Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Формування мовно-мовленнєвої компетентності в умовах НУШ

      Доцент Світлана Січкар ознайомила з теоретичними засадами формування мовної та мовленнєвої компетенції; зосередила увагу на тому, що здобутки психолінгвістики й комунікативної лінгвістики, зміщення акцентів у лінгвістичних і методичних дослідженнях у галузь функціональності й комунікативності, реальна мовленнєва ситуація в Україні сприяють переорієнтації методистів з вивчення мови як формальної системи на розгляд її як засобу комунікативної взаємодії. Тому шкільний курс української мови на сучасному етапі є комунікативно спрямованим, зорієнтованим на формування в учнів мовно-мовленнєвих компетентностей, умінь і навичок, вільно комунікативно виправдано користуватися засобами мови в усіх видах мовленнєвої діяльності.

      Формування мовно-мовленнєвої компетентності в умовах НУШ

      Цікавим і корисним для педагогів-філологів став аналіз мовного матеріалу, що сприяв поглибленню вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми; професійно застосовувати мовознавчі знання у професійній діяльності.

       

      " data-title="Курси підвищення кваліфікації «Формування мовно-мовленнєвої компетентності в умовах НУШ»">

      Курси підвищення кваліфікації «Формування мовно-мовленнєвої компетентності в умовах НУШ»

      З 23 по 27 травня на факультеті української філології проходили курси підвищення кваліфікації для вчителів на тему «Формування мовно-мовленнєвої компетентності в умовах НУШ», які проводили доценти кафедри практичного мовознавства, кандидати філологічних наук Світлана Січкар та Ірина Хлистун. Метою курсів було підвищення освітньої та професійної кваліфікації працівників освіти для здійснення професійної діяльності, пов’язаної з аналізом мовних одиниць та організацією успішного навчання української мови в різних закладах освіти.

      Доцент Ірина Хлистун зробила огляд сучасних проблем мовної норми, зокрема зупинилася на питаннях динаміки мовної норми, мовної моди, нормування і кодифікації. У ході занять розглядалися основні питання змісту мовної та мовленнєвої компетентності; проблемні аспекти мовної норми фонетичного, лексичного, словотворчого, морфологічного та синтаксичного рівнів.

      Формування мовно-мовленнєвої компетентності в умовах НУШ

      Доцент Світлана Січкар ознайомила з теоретичними засадами формування мовної та мовленнєвої компетенції; зосередила увагу на тому, що здобутки психолінгвістики й комунікативної лінгвістики, зміщення акцентів у лінгвістичних і методичних дослідженнях у галузь функціональності й комунікативності, реальна мовленнєва ситуація в Україні сприяють переорієнтації методистів з вивчення мови як формальної системи на розгляд її як засобу комунікативної взаємодії. Тому шкільний курс української мови на сучасному етапі є комунікативно спрямованим, зорієнтованим на формування в учнів мовно-мовленнєвих компетентностей, умінь і навичок, вільно комунікативно виправдано користуватися засобами мови в усіх видах мовленнєвої діяльності.

      Формування мовно-мовленнєвої компетентності в умовах НУШ

      Цікавим і корисним для педагогів-філологів став аналіз мовного матеріалу, що сприяв поглибленню вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми; професійно застосовувати мовознавчі знання у професійній діяльності.

       

      08.06.2022

      Переглядів 422