Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Садок вишневий коло хати

      Марина Павленко

      Здавалося б, простий вірш, але чи всі його рядки зрозумілі сьогоднішньому читачеві?

      Що за «звірі» ті загадкові й шумні хрущі?

      Чому родина ночує надворі, а не в хаті?

      Чому плугатарі волочуть свої плуги додому з поля (хто бачив плуг, то знає, який це важкий реманент). І чому оранка проводиться навесні, а не восени, як зазвичай?

      До чого тут «вечірня зіронька»?

      Чому мама раптом перестала «научати» дочку?

      Де батько?

      Що за свято в селі, що дівчата постійно, навіть уночі, співають?

      Чому тут так мало епітетів?

      Чому слово «вечеря» вжите не тільки як іменник, але й як дієслово?

      Як використано в цьому вірші прийом кінематографізму?

      Як подивитись на цей вірш з точки зору звуків, кольорів, смаків, запахів тощо?

      Що промовляють архетипні образи в цьому вірші?

      Чим унікальний цей вірш у Шевченковій спадщині?

      Ці та інші питання були розглянуті на лекції.

      Як ілюстрацію Марина Степанівна використала власний малюнок до згаданого вірша.

      " data-title="Аналіз «Садка вишневого…» Тараса Шевченка (З нагоди Шевченківських днів)">

      Аналіз «Садка вишневого…» Тараса Шевченка (З нагоди Шевченківських днів)

      Сьогодні на занятті з Літературного аналізу художнього тексту в 14-ій групі доцентка кафедри української літератури, українознавства та методик їх викладання Марина Степанівна Павленко провела лекцію на тему: «Аналіз Шевченкового вірша «Садок вишневий коло хати…».

      Садок вишневий коло хати

      Марина Павленко

      Здавалося б, простий вірш, але чи всі його рядки зрозумілі сьогоднішньому читачеві?

      Що за «звірі» ті загадкові й шумні хрущі?

      Чому родина ночує надворі, а не в хаті?

      Чому плугатарі волочуть свої плуги додому з поля (хто бачив плуг, то знає, який це важкий реманент). І чому оранка проводиться навесні, а не восени, як зазвичай?

      До чого тут «вечірня зіронька»?

      Чому мама раптом перестала «научати» дочку?

      Де батько?

      Що за свято в селі, що дівчата постійно, навіть уночі, співають?

      Чому тут так мало епітетів?

      Чому слово «вечеря» вжите не тільки як іменник, але й як дієслово?

      Як використано в цьому вірші прийом кінематографізму?

      Як подивитись на цей вірш з точки зору звуків, кольорів, смаків, запахів тощо?

      Що промовляють архетипні образи в цьому вірші?

      Чим унікальний цей вірш у Шевченковій спадщині?

      Ці та інші питання були розглянуті на лекції.

      Як ілюстрацію Марина Степанівна використала власний малюнок до згаданого вірша.

      08.03.2023

      Переглядів 269