Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором

    Ваше ім'я (обов'язково)

    Ваш email (обов'язково)

    Тема

    Ваше повідомлення

    Скринька довіри

      Ваше ім'я (обов'язково)

      Тема

      Email

      Ваше повідомлення

      uk Українська

      Факультет української філології

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Проблема мовленнєвих жанрів та шляхи її реалізації на уроках української мови

      Сучасні вимоги до якісно нового рівня освіти зумовлюють використання активних методів навчання у ЗВО. Одним із таких методів є гостьова лекція, яка спонукає до активної розумової діяльності, творчого процесу, підвищує рівень засвоєння матеріалу. Наявність в аудиторії трьох лекторів пожвавлює лекцію, як традиційну форму навчання, формує культуру дискусії, вчить порівнювати, оцінювати, аналізувати.

      Проблема мовленнєвих жанрів та шляхи її реалізації на уроках української мови

      Лекторами-модераторами проведеного заходу були: Людмила Галаєвська – кандидат педагогічних наук, науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури Інституту педагогіки НАПН України, Світлана Січкар – кандидат філологічних наук, доцент кафедри практичного мовознавства та Ірина Хлистун – кандидат філологічних наук, доцент кафедри практичного мовознавства Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

      Під час лекції учасники дізналися про модельні навчальні програми з української мови для базової середньої освіти відповідно до вимог Державного стандарту базової освіти; розроблення методичного забезпечення для ефективної організації навчання української мови на компетентнісних засадах. Особлива увага була приділена мовленнєвим жанрам, вивчення яких уперше введено до шкільної програми з української мови, обґрунтовано доцільність цієї інновації.

      Педагогічна майстерність, компетентність і активність лекторів викликали зацікавленість. Учасники мали змогу ставити питання, висловлювати свої думки, отримувати відповіді.

       

      " data-title="Гостьова лекція «Проблема мовленнєвих жанрів та шляхи її реалізації на уроках української мови»">

      Гостьова лекція «Проблема мовленнєвих жанрів та шляхи її реалізації на уроках української мови»

      На факультеті української філології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини 26 травня 2022 року для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів було проведено гостьову лекцію на тему: «Проблема мовленнєвих жанрів та шляхи її реалізації на уроках української мови».

      Проблема мовленнєвих жанрів та шляхи її реалізації на уроках української мови

      Сучасні вимоги до якісно нового рівня освіти зумовлюють використання активних методів навчання у ЗВО. Одним із таких методів є гостьова лекція, яка спонукає до активної розумової діяльності, творчого процесу, підвищує рівень засвоєння матеріалу. Наявність в аудиторії трьох лекторів пожвавлює лекцію, як традиційну форму навчання, формує культуру дискусії, вчить порівнювати, оцінювати, аналізувати.

      Проблема мовленнєвих жанрів та шляхи її реалізації на уроках української мови

      Лекторами-модераторами проведеного заходу були: Людмила Галаєвська – кандидат педагогічних наук, науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури Інституту педагогіки НАПН України, Світлана Січкар – кандидат філологічних наук, доцент кафедри практичного мовознавства та Ірина Хлистун – кандидат філологічних наук, доцент кафедри практичного мовознавства Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

      Під час лекції учасники дізналися про модельні навчальні програми з української мови для базової середньої освіти відповідно до вимог Державного стандарту базової освіти; розроблення методичного забезпечення для ефективної організації навчання української мови на компетентнісних засадах. Особлива увага була приділена мовленнєвим жанрам, вивчення яких уперше введено до шкільної програми з української мови, обґрунтовано доцільність цієї інновації.

      Педагогічна майстерність, компетентність і активність лекторів викликали зацікавленість. Учасники мали змогу ставити питання, висловлювати свої думки, отримувати відповіді.

       

      07.06.2022

      Переглядів 146