарук, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання; Людмила Новаківська, професор кафедри української літератури, українознавства та методики їх навчання; Тетяна Лопушан, доцент кафедри української літератури, українознавства та методики їх навчання.

      Олег Комар

      Особливо важливою для обговорення освітніх програм є думка роботодавців та їхніх представників, учителів-практиків, тому на засідання було запрошено директора Березівського закладу ЗСО I-II рівнів Джулинської сільської ради Надію Слободяник, доцента кафедри української та іноземних мов Уманського національного університету садівництва Юлію Фернос, викладача англійської мови Комунального вищого навчального закладу «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т. Г. Шевченка» Оксану Кулібабу, учителя української мови, літератури та англійської мови Уманського НВК № 17 «ЗОШ І–ІІІ ст. – дошкільний навчальний заклад» Романа Островського,  учителя англійської мови Вільховецького навчально-виховного комплексу Звенигородської РТГ Черкаської обл. Тетяну Крикун.

      В обговоренні ОПП взяли участь і магістри 2-го року навчання, цьогорічні випускники програми, які вже працюють учителями і мають свій, хоч і невеликий, досвід роботи у школі: Катерина Король, студентка 251-м групи, учитель української мови та літератури, педагог-організатор ЗЗСО І-ІІІ ст. № 6 м. Гайсин Вінницької обл., Павло Гаврилюк, студент 251-м групи,  асистент учителя Браїлівського ЗЗСО I-III ст. ім. О. Забаштанського Жмеринської РТГ Вінницької обл.

      На розширене засідання запрошено і здобувачів вищої освіти: Яну Баліцьку, студентку 151-м групи, Надію Дудар, студентку 22 групи.

      Обговорення чинних програм було жвавим і плідним. Пропозиції роботодавців та випускників освітніх програм враховано в рішенні кафедри, зокрема: оновити зміст освітніх компонентів програм відповідно до мети і завдань реформування НУШ, розширити склад проєктних груп ОПП, увівши роботодавців або їхніх представників та здобувачів вищої освіти; узгодити освітні компоненти із програмними результатами навчання, яких мають досягнути здобувачі вищої освіти, відповідно до Професійного стандарту вчителя та Державного стандарту базової середньої освіти та ін.

      На розширеному засіданні кафедри проаналізовано і результати опитування випускників програм бакалаврського та магістерського рівнів вищої освіти. Ухвалено вивчити пропозиції здобувачів та врахувати їх при оновленні ОПП.

      Партнерство викладачів, розробників ОПП, та здобувачів вищої освіти, роботодавців і вчителів-практиків стане підґрунтям дієвого оновлення чинних освітніх програм та запорукою підвищення якості вищої освіти в цілому.

      10.12.2021

      Переглядів 184