Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      Співорганізаторами семінару стали кафедра української літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кафедра української і зарубіжної літератури Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, кафедри української мови, літератури та методики навчання Навчально-наукового інституту філології та історії Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка.

      У програмі семінару заявили 131 учасника. Серед них – викладачі Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (м. Київ), Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, Національного авіаційного університету (м. Київ), Національного медичного університету імені О.О. Богомольця (м. Київ), Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка, Білоруського державного педагогічного університету імені Максима Танка (м. Мінськ), ВСП Агротехнічний коледж УНУС, ДНЗ «Лисянський професійний аграрний ліцей», учителі української мови і літератури та студенти філологічних спеціальностей.

      У ході науково-методичного семінару обговорили актуальні питання дослідження соціальних та біографічних аспектів життя і творчості видатної української письменниці Лесі Українки (Лариси Косач), проблеми інтерпретації творчості письменниці, труднощі сучасного лесезнавства. Особлива увага надавалася методичним аспектам вивчення творчості Лесі Українки в закладах освіти різних рівнів.

      Розпочала семінар заступник декана факультету української філології з наукової роботи кандидат філологічних наук, доцент Інна Іванівна Коломієць, яка окреслила поставлені перед семінаром завдання та побажала учасникам плідної роботи.

      Учасники семінару з особливим інтересом прослухали та обговорили доповіді кандидата філологічних наук, доцента, завідувача кафедри української і зарубіжної літератури Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького Шарової Тетяни Михайлівни «Методичні поради сучасному здобувачеві під час вивчення творчості Лесі Українки», доктора педагогічних наук, професора кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Людмили Володимирівни Новаківської «Леся Українка і Олена Пчілка: до проблеми взаємин (за листами Лесі Українки)», кандидата педагогічних наук, професора, завідувача кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Наталії Петрівни Сивачук «Фольклорна спадщина Лесі Українки», доктора філологічних наук, професора кафедри української мови та методики її навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Оксани Юріївни Зелінської «Лексика на позначення дітей у творах Лесі Українки», доцента, заслуженого працівника культури України, завідувача кафедри музикознавства та вокально-хорового мистецтва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Василя Васильовича Семенчука «Купальська народно-пісенна творчість Волині у фольклорних дослідженнях Лесі Українки», кандидата педагогічних наук, доцента кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Любові Петрівни Пархети «Методичні настанови використання краєзнавчих матеріалів у процесі вивчення життєпису Лесі Українки». Модератором семінару була кандидат філологічних наук, доцент кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Тетяна Володимирівна Лопушан.

      Після жвавої і цікавої дискусії навколо поставлених промовцями проблем учасниками було ухвалено, що актуалізовані у творчому доробку Лесі Українки проблеми не втратили своєї гостроти і вагомості. Перед сучасним лесезнавством постає цілий комплекс проблем реінтерпретації та популяризації доробку мисткині в контексті культурних реалій нашого сьогодення. Особливо важливим видається залучення доробку письменниці до сучасного виховного процесу, оскільки її заклик любити Україну звучить як ніколи актуально і пристрасно.

      " data-title="До 150-річчя від дня народження Лесі Українки">

      До 150-річчя від дня народження Лесі Українки

       

      18 лютого 2021 року на факультеті української філології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в режимі відеоконференції за допомогою платформи Google Meet відбувся Всеукраїнський науково-методичний семінар «Леся Українка: подолання стереотипів», присвячений 150-річчю від дня народження видатної української письменниці Лесі Українки. Семінар організувала кафедра української літератури, українознавства та методик їх навчання на базі науково-дослідної лабораторії «Проблеми підготовки студентів-філологів до українознавчої роботи в школі» та науково-методичного центру художньо-педагогічної творчості імені Степана Павленка.

      Співорганізаторами семінару стали кафедра української літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кафедра української і зарубіжної літератури Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, кафедри української мови, літератури та методики навчання Навчально-наукового інституту філології та історії Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка.

      У програмі семінару заявили 131 учасника. Серед них – викладачі Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (м. Київ), Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, Національного авіаційного університету (м. Київ), Національного медичного університету імені О.О. Богомольця (м. Київ), Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка, Білоруського державного педагогічного університету імені Максима Танка (м. Мінськ), ВСП Агротехнічний коледж УНУС, ДНЗ «Лисянський професійний аграрний ліцей», учителі української мови і літератури та студенти філологічних спеціальностей.

      У ході науково-методичного семінару обговорили актуальні питання дослідження соціальних та біографічних аспектів життя і творчості видатної української письменниці Лесі Українки (Лариси Косач), проблеми інтерпретації творчості письменниці, труднощі сучасного лесезнавства. Особлива увага надавалася методичним аспектам вивчення творчості Лесі Українки в закладах освіти різних рівнів.

      Розпочала семінар заступник декана факультету української філології з наукової роботи кандидат філологічних наук, доцент Інна Іванівна Коломієць, яка окреслила поставлені перед семінаром завдання та побажала учасникам плідної роботи.

      Учасники семінару з особливим інтересом прослухали та обговорили доповіді кандидата філологічних наук, доцента, завідувача кафедри української і зарубіжної літератури Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького Шарової Тетяни Михайлівни «Методичні поради сучасному здобувачеві під час вивчення творчості Лесі Українки», доктора педагогічних наук, професора кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Людмили Володимирівни Новаківської «Леся Українка і Олена Пчілка: до проблеми взаємин (за листами Лесі Українки)», кандидата педагогічних наук, професора, завідувача кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Наталії Петрівни Сивачук «Фольклорна спадщина Лесі Українки», доктора філологічних наук, професора кафедри української мови та методики її навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Оксани Юріївни Зелінської «Лексика на позначення дітей у творах Лесі Українки», доцента, заслуженого працівника культури України, завідувача кафедри музикознавства та вокально-хорового мистецтва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Василя Васильовича Семенчука «Купальська народно-пісенна творчість Волині у фольклорних дослідженнях Лесі Українки», кандидата педагогічних наук, доцента кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Любові Петрівни Пархети «Методичні настанови використання краєзнавчих матеріалів у процесі вивчення життєпису Лесі Українки». Модератором семінару була кандидат філологічних наук, доцент кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Тетяна Володимирівна Лопушан.

      Після жвавої і цікавої дискусії навколо поставлених промовцями проблем учасниками було ухвалено, що актуалізовані у творчому доробку Лесі Українки проблеми не втратили своєї гостроти і вагомості. Перед сучасним лесезнавством постає цілий комплекс проблем реінтерпретації та популяризації доробку мисткині в контексті культурних реалій нашого сьогодення. Особливо важливим видається залучення доробку письменниці до сучасного виховного процесу, оскільки її заклик любити Україну звучить як ніколи актуально і пристрасно.

      24.02.2021

      Переглядів 187