Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      Найчастіше на першому курсі група створює спільний акаунт на пошті і користується ним упродовж усього навчання. Викладачі надсилають туди презентації, лекції, твори для опрацювання (у разі, коли їх немає у вільному доступі).

      Переваги, які надає система Google, дуже важливі для колективної роботи, тому що всі студенти групи не лише мають доступ до файлів, вони ще й можуть додавати свої коментарі до файлів pdf, що полегшує освітній процес. Також викладачі порадили користуватися додатком «Календар» від цієї ж системи, оскільки нагадування про початок роботи над тими чи тими завданнями буде отримувати вся група, що, власне, підвищує продуктивність.

      Домашня робота розпочинається з листа викладача, у якому вказана тема для опрацювання. Приклад можна бачити нижче.

      Домашні роботи перевіряють двома способами: студенти надсилають нотатки у друкованому форматі або роблять копії (фото, скан) рукописних конспектів. Звісно, викладачі, окрім конспектів, дають виконувати завдання, але завдання мають певні дедлайни. Наприклад, нотатки потрібно здати наприкінці місяця, а от написати та надіслати статтю потрібно в той день, коли ви отримали лист із завданням (можливо, ще й до певної години). Якщо студент запізнюється і здає роботу пізніше, потрібні поважні причини, щоб його домашнє завдання зарахували.

      Часом викладачі проводять онлайн-лекції за допомогою Skype або Google Classroom, якщо того вимагає виклад матеріалу.

      Активність (як часто і швидко відповідають на повідомлення), виконані роботи, додаткові проєкти визначають підсумкову оцінку студента з навчальної дисципліни.

      " data-title="Дистанційне навчання в Польщі">

      Дистанційне навчання в Польщі

      Польща, як і більшість країн світу, нині навчається дистанційно. Студенти факультету української філології, які здобувають фах за напрямками «Журналістика» і «Кіно» в Університеті гуманістично-природничому ім. Яна Длугоша (Ченстохова), також хто третій, а хто другий рік активно працюють у цій системі. Студенти (навіть українські!) усвідомлюють важливість самого дистанційного навчання. Вони розуміють, що за них цього ніхто не робитиме і заліки просто так ніхто не поставить. Працюючи вдома над проєктами та домашніми завданнями, студенти самовдосконалюють свої пошукові та аналітичні здібності, адже викладачі хоч і надсилають лекції та підручники, не визначають, на чому потрібно зосередитися, залишаючи це на того, хто вчиться.

      На відміну від України, у Польщі діє освітня програма USOS, що не є платформою дистанційного навчання. Це скоріш допоміжна платформа для полегшення життя студентів. Там зібрані основні відомості про того, хто навчається, його освітні курси, розклад занять з урахуванням PSW (предмети вільного вибору), можна отримати електронну версію своєї залікової книжки та квитанції до оплати навчання чи проживання в гуртожитку. Окрім цього, в USOS знаходиться інформація про викладачів, їхні електронні адреси та коротка інформація про інших студентів. Також ця система має пошту, але нею користуються вкрай рідко.

      Найчастіше на першому курсі група створює спільний акаунт на пошті і користується ним упродовж усього навчання. Викладачі надсилають туди презентації, лекції, твори для опрацювання (у разі, коли їх немає у вільному доступі).

      Переваги, які надає система Google, дуже важливі для колективної роботи, тому що всі студенти групи не лише мають доступ до файлів, вони ще й можуть додавати свої коментарі до файлів pdf, що полегшує освітній процес. Також викладачі порадили користуватися додатком «Календар» від цієї ж системи, оскільки нагадування про початок роботи над тими чи тими завданнями буде отримувати вся група, що, власне, підвищує продуктивність.

      Домашня робота розпочинається з листа викладача, у якому вказана тема для опрацювання. Приклад можна бачити нижче.

      Домашні роботи перевіряють двома способами: студенти надсилають нотатки у друкованому форматі або роблять копії (фото, скан) рукописних конспектів. Звісно, викладачі, окрім конспектів, дають виконувати завдання, але завдання мають певні дедлайни. Наприклад, нотатки потрібно здати наприкінці місяця, а от написати та надіслати статтю потрібно в той день, коли ви отримали лист із завданням (можливо, ще й до певної години). Якщо студент запізнюється і здає роботу пізніше, потрібні поважні причини, щоб його домашнє завдання зарахували.

      Часом викладачі проводять онлайн-лекції за допомогою Skype або Google Classroom, якщо того вимагає виклад матеріалу.

      Активність (як часто і швидко відповідають на повідомлення), виконані роботи, додаткові проєкти визначають підсумкову оцінку студента з навчальної дисципліни.

      06.04.2020

      Переглядів 232